quote:
die van jou heeft een mooie titel en krijgt een opquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Deze is het eerst! Jaap deed even Nadia na in de tuin..
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:28 schreef tipsch het volgende:
Wachten we nog op de exit van Natasia?
Dan kan je beter gaan slapenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:28 schreef tipsch het volgende:
Neuh, hooguit op een onweersbuitje met een onvoorziene blikseminslag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:28 schreef tipsch het volgende:
welterustenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, hooguit op een onweersbuitje met een onvoorziene blikseminslag.
(moet gaan slapen).
![]()
alweer ?????quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:30 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee joh, deze nacht komt er TERROR van Dennis !!
Dat heeft ie van Bill "I did not have sex with that woman" Clinton natuurlijk... en die is president van de VS geweest dus die kan het weten hèquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian is sex penetratie.
Veeg me op...ik kwam niet meer bijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:29 schreef noekje het volgende:
Jaap zei al dat mensen zo om hem moesten lachen. Ze vergeleken hem met Paul de Leeuw.
Hij vond het een mooi momentje. Hij is blij dat hij Dennis daarvoor mag gebruiken.
Wat een loser is het ook!
Dat roept ie al 4 wekenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:30 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
KNIPquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:27 schreef blomst het volgende:
[..]
die van jou heeft een mooie titel en krijgt een op
Ja elke nacht weer terrorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
tis iedere nacht raak met denniks, weet je toch![]()
Nee dat kan mijn tere zieltje niet aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:30 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Sorry, maar vanacht wordt een nacht in de Gouden Kooi die je jequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee dat kan mijn tere zieltje niet aan.
We hebben met Jaap al een terrormonster gehad, nu komt Denniks ook nog eens met zuks.
Iedereen slaapt om 01.00 uur??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Sorry, maar vanacht wordt een nacht in de Gouden Kooi die je je nog LANG zult herinneren !!!
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Sorry, maar vanacht wordt een nacht in de Gouden Kooi die je je
nog LANG zult herinneren !!!
Hoe leuk ik je ook vind en dat vind ik maar je wordt er niet geloofwaardiger op.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
dank je geplaktquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:33 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die van mij is al dicht. Zal ik een op voor deze maken dat jij het erin plakt?
Joh, jij zit wel goed, Huub en Lieke hebben het zelf op de streams gezegdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:35 schreef tutjehola het volgende:
Niet weer terror, ik moet morgen vroeg op, moet mijn eer hoog houden nu dat ik er wel voor mijn kindjuuuuus ben![]()
Jij gaat dennix ophalen vannacht?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:37 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Jij gaat dennix ophalen vannacht?![]()
![]()
![]()
![]()
Gniffelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:37 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Quote van jou adonis.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daar blijf ik dan wel wel voor wakkerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:37 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je trouwens de screen cap van je kaart nog gezien? Hij staat in deze OP:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:35 schreef tutjehola het volgende:
Niet weer terror, ik moet morgen vroeg op, moet mijn eer hoog houden nu dat ik er wel voor mijn kindjuuuuus ben![]()
Dennis sterft aan Nadia overgewicht?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Confluentie. Samenvloeien.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:38 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
kopieren van bewegingen wat betekend dat ook alweer?
weten je kinderen dat al?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:39 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Daar blijf ik dan wel wel voor wakker
Vette terrorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Quote van jou adonis.
"Dan ga ik heel snel voorbij Huub lopen en dan roep ik 2x Kwaak Kwaak."
Zal je glas maar zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:39 schreef noltje het volgende:
Terror van Dennix = Storm in een glas water![]()
Ik ga effe kijken, heb net het hele filmpje zitten kijken, daar zat ik niet bij. Duurde vreselijk lang, met al die buffers.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je trouwens de screen cap van je kaart nog gezien? Hij staat in deze OP:
[COS # 2061] Na de kaarten
Nee, dat niet!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben ik dan echt de enige die Jaap wel leuk vindt zo af en toe?
Jaap is slim bezig, knaagt beetje bij beetje aan het geweten van Nadia.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben ik dan echt de enige die Jaap wel leuk vindt zo af en toe?
Nou dat nodigd uit om te kijkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:40 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik ga effe kijken, heb net het hele filmpje zitten kijken, daar zat ik niet bij. Duurde vreselijk lang, met al die buffers.
Dus Kwaak Kwaak Kwaak Kwaak?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Quote van jou adonis.
"Dan ga ik heel snel voorbij Huub lopen en dan roep ik 2x Kwaak Kwaak."
Met een paar sekonden pauze na de eerste: kwaak kwaak.quote:
Ik weet soms niet of ik hem bij zijn kop of bij z'n kont heb, maar hij maakt mij heel simpel aan het lachen zo af en toe. Ik mag die gast. Een geniale gek met een hoog kindgehalte.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:41 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jaap is slim bezig, knaagt beetje bij beetje aan het geweten van Nadia.
En weet dat Denniks in zijn broekzak zit.
Daar is een oplossing voor, we spelen bioscoopje, allemaal met chips op de bank en moeders ligt ertussen en doet stiekem haar ogen even dichtquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet soms niet of ik hem bij zijn kop of bij z'n kont heb, maar hij maakt mij heel simpel aan het lachen zo af en toe. Ik mag die gast. Een geniale gek met een hoog kindgehalte.
Kijk en op zo'n moment is dus wel heel grappigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap denkt serieus dat hij Nadia over een paar maanden neukt...![]()
Ach dan ben je tenmiste in dezelfde provincie stad straat huis kamer... ah.. dat was mquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:43 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Daar is een oplossing voor, we spelen bioscoopje, allemaal met chips op de bank en moeders ligt ertussen en doet stiekem haar ogen even dicht![]()
ja en de paus is duits ehmm je weet wat ik bedoel ...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap denkt serieus dat hij Nadia over een paar maanden neukt...![]()
jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:49 schreef Carloponti het volgende:
Is iedere nacht terror met denniks zeker???
Dus "Kwaak Kwaak -even wachten...- Kwaak Kwaak" ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Met een paar sekonden pauze na de eerste: kwaak kwaak.
De redactie bepaald inderdaad wie er uit gaat, maar de speler heeft invloed. Als hij fantastisch speelt, z'n opdrachten goed uitvoert dan verlengt hij zijn verblijf.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
J.aap kan met zijn positie momenteel er voor zorgen, dat er een speler verdwijnt.
Als hij alle spelers achter zich krijgt, kan hij Nix zo uit de Kooi krijgen.
Ik snap niet, dat hij dat zelf niet door heeft. Of zou hij dit niet mogen van de redactie?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:50 schreef demins het volgende:
[..]
Dus "Kwaak Kwaak -even wachten...- Kwaak Kwaak" ?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:50 schreef demins het volgende:
[..]
Dus "Kwaak Kwaak -even wachten...- Kwaak Kwaak" ?
Rose Catering, ah - ff bellenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:51 schreef Yollie het volgende:
High Tea is helemaal hip, het wordt dus nodig tijd dat de Miljonairs kennis maken met deze vorm van gezelligheid! Daarom verzorgt Rose Catering woendag 18 juli een High Tea in de Villa met alle Miljonairs.
Jij wil natuurlijk niets missen van dit gezelllige onderonsje; volg dus daarom woensdag de livestreams!
bron 10
Dat ze vertrekt is net zo waarschijnlijk als de terror van Dennisquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:50 schreef tutjehola het volgende:
Ik ben toch benieuwd wat 10 met alle mail, info en publiciteit doet van de streamers. Bij Huub werd alles terug gedraaid. laat ik daar toch mijn hoop nog op houden. Ook al is het tegen beter weten in, en zal Natasia niet vertrekken.
10+ voor Huub.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:49 schreef Desii het volgende:
Huub zegt: pion = Nix dame = Nada
wat ga je doen?
Jaap: herinner mij daar morgen maar weer aan
Huub: ja, ja... briefje, pak, cora![]()
Jaap: zwijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |