WOEIIIquote:Op woensdag 18 juli 2007 04:18 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ben lekker 'Transformers' kijken.
Speelde jij ook altijd met die Transformers?quote:Op woensdag 18 juli 2007 04:19 schreef Ravii het volgende:
[..]
WOEIII
we hebben er 1
Heb je hem gedownload![]()
?
Ik had er 1!quote:Op woensdag 18 juli 2007 04:21 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Speelde jij ook altijd met die Transformers?
Nee, niet eens. Je hebt een PM met de link
.
Ik zit nu op een half uur en tot nu toe is 'ie echt tof.quote:Op woensdag 18 juli 2007 04:23 schreef MrHoodigan het volgende:
Ik ga volgende week waarschijnlijk naar transformers... is t de moeite waard of zeg ja van...moahw...
Jááá dat keek ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 04:23 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik had er 1!
ik snapte alleen niet waarom die altijd zo snel 'kapot' ging
en toen ging pappa hem weer maken!
ik keek wel altijd naar Transformers Beast Wars op net5 dacht ik!
ik ga die film nu kijken
X
Is goedquote:Op woensdag 18 juli 2007 04:26 schreef MrHoodigan het volgende:
kan eigelijk nie w88(psst: mag k ook de link???)
aljeblieft?
Maak je inbox eens iets leger?quote:Op woensdag 18 juli 2007 04:26 schreef MrHoodigan het volgende:
kan eigelijk nie w88(psst: mag k ook de link???)
aljeblieft?
Dan moet je er even op klikken en dan wijst het zich vanzelf wel, weet niet meer hoe dat ging. Op het enveloppeje bovenaan klikken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 04:29 schreef MrHoodigan het volgende:
uhm ? ik ben net nieuw eigelijk...dus ik wilde je net vragen waar ik die PM's kan checken :S
Ik moest m gewoon nog configureren... hij moet t nu doen !!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 04:30 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dan moet je er even op klikken en dan wijst het zich vanzelf wel, weet niet meer hoe dat ging. Op het enveloppeje bovenaan klikken.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik het hier niet gewoon plaats maar ik geloof dat het een beetje underground moet blijven.
Ja, het is gelukt! Als je meer vraagjes hebt stellen hm. Quoten kun je ook alquote:Op woensdag 18 juli 2007 04:33 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Ik moest m gewoon nog configureren... hij moet t nu doen !!!
probeer nog is...
Verstoord slaapritme a. k. a. zware slaapproblemenquote:Op woensdag 18 juli 2007 04:38 schreef MrHoodigan het volgende:
Tja, het is 4:36 héwat doe jij hier nog om deze tijd
Mja, dat nachtje doorhalen heb ik ook nog geprobeerd laatst, twee nachtjes, maar dan slaap je, althans ik, juist extra lang en wordt je weer zo laat wakker dat je ritme nog steeds hetzelfde isquote:Op woensdag 18 juli 2007 04:41 schreef MrHoodigan het volgende:
ik heb ook nog steeds een verstoord slaapritme.... Gewerkt met Sensation Black paar dagen terug en sindsdien vakantie 4 weken. Maar ik had geen zin om mijn patroon te doorbreken door of heel vroeg naar me nest te gaan of een nachtje door te halen.... maar mischien ga ik dat laatste maar doen vanacht
Ik was ooit een roadiequote:Op woensdag 18 juli 2007 04:53 schreef MrHoodigan het volgende:
Hahaha nee het maakt niet uit hoelaat je wakker wordt maar ik zou nog wel willen genieten van de zon !!!! (Als die uberhaubt nog eens om de hoek komt kijken zeg, godsamme!!!)
Ik was belast met het toezicht op Sensation Black, ik ben scotou (hoe je het ook schrijft), naja we hadden het erg druk die avond 308 aanhoudingen las ik de dag later op het nieuws.
En even btw:(wat is een roadie)
Leeuwardenquote:Op woensdag 18 juli 2007 05:05 schreef MrHoodigan het volgende:
Laten we het hopen dat het weer wat wordt... En waar is hier dan, of laat ik het anders zeggenWaar is de enige plek in Nederland waar de zon nog af en toe schijnt
Ja, ik dacht, eindelijk eens een FiPo, maar weer nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 05:26 schreef MrHoodigan het volgende:
Ik heb eerlijk gezecht nog niet echt zitten kijken...:P Ik moet nog ff dit fok-forum leren kennen. Ik t wel leuk hier!!!
Kreeg van jou een reactie op me fotoalbum (Willkommen) hahah
Ik heb bij jou ook ff zitten kijken, ik kan in iedergeval zeggen dat je smaak heb met muziek en films en serie's...!!!
Omdat je PrisonBreak ook vet vind heb ik gezien...
Ook bij jou maar ff een berichtje planten![]()
Een FiPo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 05:31 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, eindelijk eens een FiPo, maar weer niet.
Ja, ik heb het eerste seizoen op DVD, het kostte me een rib it m'n lijfje maar het was het waard!
Waarom zit je trouwens in 'De Gouden Kooi', stond 'ie tussen de Active Topics of volg je het?
Mja, verhalen, alleen ik stop altijd op een gegeven moment en begin dan aan iets nieuws helaas. Ik schrijf eigenlijk elke dag wel, het zijn ook vaak verzamelingen van dingen waar ik iets over wil schrijven en dat dan 'ooit' ga doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 05:32 schreef MrHoodigan het volgende:
Heej ik las dat je schrijft...? Wat schrijf je zoals dan???
PS: Berichtje geplant! en ik hoor ook vogels zingen, Mein Deutch ist nicht so gut!
Haha nee, zulks moet je nog lerenquote:Op woensdag 18 juli 2007 05:35 schreef MrHoodigan het volgende:
w8!!!! EEn first poster !!!!! ik hoop dat ik eerder was en ik heb je berichtje echt nog niet gelezen hoor als die er was....was ik met deze post aan het typen !!!!
Ow oke, dus misschien een roman ooit van jou kant ofzowquote:Op woensdag 18 juli 2007 05:38 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mja, verhalen, alleen ik stop altijd op een gegeven moment en begin dan aan iets nieuws helaas. Ik schrijf eigenlijk elke dag wel, het zijn ook vaak verzamelingen van dingen waar ik iets over wil schrijven en dat dan 'ooit' ga doen.
Mijn echte (eerste) naam bedoel je? Thera?quote:Op woensdag 18 juli 2007 05:41 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Ow oke, dus misschien een roman ooit van jou kant ofzowWaar kom jou naam trouwens vandaan???
Nou zeg check dit !!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 05:40 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Haha nee, zulks moet je nog leren.
Het Offici le FOK!woordenboek
Maar de meeste dingen leer je wel in de prakijk hoor, ik heb 'em nog niet echt nodig gehad.
Die film is echt tof trouwens!!
Ja ergens las ik dat je Thera Angelina heettequote:Op woensdag 18 juli 2007 05:42 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mijn echte (eerste) naam bedoel je? Thera?
Hahah, ja moest ik aanmaken van een collega een keer, als jij ook hyves heb kan je me toevoegen...quote:
Ik dacht dat je m allang gepeert was !!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 05:45 schreef Ravii het volgende:
ik ga slapen.
voordat me ouders zometeen ( over een uur ong) me kamer binnen komen stormen.
ik kijk de rest van de film over een paaruurtjees wel
Hijs echt vet tot nu toe!(het gedeelte waneer die man-in-black dat huis van die sam binnen komen stormen!
Ja klopt, Thera is een grieks eiland, een vulkaaneiland, dacht ik. En het is een soort planeet waarin de Inca's geloofden en die ze aanbadenquote:Op woensdag 18 juli 2007 05:44 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Ja ergens las ik dat je Thera Angelina heette
Ik heb geen Hyves nee, ik vind Hyves stomquote:Op woensdag 18 juli 2007 05:45 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Hahah, ja moest ik aanmaken van een collega een keer, als jij ook hyves heb kan je me toevoegen...
Ja tof hm?quote:Op woensdag 18 juli 2007 05:48 schreef Ravii het volgende:
Ik was film kijken
ik heb ook een slaapgebrek.
enige waar ik nu naar verlang is eten
Thanks btw!
Ik vind hyves ook stom, net zoals dat myspace en cu2 en weet ik het allemaal, alleen toen ik het aangemaakt had begonnen mensen me toe te voegen... Maar ja kijk hoeveel vriendin ik zit er bijna nooit op, alleen fanatiekelingen sturen steeds berichtjesquote:Op woensdag 18 juli 2007 05:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik heb geen Hyves nee, ik vind Hyves stom. Maar ik zal er vast ooit één aanmaken zie ik zo voor me
.
Volgens mij ga ik niet op vakantie neequote:Op woensdag 18 juli 2007 05:55 schreef MrHoodigan het volgende:
Aaah Griekenland is een onwijs mooi land trouwens... Ik heb nu wel zin om op vakantie te gaan !!!! Jammer dat ik dit jaar niet ga:(:(: Ga jij nog wel weg dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |