Jouw punt was dat ze favoriet zijn bij de redactie en die het daarom zo ver (6 tegen 2) heeft laten komen. Ik blijf denken dat het je reinste stupiditeit wasquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat was mijn punt niet.
Op zich niet zo vreemd, waarschijnlijk staat de link naar het artikel al op VOL en posten ze daar stuk voor stuk nog even hun gezamenlijke meningquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Hmm bij de telegraaf zijn de reacties echt fel zeg..allemaal anti-Natasia
Jammer dat Jaap zich nooit bij Huub en Lieke gaat mengen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:55 schreef akveor het volgende:
Best een leuke streamavond als je Brian, Natasia en Amanda wist te vermijden... Leuke speltechnische zetjes... aftasten... mooi om te zien.
Die hele boete van een ton stelt toch geen drol voor?? Dat is een boete van een ton op een jackpot die een van de 8 misschien wint (ze zouden immers allemaal nog vervangen kunnen worden)quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk maar naar het youtube filmpje, daar wordt door Jaap verteld dat het allemaal doorgestoken kaart was. Edoch uit de hand gelopen. Die 100.000 boete is volgens mij alleen uitgesproken om de streamers weer tevreden te stellen
Ik vind gewoon dat ze elkaar niet alleen maar negatief moeten benaderen. Open en positief in het spel staan. Dit dwingt nix ook om meer van zich te laten zien...quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jammer dat Jaap zich nooit bij Huub en Lieke gaat mengen.
Het enige wat hij wil is een neukertje, en automatisch een back up.
Dat ze favoriet bij de redactie zijn was ironisch bedoeld.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
Jouw punt was dat ze favoriet zijn bij de redactie en die het daarom zo ver (6 tegen 2) heeft laten komen. Ik blijf denken dat het je reinste stupiditeit was![]()
Grote neus, zeer smal bovenlipje, namaak glimlach. Afgekeurd.quote:
Tussen 12 en 13 uurquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:59 schreef Lobasca het volgende:
Hoelaat worden die vliegtuigen morgen (vandaag) dus verwacht?
Hoe kom je daar bij??quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:01 schreef STAP01 het volgende:
Is het trouwens waar dat de redaktieleden die de hele toestanden met Lieke en Huub hebben toegestaan ontslagen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |