Leeuwardenquote:Op woensdag 18 juli 2007 05:05 schreef MrHoodigan het volgende:
Laten we het hopen dat het weer wat wordt... En waar is hier dan, of laat ik het anders zeggenWaar is de enige plek in Nederland waar de zon nog af en toe schijnt
Ja, ik dacht, eindelijk eens een FiPo, maar weer nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 05:26 schreef MrHoodigan het volgende:
Ik heb eerlijk gezecht nog niet echt zitten kijken...:P Ik moet nog ff dit fok-forum leren kennen. Ik t wel leuk hier!!!
Kreeg van jou een reactie op me fotoalbum (Willkommen) hahah
Ik heb bij jou ook ff zitten kijken, ik kan in iedergeval zeggen dat je smaak heb met muziek en films en serie's...!!!
Omdat je PrisonBreak ook vet vind heb ik gezien...
Ook bij jou maar ff een berichtje planten![]()
Een FiPo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 05:31 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, eindelijk eens een FiPo, maar weer niet.
Ja, ik heb het eerste seizoen op DVD, het kostte me een rib it m'n lijfje maar het was het waard!
Waarom zit je trouwens in 'De Gouden Kooi', stond 'ie tussen de Active Topics of volg je het?
Mja, verhalen, alleen ik stop altijd op een gegeven moment en begin dan aan iets nieuws helaas. Ik schrijf eigenlijk elke dag wel, het zijn ook vaak verzamelingen van dingen waar ik iets over wil schrijven en dat dan 'ooit' ga doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 05:32 schreef MrHoodigan het volgende:
Heej ik las dat je schrijft...? Wat schrijf je zoals dan???
PS: Berichtje geplant! en ik hoor ook vogels zingen, Mein Deutch ist nicht so gut!
Haha nee, zulks moet je nog lerenquote:Op woensdag 18 juli 2007 05:35 schreef MrHoodigan het volgende:
w8!!!! EEn first poster !!!!! ik hoop dat ik eerder was en ik heb je berichtje echt nog niet gelezen hoor als die er was....was ik met deze post aan het typen !!!!
Ow oke, dus misschien een roman ooit van jou kant ofzowquote:Op woensdag 18 juli 2007 05:38 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mja, verhalen, alleen ik stop altijd op een gegeven moment en begin dan aan iets nieuws helaas. Ik schrijf eigenlijk elke dag wel, het zijn ook vaak verzamelingen van dingen waar ik iets over wil schrijven en dat dan 'ooit' ga doen.
Mijn echte (eerste) naam bedoel je? Thera?quote:Op woensdag 18 juli 2007 05:41 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Ow oke, dus misschien een roman ooit van jou kant ofzowWaar kom jou naam trouwens vandaan???
Nou zeg check dit !!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 05:40 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Haha nee, zulks moet je nog leren.
Het Offici le FOK!woordenboek
Maar de meeste dingen leer je wel in de prakijk hoor, ik heb 'em nog niet echt nodig gehad.
Die film is echt tof trouwens!!
Ja ergens las ik dat je Thera Angelina heettequote:Op woensdag 18 juli 2007 05:42 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mijn echte (eerste) naam bedoel je? Thera?
Hahah, ja moest ik aanmaken van een collega een keer, als jij ook hyves heb kan je me toevoegen...quote:
Ik dacht dat je m allang gepeert was !!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 05:45 schreef Ravii het volgende:
ik ga slapen.
voordat me ouders zometeen ( over een uur ong) me kamer binnen komen stormen.
ik kijk de rest van de film over een paaruurtjees wel
Hijs echt vet tot nu toe!(het gedeelte waneer die man-in-black dat huis van die sam binnen komen stormen!
Ja klopt, Thera is een grieks eiland, een vulkaaneiland, dacht ik. En het is een soort planeet waarin de Inca's geloofden en die ze aanbadenquote:Op woensdag 18 juli 2007 05:44 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Ja ergens las ik dat je Thera Angelina heette
Ik heb geen Hyves nee, ik vind Hyves stomquote:Op woensdag 18 juli 2007 05:45 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Hahah, ja moest ik aanmaken van een collega een keer, als jij ook hyves heb kan je me toevoegen...
Ja tof hm?quote:Op woensdag 18 juli 2007 05:48 schreef Ravii het volgende:
Ik was film kijken
ik heb ook een slaapgebrek.
enige waar ik nu naar verlang is eten
Thanks btw!
Ik vind hyves ook stom, net zoals dat myspace en cu2 en weet ik het allemaal, alleen toen ik het aangemaakt had begonnen mensen me toe te voegen... Maar ja kijk hoeveel vriendin ik zit er bijna nooit op, alleen fanatiekelingen sturen steeds berichtjesquote:Op woensdag 18 juli 2007 05:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik heb geen Hyves nee, ik vind Hyves stom. Maar ik zal er vast ooit één aanmaken zie ik zo voor me
.
Volgens mij ga ik niet op vakantie neequote:Op woensdag 18 juli 2007 05:55 schreef MrHoodigan het volgende:
Aaah Griekenland is een onwijs mooi land trouwens... Ik heb nu wel zin om op vakantie te gaan !!!! Jammer dat ik dit jaar niet ga:(:(: Ga jij nog wel weg dit jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |