Je bent gewoon jaloers dat Dennis WEL leuke grapjes kan verzinnen !quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:50 schreef demins het volgende:
[..]
Dus "Kwaak Kwaak -even wachten...- Kwaak Kwaak" ?
Juist ja... ben benieuwd wie zich tijdens de High Tea naar behoren weten te gedragen... 6 van de 8 hebben daar sowieso al geen flauw idee van.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:51 schreef Yollie het volgende:
High Tea is helemaal hip, het wordt dus nodig tijd dat de Miljonairs kennis maken met deze vorm van gezelligheid! Daarom verzorgt Rose Catering woendag 18 juli een High Tea in de Villa met alle Miljonairs.
Jij wil natuurlijk niets missen van dit gezelllige onderonsje; volg dus daarom woensdag de livestreams!
bron 10
Dat word lang slapen denk ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:53 schreef tutjehola het volgende:
Nou, ik geloof niet meer in terror van Nixs vanavond. Ik ga lekker slapen. Doei allemaal en stuur me een sms als Nixs uit zijn dak gaat!
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:51 schreef mahe het volgende:
nada betekent toch ook nix?
Het is een geweldige lolbroek ja.Dat heb jij zeker van hemquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat Dennis WEL leuke grapjes kan verzinnen !
Morgen is woensdagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:54 schreef Lobasca het volgende:
Hoelaat komen de vliegtuigen morgen, of is dat pas woensdag?
Jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:54 schreef Lobasca het volgende:
huh?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:54 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat Dennis [u][wel/u] geen leuke grapjes kan verzinnen !
Vandaar die handen in de zakken en die bescheten glimlach op zijn gezichtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:55 schreef Carloponti het volgende:
[..]
Het is een geweldige lolbroek ja.Dat heb jij zeker van hem![]()
Natasia heeft daar op eigen houtje al Hans Hondekop Nijman en zijn vrouw/ vriendin voor uitgenodigd...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist ja... ben benieuwd wie zich tijdens de High Tea naar behoren weten te gedragen... 6 van de 8 hebben daar sowieso al geen flauw idee van.
pas woensdagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:54 schreef Lobasca het volgende:
Gaat dat nog steeds door dan? Is er geen mail geweest om ze in te lichten? ( ze zullen wel geen wedgewood servies meenemenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:51 schreef Yollie het volgende:
High Tea is helemaal hip, het wordt dus nodig tijd dat de Miljonairs kennis maken met deze vorm van gezelligheid! Daarom verzorgt Rose Catering woendag 18 juli een High Tea in de Villa met alle Miljonairs.
Jij wil natuurlijk niets missen van dit gezelllige onderonsje; volg dus daarom woensdag de livestreams!
bron 10
Het is morgen woensdagquote:
Ach.... ze heeft weer iemand nodig om Huub in elkaar te rossen? Lekkere schatten zijn het toch. Flens en Bokito Nasty! Het is vast voor Huubs eigen bestwil!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Natasia heeft daar op eigen houtje al Hans Hondekop Nijman en zijn vrouw/ vriendin voor uitgenodigd...![]()
Dat ik serieus dacht dat het vandaag maandag was.....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ik antwoord gaf?? Ik overwoog nog serieus of je een grapje maakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |