Waarop ik zojuist als antwoord ontving:quote:Op 18 July 2007 02:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Waarom blijf je nou doorgaan, want je laat het duidelijk nieteens in dgk alleen je stalkt mij ook op de rest van het forum, ik vind je daarom maar een zielig mannetje...
Voor de laatste keer vraag ik je dus normaal om te stoppen met je geouwehoer en anders heb jij je kansen gehad bij mij
En hem word de hand boven het hoofd gehouden? Nee toch?quote:Wed 18 July 2007 02:54u door IkWeetNiets
Vind ik leuk omdat jij echt compleet gestoord bent.
hahahahaha
Span een rechtzaak aan, dwaas.
Ja inderdaad, daar hoort dit topic: Huub is een alien / acteur van tien | PART IIquote:Op woensdag 18 juli 2007 02:07 schreef Geerd het volgende:
ONZ
Nou, de hele wereld............weleens buiten de deur geweest?quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom toch spant de hele wereld altijd samen tegen BaajGuardian? Wat een kutwereld is het toch![]()
De zwakkere in de samenleving moeten het altijd ontgelden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom toch spant de hele wereld altijd samen tegen BaajGuardian?
Jij denkt dat het complot slechts speelt op het internet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou, de hele wereld............weleens buiten de deur geweest?Modjes don't rule the world
![]()
En wat als nu fok! je wereld is, tsja dan is het wat anders hèquote:Op woensdag 18 juli 2007 02:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou, de hele wereld............weleens buiten de deur geweest?Modjes don't rule the world
![]()
*sikequote:Op woensdag 18 juli 2007 02:18 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jij denkt dat het complot slechts speelt op het internet?
Hoe naief![]()
Wel lekker blijven plakken hehquote:Op woensdag 18 juli 2007 02:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kan zelf wel tegen een stootje, maar dit is toch niet normaal... serieuze topics worden gesloten en complete onzin topics moeten maar fungeren als 2e deel, er is duidelijk in eerste instantie totaal niet naar de inhoud gekeken.
Komt nog bij dat de TS van dat achterlijke 2e deel het compleet ridiculiseert, en guess what hij kent huub persoonlijk dus ik ben overtuigd dat hij gewoon huub zijn contract wilt beschermen.
Er komt steeds meer naar buiten over de gouden kooi, het is iig al in de media aan het rollen nu.
En er komt binnenkort meer bij.
De tegenwerking die ik hier ontvang is iig zeer onproffesioneel.
Nee bedankt, dit word eerder gelezen en serieus genomen, het is verdomme al 3 dagen bezig.quote:Op woensdag 18 juli 2007 03:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Kap eens joh, vragen aan mods kunnen - net als iedereen- in het FB topic of via PM worden gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |