Same herequote:Op woensdag 18 juli 2007 07:39 schreef sakeh het volgende:
[..]
het is voor een goed doel joh![]()
Als jullie niet kunnen slapen blazen jullie dan ook letterlijk je longen weg? Ik rook echt alles op![]()
1 pakje valt nog meequote:Op woensdag 18 juli 2007 07:44 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Same here. Bijna het hele pakje weer op. Heb goddank nog drie nieuwe liggen
. Moest het gisteren doen met vieze gruisshag en een pijpje. En nu ik sigaretten rook is shag zo goor
.
3de pakjequote:Op woensdag 18 juli 2007 07:51 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Oei!
Hoe ver ben jij?![]()
Kettingroker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
Ik ben het vergeten wat was het nou alweerquote:Op woensdag 18 juli 2007 07:36 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jij weet zelf heel goed wat dat betekend, smiecht!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:55 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten wat was het nou alweer![]()
Wat doe je, je longen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:56 schreef Talitha het volgende:
Kan dat gepaf een beetje minder? De hele SC staat blauw.
Jammer... Ik wilde het uit jou mond horen maar op deze bijzonder creatieve manier kom je daar weer mooi onder vandaan...sighquote:
Ik moet eerst naar de dokter om half twaalf en dan m'n kamer heulllll opruimen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:05 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Jammer... Ik wilde het uit jou mond horen maar op deze bijzonder creatieve manier kom je daar weer mooi onder vandaan...sigh:P
Wat gaat iedereen zo'n beetje doen vandaag???
Oh ja sporten zou eigenlijk ook nog moeten...quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:21 schreef MrHoodigan het volgende:
Er is toch niks ergs aan de hand met je he?...... omdat je je kamer gaat opruimen...
Nee, niks ergs aan de hand omdat je naar de dokter moet???
Ik ga vandaag rustig aan doen, ik heb weer een nachtje wakker geweest, jij ook. En ik ga denk ik alleen ff sporten ofzow met me broertje
Jezus Christus.quote:
Dan zet ik je eerste krabbelquote:Op woensdag 18 juli 2007 05:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik heb geen Hyves nee, ik vind Hyves stom. Maar ik zal er vast ooit één aanmaken zie ik zo voor me
.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |