quote:
die van jou heeft een mooie titel en krijgt een opquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Deze is het eerst! Jaap deed even Nadia na in de tuin..
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:28 schreef tipsch het volgende:
Wachten we nog op de exit van Natasia?
Dan kan je beter gaan slapenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:28 schreef tipsch het volgende:
Neuh, hooguit op een onweersbuitje met een onvoorziene blikseminslag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:28 schreef tipsch het volgende:
welterustenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, hooguit op een onweersbuitje met een onvoorziene blikseminslag.
(moet gaan slapen).
![]()
alweer ?????quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:30 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee joh, deze nacht komt er TERROR van Dennis !!
Dat heeft ie van Bill "I did not have sex with that woman" Clinton natuurlijk... en die is president van de VS geweest dus die kan het weten hèquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian is sex penetratie.
Veeg me op...ik kwam niet meer bijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:29 schreef noekje het volgende:
Jaap zei al dat mensen zo om hem moesten lachen. Ze vergeleken hem met Paul de Leeuw.
Hij vond het een mooi momentje. Hij is blij dat hij Dennis daarvoor mag gebruiken.
Wat een loser is het ook!
Dat roept ie al 4 wekenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:30 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
KNIPquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:27 schreef blomst het volgende:
[..]
die van jou heeft een mooie titel en krijgt een op
Ja elke nacht weer terrorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
tis iedere nacht raak met denniks, weet je toch![]()
Nee dat kan mijn tere zieltje niet aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:30 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Sorry, maar vanacht wordt een nacht in de Gouden Kooi die je jequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee dat kan mijn tere zieltje niet aan.
We hebben met Jaap al een terrormonster gehad, nu komt Denniks ook nog eens met zuks.
Iedereen slaapt om 01.00 uur??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Sorry, maar vanacht wordt een nacht in de Gouden Kooi die je je nog LANG zult herinneren !!!
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Sorry, maar vanacht wordt een nacht in de Gouden Kooi die je je
nog LANG zult herinneren !!!
Hoe leuk ik je ook vind en dat vind ik maar je wordt er niet geloofwaardiger op.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
dank je geplaktquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:33 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die van mij is al dicht. Zal ik een op voor deze maken dat jij het erin plakt?
Joh, jij zit wel goed, Huub en Lieke hebben het zelf op de streams gezegdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:35 schreef tutjehola het volgende:
Niet weer terror, ik moet morgen vroeg op, moet mijn eer hoog houden nu dat ik er wel voor mijn kindjuuuuus ben![]()
Jij gaat dennix ophalen vannacht?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:37 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Jij gaat dennix ophalen vannacht?![]()
![]()
![]()
![]()
Gniffelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:37 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Jij gaat dennix ophalen vannacht?![]()