abonnement Unibet Coolblue
pi_51575766


Het 10e topic alweer over de club van Rotterdam, die komend seizoen haar 120ste verjaardag viert. De oudste club in het Nederlandse betaalde voetbal.

Sparta marsch

pi_51577188
Vandaag was het oefenen tegen het altijd lastige schipluiden . en dan nog wel uit.

De opstelling van Sparta was als volgt:

Varkevisser
De Roover Gudde Adeleye Jaggy
Van Bueren
Slot Boukhari
Bouaouzan Rose Dissels


In de loop van de tweede helft werd er veelvuldig gewisseld:
Emnes voor Slot
Kaita voor Van Bueren
John voor Boukhari
Polak voor De Roover
Roberts voor Rachid
Promes voor Adeleye

Doelpuntenmakers: Rose 6 x, Slot 3x, Roberts en Emnes 2x. Boukhari, Bouaouzan, Gudde, Dissels (penalty) scoorden ieder 1 maal
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_51577385
dat lobje van Boukhari had wel een goal mogen worden zeg, heerlijk
pi_51579253

Unieke chipkaart Sparta
ROTTERDAM - Een unieke OV-chipkaart, speciaal ontworpen voor de voetbalfans van Sparta.
De Rotterdamse stadsvervoerder RET presenteert vandaag een bijzondere variant van de nieuwe betaalpas voor het openbaar vervoer. Volgens de RET is er sprake van een landelijke primeur, want niet eerder zijn er in Nederland dergelijke vervoersbewijzen gemaakt, specifiek voor een bedrijf.

RET-baas Pedro Peters reikt vanmiddag op het Strand aan de Maas de eerste kaarten uit aan de commerciële directeur van Sparta, Peter Bonthuis. Ook worden daar de specialeSparta-trams onthuld. Die zullen de komende weken door Rotterdam rijden. Met de samenwerking hopen RET, en Sparta de parkeerproblemen op wedstrijddagen rond het stadion op te lossen. Dat kan als meer fans het openbaar vervoer kiezen.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 18 juli 2007 @ 11:04:49 #5
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51586534
Hoe staat het met de geruchten rondom Iwan Redan?
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:57:50 #6
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_51592453
Geen idee.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:00:43 #7
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51592566
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:04 schreef Stpan het volgende:
Hoe staat het met de geruchten rondom Iwan Redan?
Hetzelfde als hier.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51593007
Geinig die chipkaart.
pi_51595919
Morgen gaan ze ook weer aan de goals werken bij Pelikaan. Voor wie er ook heen gaat, ze spelen op het veld van ZBC '97. Zelfde sportpark, maar andere ingang richting veld dus. Al zie je dat vanzelf denk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:57:20 #10
100496 H.Flick
Turn-based
pi_51603637
Nog maar een maandje en dan gaat het weer beginnen! Ik heb er zin in!
pi_51671752
Het was erg gezellig bij Pelikaan. Makkie voor Sparta, lekkere 0-15.

Aandewiel koos ervoor om weinig te wisselen en begon dus met "de tweede garnituur", op papier dan. Kerklaan op doel, misschien één bal gekregen. Achterin De Roover, Gudde, Adeleye, Polak (wel eerste keus lijkt me), middenveld Kaita (zeer zwak), Emnes (op papier dan, in praktijk natuurlijk vooral vierde spits), Moreno Freire en voorin Vlug, Roberts (zeer scherp, 6 treffers!) en John (indrukwekkend, fris, veel lef en bewegingen).

Mooiste goals waren die van Polak, vrije trap in de kruising, en John, schitterende lob vanaf de punt van de zestien. Polak benutte ook twee door Dick Jol toegekende strafschoppen.

Dick beet Peli Martijn Verhoeff na een fikse charge op Vlug toe "als je tot de kerst alleen wilt trainen, moet je het nu zeggen." En dan lachend weglopen.

Al met al weer een leuk potje, met Joshua John als beste man.

Langs de lijn ging overigens het verhaal dat Ajax Sepp De Roover wil halen en dan nog een jaar wil verhuren aan Sparta. Iemand die dit ook hoorde?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51700819
Tegen FC Den Bosch wist Sparta met 2-0 te winnen. Lange tijd was Den Bosch behoorlijk gelijkwaardig en de ploeg miste ook wel wat kansen.

Beste spelers bij Sparta vond ik De Roover en Slot. Bouaouzan vond ik niet zo bijzonder, viel zelfs tegen. Nog mensen geweest?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51706348
De Roover was vorig seizoen voor mij best een verrassing.
En die lijn lijkt hij nu nog verder omhoog te trekken
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zaterdag 21 juli 2007 @ 23:26:28 #14
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51706430
Ga misschien ook wel weer de nodige bezoekjes brengen aan Het Kasteel. Als ik tenminste niet in de ArenA zit..
pi_51713857
Het VBL-columnhoekje deel 11

Over de swingende winger Joshua John!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51732180
leuk stuk. zit het met plezier te lezen
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_51732507
Het duurt me allemaal veel te lang. Was het maar al 1 augustus. Ben benieuwd hoe we er nu écht voorstaan. Hoewel ik Getafe hoger aansla dan Swansea. Maargoed, het gaat uiteindelijk om 19 augustus ...
  maandag 23 juli 2007 @ 09:57:44 #18
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51740406
Ja, de oefenpot tegen Swansea ben ik zeker bij. Lee Trundle, the legend, in Nederland. Geweldig!
pi_51741212
Is de kaartverkoop btw al begonnen? Niet dat ik een vol huis verwacht
  maandag 23 juli 2007 @ 10:58:52 #20
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51741498
quote:
Op maandag 23 juli 2007 10:43 schreef knnth het volgende:
Is de kaartverkoop btw al begonnen? Niet dat ik een vol huis verwacht
Op de site van Sparta staat van wel.
  maandag 23 juli 2007 @ 13:26:28 #21
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51745670
quote:
Sparta-trainer Gert Aandewiel heeft Rachid Bouaouzan voorlopig uit de selectie gezet. De aanvaller moet om "disciplinaire redenen" de komende week met Jong Sparta meetrainen.

Bouaouzan mist daardoor het trainingskamp in Oostvoorne. Het eerste elftal van de Kasteelclub verblijft tot vrijdag in het dorp op Voorne-Putten.

Bij terugkeer in Rotterdam zullen Aandewiel en technisch directeur Danny Blind een gesprek voeren met Bouaouzan. Pas dan wordt besloten of hij terug kan keren in de A-selectie van Sparta.
bron: www.rijnmond.nl

Ik ben benieuwd wat wat de aanleiding voor de disciplinaire maatregel is geweest. Wel zonde dat zo'n jongen blijkbaar mentaal niet in staat is op en buiten het veld het maximale van z'n talent te benutten.
pi_51745760
Ik dacht altijd dat hij het ver zou schoppen.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_51746591
quote:
Op maandag 23 juli 2007 10:58 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Op de site van Sparta staat van wel.
Was ik net op het Kasteel, vergeet ik kaartje te kopen
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik dacht altijd dat hij het ver zou schoppen.


Ik geloof het trouwens allemaal wel met Rachid. Na drie jaar mag je wel wat laten zien hoor. Steeds dat gezeik. Als hij dat nou combineerde met goed spel, maargoed. Kijken wat Joshua John gaat doen ...
pi_51757425
quote:
Op maandag 23 juli 2007 09:57 schreef Doezelhaar het volgende:
Ja, de oefenpot tegen Swansea ben ik zeker bij. Lee Trundle, the legend, in Nederland. Geweldig!
Verdraaid ja, die speelt daar. Die maakte ook zo'n legendarische goal die ze zelfs op de NOS lieten zien. Al maakte hij er meer dan één.

Bouaouzan, blijft toch zonde. Hij kan zeker voetballen, al kijkt ie nog wat te vaak naar de grond. Maar wel snelheid en een actie.

Wel meer kansen voor Dissels en John zo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 23 juli 2007 @ 21:08:14 #25
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51761520
Lee Trundle heeft wel veel meer laten zien, zit echt PL-potentie in die jongen. Hier een hele mooie compilatie van hem: http://www.youtube.com/watch?v=XAk5VqVrEk4
pi_51763263
Waarom speelt Sparta zoveel wedstrijden tegen amateurs, wedstrijden die ze makkelijk winnen?
pi_51763816
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom speelt Sparta zoveel wedstrijden tegen amateurs, wedstrijden die ze makkelijk winnen?


quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 19:59 schreef methodmich het volgende:
Tegen FC Den Bosch wist Sparta met 2-0 te winnen.
En dit zijn de resterende wedstijden

Maandag 23 juli OVV - Sparta Rotterdam 19:00 uur
OVV-Terrein, Oostvoorne
Vrijdag 27 juli Sparta Rotterdam - FC Volendam 19:00 uur
OVV-Terrein, Oostvoorne
Woensdag 1 augustus Sparta Rotterdam - Swansea City 19:30 uur
Sparta-Stadion, Rotterdam
Zaterdag 4 augustus Sparta Rotterdam - Getafe (Spa) 19:00 uur
Sparta-Stadion, Rotterdam (Open Dag vanaf 13:00 uur!)
Dinsdag 7 augustus Westlands XI-tal - Sparta Rotterdam 19:00 uur
Sportpark v.v. Hoek van Holland, Hoek van Holland
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 23 juli 2007 @ 22:04:18 #28
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_51764066
Lekker weertje in Oostvoorne zojuist, heb er allemaal weinig van meegekregen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_51765585
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:59 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]




[..]

En dit zijn de resterende wedstijden

Maandag 23 juli OVV - Sparta Rotterdam 19:00 uur
OVV-Terrein, Oostvoorne
Vrijdag 27 juli Sparta Rotterdam - FC Volendam 19:00 uur
OVV-Terrein, Oostvoorne
Woensdag 1 augustus Sparta Rotterdam - Swansea City 19:30 uur
Sparta-Stadion, Rotterdam
Zaterdag 4 augustus Sparta Rotterdam - Getafe (Spa) 19:00 uur
Sparta-Stadion, Rotterdam (Open Dag vanaf 13:00 uur!)
Dinsdag 7 augustus Westlands XI-tal - Sparta Rotterdam 19:00 uur
Sportpark v.v. Hoek van Holland, Hoek van Holland
Die reactie over FC had ik wel verwacht ja Maar tot nu toe hebben ze verder toch alleen maar amateurs gespeeld waar ze dik overheen liepen. Heeft weinig nut volgens mij. Maar nog een aantal mooie wedstrijden op het programma zie ik.
pi_51765797
Die makkelijke wedstrijden ijn mooi om conditie op te doen, en als groep aan elkaar te wennen. zeker als de nieuwkomers als bepalende spelers zijn gehaald.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_51769050
That Final Day revisited

Als opwarmertje voor 1 augustus, mochten er mensen zijn (ja vast ) die deze prachtige documentaire nog niet gezien hebben.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 20:15:54 #32
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51794289
De rugnummers van het 1e elftal:

1 Harald Wapenaar
2 Sepp De Roover
3 Dele Adeleye
4 Danny Schenkel
5 Sjaak Polak
6 Edwin van Bueren
7 Yuri Rose
8 Nourdin Boukhari
10 Arne Slot
11 Rachid Bouaouzan
14 Wouter Gudde
15 Kim Jaggy
16 Sani Kaita
17 Jeffrey Vlug
18 Marvin Emnes
19 Darryl Roberts
20 Charles Dissels
21 Cor Varkevisser
22 Jerold Promes
23 Iderlindo Moreno Freire
24 Joshua John

Nog geen nummer 9........
pi_51795653
ook geen 12 en 13

is dit nummer 13 ?

Michael Krohn-Dehli zet zijn loopbaan vermoedelijk voort bij Sparta. De Deense middenvelder mag vertrekken bij Ajax en staat in de belangstelling van VVV Venlo en Sparta.

De verwachting is echter dat VVV Venlo financieel niet in staat is om aan de salariseisen van Krohn-Dehli te voldoen. Vorig seizoen speelde de Deen reeds op huurbasis voor Sparta. Voor zijn periode bij Ajax kwam de spelmaker uit voor RKC Waalwijk.

en is dit misschien nummer 12 ?

Doelman David Loria test nu bij Sparta
David Loria werd te licht bevonden voor PSV, maar kan mogelijk alsnog aan de slag in de Eredivisie. Sparta heeft de sluitpost een proefstage aangeboden.

De 25-jarige doelman en tevens international van Kazachstan traint al vanaf dinsdag mee met de Rotterdammers. Momenteel hebben de Rotterdammers met Dolf Kerklaan, Cor Varkevisser en Harald Wapenaar drie doelmannen onder contract staan.

Loria verdedigde eerder het doel van Zhenis Astana en Shakter Karaganda.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_51798397
Astana, die naam horen we meer. Als Sparta die Kazak nog graag op proef wil zegt dat wel wat over hoe er over de huidige keepers gedacht wordt. Misschien is dit een buitenkansje. Verder vind ik dat Sparta erop vooruit is gegaan, eenvoudig handhaven moet lukken.
That's all folks!
  woensdag 25 juli 2007 @ 09:47:36 #35
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51808966
Harald Wapenaar is geblesseerd aan zijn rug, de geruchten over een hernia gaan de ronde.

Dolf Kerklaan en Cor Varkevisser zijn geen keepers die je bij een langdurige blessure van je 1e doelman op de goal wilt hebben staan.

Ik weet alleen niet hoe het budgettechnisch zit, er moet nog wel een aanvaller bij in mijn ogen nog een aanvaller bij(Roberts heeft alleen concurrentie van Emnes, die nog 18 of 19 is).
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:49:44 #36
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51810505
Och, Blind tovert heust nog wel een leuke aankoop uit de hoge hoed. Hopen dat Rachid weer bij de selectie komt.
pi_51828747
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 09:47 schreef Stpan het volgende:

Dolf Kerklaan en Cor Varkevisser zijn geen keepers die je bij een langdurige blessure van je 1e doelman op de goal wilt hebben staan.
Cor is nog steeds aardig aan de maat. Voor een keeper wellicht minder erg, maar je hoorde daar toch veel mensen opmerkingen over maken de laatste oefenduels.

In Hier Zwijndrecht nog een mini-stukje over Pelikaan - Sparta. Pelikaan incasseerde na rust vooral omdat ze met zoveel jonge spelers speelden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51830418
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Astana, die naam horen we meer. Als Sparta die Kazak nog graag op proef wil zegt dat wel wat over hoe er over de huidige keepers gedacht wordt. Misschien is dit een buitenkansje. Verder vind ik dat Sparta erop vooruit is gegaan, eenvoudig handhaven moet lukken.
Wel opletten voor doping
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:29:43 #39
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51832123
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:34 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wel opletten voor doping
Zolang die niet naar de training komt gefietst is er niets aan het handje.
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:32:06 #40
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_51832227
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:29 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Zolang die niet naar de training komt gefietst is er niets aan het handje.
Op het trainingskamp in Oostvoorne gaat de hele selectie op de fiets naar de training, dus dat kan nog wat worden.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 27 juli 2007 @ 01:27:54 #41
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51875141
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:32 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Op het trainingskamp in Oostvoorne gaat de hele selectie op de fiets naar de training, dus dat kan nog wat worden.
Zorgen dat je niet hoog eindigt in de sprint. Dan word je ook niet gecontroleerd op doping.

Maar euhm moet volgende week ff naar stadion om dat kaartje te halen voor de match tegen onze vrienden uit Wales.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 02:37:13 #42
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_51876076
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 23:26 schreef Doezelhaar het volgende:
Ga misschien ook wel weer de nodige bezoekjes brengen aan Het Kasteel. Als ik tenminste niet in de ArenA zit..
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_51891834
quote:
Nourdin Boukhari is de nieuwe aanvoerder van Sparta Rotterdam. Op dag 4 van het trainingskamp in Oostvoorne gaf trainer Gert Aandewiel de nieuwste aankoop de aanvoerdersband. Danny Schenkel is dus aanvoerder af. In de oefenwedstrijden droeg Sjaak Polak ook soms de band. Boukhari is er trots op en gaat zijn verantwoordelijkheid dragen, zei hij.
Volgens www.itwm.nl

Goede zaak?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 27 juli 2007 @ 16:56:46 #44
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51891954
Ik weet niet of Boukhari een type 'aanvoerder' is. Danny Blind en Gert Aandewiel zullen dat vast beter kunnen beoordelen dan ik. Er is ook niet echt een speler die er wat dat betreft bovenuit steekt in de selectie van Sparta.
pi_51892020
Ik had de Glazenwasser wel een goede aanvoerder gevonden, op de één of andere manier. Ook qua positie in het veld. Voordeel is wel dat Boukhari nu meer mag schelden zonder een kaart te krijgen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51892255
Had ook eerder liever Van Bueren gezien. Vaste waarde, betrouwbaar, en het langst Spartaan van de hele selectie.
pi_51893581
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:15 schreef Stpan het volgende:
De rugnummers van het 1e elftal:

1 Harald Wapenaar
2 Sepp De Roover
3 Dele Adeleye
4 Danny Schenkel
5 Sjaak Polak
6 Edwin van Bueren
7 Yuri Rose
8 Nourdin Boukhari
10 Arne Slot
11 Rachid Bouaouzan
14 Wouter Gudde
15 Kim Jaggy
16 Sani Kaita
17 Jeffrey Vlug
18 Marvin Emnes
19 Darryl Roberts
20 Charles Dissels
21 Cor Varkevisser
22 Jerold Promes
23 Iderlindo Moreno Freire
24 Joshua John

Nog geen nummer 9........
Melvin Zaalman nog niet een keer bij de selectie? Dat leek me ook zo'n talentje in die wedstrijden van Nederland onder de zoveel.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:23:01 #48
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51898793
Ben bang dat we Lee Trundle niet aan het werk gaan zien woensdag.
quote:
Trundle deal nearly done say City

Trundle is a fans' favourite at the Liberty Stadium
Bristol City have said that they expect the signing of Swansea striker Lee Trundle to go through over the weekend.
Trundle, 30, has already agreed personal terms with the Robins.

"There is a good possibility that Lee will be a Bristol City player in the next 24-48 hours," City chief executive Colin Sexstone said on Friday.

The Swans rejected an initial move from City for Trundle last week, but they have since had an undisclosed bid - thought to be close to £1m - accepted.

Trundle is under contract at the Liberty Stadium until 2009.

606: DEBATE
Trundle's record is very good no doubt about that

AG
"I'd rather not say what the fee is at this stage, but we've agreed a fee with Swansea," Sexstone added.

"There are some small details, minor in nature, that need to be sorted before the contract can be signed.

"Lee wants to come to Bristol City, he wants to be playing tomorrow (Saturday's pre-season friendly against Yeovil) and that's not impossible."

The Swans turned down a £750,000 bid from Sheffield Wednesday for Trundle in 2005.

Swansea chairman Huw Jenkins says there is little point in trying to force a player to stay, and Trundle is not on the club's pre-season tour of the Netherlands.

"Lee has expressed his desire to leave and we've had a few bids from Bristol City," said Jenkins.

"We'd dearly love to keep him - he's done so much for Swansea City on and off the field over the past few years - but we have to take the player's wishes into account as well."

I'll never try to sell Lee

Swansea manager Roberto Martinez

Swansea City manager Roberto Martinez said on Wednesday that he knew nothing of the rumours and that he was keen to keep the club's top scorer of the last four seasons.

"I'll never try to sell Lee," Martinez told BBC Sport Wales after the 1-1 pre-season friendly draw against Port Talbot at the Remax Stadium.

"I've told him many times how important he is to Swansea City, the club is not going to try to sell him.

"If Lee wants to go that's another situation, but that's all hypothetical."

Despite his prolific scoring exploits since joining from Wrexham in 2003, Trundle would face stiff competition for his place at Swansea next season following the arrival of strikers Jason Scotland, Darryl Duffy and Guillem Bauza Mayol.

The Liverpudlian has scored 86 goals in 178 games in all competitions for the Swans, topping the 20-goal mark in all his four seasons at the club.

Bristol City manager Gary Johnson is in the market for a new striker after Steve Brooker suffered a setback to his recovery from knee injury.
BBC
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:30:16 #49
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_51898944
2-1 tegen Volendam zojuist.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_51912428
In een 4-4-2 systeem, wat voor Aandewiel een serieuze optie is. Best opmerkelijk!

Zie ook:
quote:
Boukhari neemt voortouw

Door WIETSE DIJKSTRA

OOSTVOORNE - Sparta’s nieuwe aanvoerder onderstreept klasse met wereldgoal. In zijn eerste wedstrijd als aanvoerder van Sparta nam Nourdin Boukhari gisteravond in Oostvoorne meteen het voortouw. Met een wereldgoal, goed voor de 2-1 oefenwinst op Volendam, onderstreepte de overijverige Rotterdammer zijn klasse.

Boukhari liep de hele wedstrijd al te loeren op de ver voor zijn goal staande doelman Jeroen Verhoeven en zag in de 65ste minuut zijn kans schoon. Met een bekeken stiftbal vanaf bijna veertig meter tilde hij de bal over de Volendammer heen. Dat Verhoeven zo’n poging nota bene nog verwacht had ook, maakte het voor Boukhari alleen maar mooier. ,,Hij had me al een paar keer zien kijken. ‘Maar toch prik je hem erin’, zei hij,’’ lachte de schutter.

Voor het eerst getooid met een aanvoerderband is de loopbaan van Boukhari in een nieuwe fase beland. De behendige linkspoot, die acht jaar geleden als verlegen jongetje van HOV naar Sparta kwam, is teruggekeerd als ervaren prof. Trainer Gert Aandewiel hoefde dan ook niet lang na te denken wie hij tot zijn leider moest bombarderen. ,,Nourdin stond bovenaan mijn lijst,’’ sprak de Katwijker. ,,Hij is een speler die van nature het voortouw neemt, heeft ervaring, kwaliteit en is in staat om een groep de juiste kant op te krijgen.’’

Voor Boukhari kwam de mededeling van zijn trainer als een verrassing. ,,Het is een speciaal gevoel. Ik moest er wel even over nadenken,’’ bekende de Rotterdammer, die buiten het veld nog altijd een rustige jongen is. ,,Maar in het veld wil ik aanwezig zijn en spelers helpen. Ik wil bij alles betrokken worden. Soms iets te veel.’’

Met name voor rust liep Boukhari zichzelf in zijn ijver af en toe voorbij. Dat Sparta in de eerste helft moeizaam op gang kwam, had ook te maken met de keuze voor het systeem. Aandewiel liet zijn ploeg tegen Volendam voor het eerst 4-4-2 spelen. Die tactiek lijkt Sparta het beste te passen zolang Aandewiel het moet doen zonder balvaste centrumspits.

,,Bovendien moet je je afvragen of we sterk genoeg zijn om met drie middenvelders te spelen,’’ stelde de trainer. ,,Dit systeem zat al langer in mijn hoofd, maar ik ben er nog niet uit hoe we straks gaan spelen. Daarvoor is het nog te vroeg.’’

De Spartanen moesten zichtbaar wennen aan de nieuwe tactiek.
Desondanks kwamen de Rotterdammers op 1-0 door een fraai benutte vrije trap van Arne Slot. Een foutje van Dele Adeleye bezorgde Volendam de gelijkmaker. In de tweede helft gaf Sparta nauwelijks iets weg. Boukhari stal vervolgens met zijn wonderschone uithaal de show en had vlak voor tijd nog een kunststukje in huis toen hij de bal langs de zijlijn een paar keer hoog hield, tegenstander Yildiz passeerde en voorgaf op Marvin Emnes.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51930999
Utrecht heeft zich gemeld voor Bouaouzan. (VI)
Woo-loo-loo!
pi_51931026
Gelijk doen!
  zondag 29 juli 2007 @ 14:31:16 #53
100496 H.Flick
Turn-based
pi_51933487
Inderdaad. Gelijk verkopen!
  maandag 30 juli 2007 @ 10:50:35 #54
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51953991
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 14:21 schreef methodmich het volgende:
In een 4-4-2 systeem, wat voor Aandewiel een serieuze optie is. Best opmerkelijk!
Ik ben voor clubs van het niveau Sparta sowieso voor een 4-4-2 opstelling.

4-3-3 met de punt naar achter werkt niet (zie relaas in Marco van Basten topics en een apart topic wat ik hierover geopend heb), en 4-3-3 met een echte nummer 10, daar moet je een kwaliteitssurplus voor hebben. En laten we eerlijk zijn, dat heeft Sparta niet.

4-4-2 lijkt me een goede opstelling, maar dan moet er wel een spits bijkomen en in mijn ogen ook een rechtshalf:

1
2
3
4
         Van Bueren (Kaita)
Krohn-Deli (Kaita)   Boukhari (?)
              Slot (Boukhari/Rose/Dissels)
    Roberts (Rose/Dissels) Emnes (nieuwe aanwinst)
pi_51954146
waar haal je krohn deli, een spits, en nog een nieuwe aanwinst vandaan?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 30 juli 2007 @ 11:10:07 #56
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51954462
Sparta is nog op zoek naar een spits, is al aangegeven. Dus die komt er zeker te weten.

Krohn-Deli heeft Sparta interesse voor indien Ajax geen transfersom vraagt.

Wellicht dat Rachid Bouaouzan kan worden geruild voor Robin Nelisse.
  maandag 30 juli 2007 @ 14:18:58 #57
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51959479
quote:
Afgelopen middag was ITWM present bij de jaarlijkse persdag van Sparta. Daarbij vielen een aantal zaken op:

Jason Oost komt op zeker niet meer uit voor Sparta.
Steve Olfers traint deze week mee bij Jong Sparta en traint volgende week mee met de selectie van trainer Aandewiel.
De door Sparta in een vroegtijdig stadium gedane aanbieding aan Rachid Bouaouzan heeft tot niets geleid. Beide partijen komen er financieel niet uit. Sparta zal in het geval van een redelijke aanbieding van een andere club, een vertrek van de talentvolle speler niet meer in de weg staan.
Sparta blijft zoeken naar een aanvaller
Er worden 6.500 seizoenkaarthouders verwacht, een stijging van 8% t.o.v. vorig seizoen.
De begroting zal volgend jaar van ¤ 9.100.000 naar ¤ 9.900.000 gaan
Vanavond een uitgebreider verslag.
pi_51959546
'volgend jaar' is 07/08 neem ik aan? Begroting van 10 miljoen is wel aardig. Jammer dat andere clubs ook meegroeien
En de groei van het aantal SCC-houders is ook ene goede zaak.
En ik hoop op een mooi seizoen, ik heb niet zo vaak een voorgevoel, maar nu verwacht ik echt een goed seizoen waar we 10e of 11e gaan worden! Echt waar
pi_51964030
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:50 schreef Stpan het volgende:

[..]

Ik ben voor clubs van het niveau Sparta sowieso voor een 4-4-2 opstelling.

4-3-3 met de punt naar achter werkt niet (zie relaas in Marco van Basten topics en een apart topic wat ik hierover geopend heb), en 4-3-3 met een echte nummer 10, daar moet je een kwaliteitssurplus voor hebben. En laten we eerlijk zijn, dat heeft Sparta niet.

4-4-2 lijkt me een goede opstelling, maar dan moet er wel een spits bijkomen en in mijn ogen ook een rechtshalf:
[ code verwijderd ]
Ben ik wel met je eens hoor, zeker als je in de competitie Slot en Boukhari op het middenveld hebt loopt Van Bueren zich kapot.

Overigens zou Dissels ook in een 4-4-2 wel vanaf rechts kunnen spelen. Krohn-Dehli is voor Sparta ook een goeie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 30 juli 2007 @ 17:12:13 #60
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51964219
quote:
Op maandag 30 juli 2007 14:21 schreef knnth het volgende:
En ik hoop op een mooi seizoen, ik heb niet zo vaak een voorgevoel, maar nu verwacht ik echt een goed seizoen waar we 10e of 11e gaan worden! Echt waar
Daarvoor hebben we echt nog een te smalle selectie, en ook zijn kwalitatief enkele posities in de basis-11 nog te mager.
  maandag 30 juli 2007 @ 17:16:03 #61
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51964305
quote:
Op maandag 30 juli 2007 17:05 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens hoor, zeker als je in de competitie Slot en Boukhari op het middenveld hebt loopt Van Bueren zich kapot.

Overigens zou Dissels ook in een 4-4-2 wel vanaf rechts kunnen spelen. Krohn-Dehli is voor Sparta ook een goeie.
Met Dissels speel je dan nog in een 'diamand' formatie met 3 aanvallende middenvelders. Krohn-Dehli vind ik een degelijke middenvelder met diepgang, maar wel vanuit zijn opdracht.
Dissels (puur op beschrijving) zal dat denk ik minder hebben.
pi_51965707
quote:
Op maandag 30 juli 2007 17:12 schreef Stpan het volgende:

[..]

Daarvoor hebben we echt nog een te smalle selectie, en ook zijn kwalitatief enkele posities in de basis-11 nog te mager.
Het zou ook een prestatie boven verwachting zijn, maar daar is een voorgevoel voor he Dat we 12e of 13e worden, zou niet bijzonder zijn
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:21:44 #63
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52010352
Vanavond weer eens lekker in het stadion.
pi_52033432
Was niet veel

Slot goed, Boukhari aardig, Kaita niet zo slecht als gebruikelijk, Van Bueren gemist, De Roover gemist, verder gewoon maaaatig.
Maargoed, het zag er ook allemaal erg vermoeid uit, laten we hopen dat dat het is. 19 augustus moet iedereen gewoon vlijmscherp zijn.

Zaterdag een tegenstander van formaat, ik ben benieuwd.
pi_52046131
Ik vond het ook maar tegenvallen. Beging 2e helft was wel aardig, verder niet veel. Bouaouzan nog een kans op de 3-2 gemist Later nog zo'n zelfde kans ook gemist, dat is toch iets om droevig over te worden.

Maar wat voor vreemde mensen zaten er in het uitvak en wat hebben die met Swansea?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:32:48 #66
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52046830
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:04 schreef Zjakkie het volgende:

Maar wat voor vreemde mensen zaten er in het uitvak en wat hebben die met Swansea?
Ik zat zelf in het Swansea vak. Vriend van me kent wat Swansea fans en we kwamen voor swansea. Maar ik zal je even vertellen wat er gebeurde in het Swansea vak. Veel ADO-fans waren gekomen. Vorig jaar had Swansea ook een Holland tour en ging toen langs op het Zuiderpark, hebben ze blijkbaar wat fans bijgekregen. Nou die lomperikken zaten gisteren dus ook in het vak. Bijna rellen dus. Eentje schopte zomaar een stoel kapot en toen brak de pleuris uit.

jammer dat het toch altijd zo moet. De Swansea fans hadden echt iets van: 'wat gebeurt hier?' Op dat akkefietje na, waarbij de ene 'supporter' er uit werd gehaald door de politie was het beregezellig. Alleen ja, die Hagenezen.. lastig volkje.
pi_52047122
Ja, ik dacht ook al gelijk, zal wel een Hagenees zijn. Goed dat ze gedegradeerd zijn, hoef dat volk echt de komende jaren niet meer te zien.

Zei de persoon die morgen naar ADO-VVV gaat
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:00:32 #68
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52047640
De politie en security loste het heel goed. Het was eventjes verhit maar dat was snel over. Heel netjes.

1 - 0 voor de pliesie!
pi_52047796
Zeker, het duurde niet lang. Maar voor de aftrap dacht ik nog: wat zijn er veel Swansea supperoters meegekomen. Toen de wedstrijd dan nog geen 2 minuten oud was klonk het al Kanker Rotterdam olé olé, dat deed al wel sterk vermoeden dat ze niet echt uit Engeland overgekomen waren. Heel even keken we dan meer naar het uitvak dan naar het veld, maar het was idd al vrij snel opgelost.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:13:22 #70
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52048003
Er waren best veel Swanse supporters ook. Maar die zaten links vanuit jou gezichtspunt gezien. Waren complete families.
pi_52048111
Heb nog met een familie gesproken in 't home ja, best tof. Nog even adressen uitgewisseld, ze wilden die docu That Final Day ook wel zien
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:27:07 #72
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52048383
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:17 schreef knnth het volgende:
Heb nog met een familie gesproken in 't home ja, best tof. Nog even adressen uitgewisseld, ze wilden die docu That Final Day ook wel zien
http://www.swansonline.net is een leuke supporterssite. Alleen balen dat Trundle er niet meer is, maar Duffy is een goede aankoop. scoorde gisteren ook nog.
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:54:16 #73
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52112021
Gezellige open dag gisteren?
pi_52120629
Pff, ik zou naar die wedstrijd gaan, maar toen bleek dat de DN-tribune vol was. En ik had geen zin om alleen op een andere tribune te gaan zitten. Dus ik zeg 's middags in de kantine tegen de twee vrienden die wel kaarten hadden: "Ach joh, maakt niet uit. Ze verliezen toch met 1-5." Zij lachen. Bleek het nog erger te kunnen.....

Het verslag op itwm.nl liegt er niet om zeg!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:36:01 #75
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_52123097
Ach Roda ook 0-3 tegen Getafe.
Open dagen boeien me sowieso niet, hebben de spelers de hele dag al een beetje rondgelopen in het zonnetje voor foto's met vooral de kleine fans (goede zaak overigens), wat niet echt een goede voorbereiding is.
Nu is die DN- tribune bijna op seizoenskaarten uitverkocht, maar er zal gisteren zat plaats zijn geweest. Ken al 8 SCC-kaarthouders in de omgeving die net als ik ook geen zin hadden. Daarbij zullen er ook wel een partij op vakantie zijn, dus volgens mij moest er wel wat te regelen zijn om de DN gisteren op te komen voor zo'n potje.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_52142687
Hmm, daar zit wel wat in. Maar ja, daar hadden we even niet aan gedacht en dan moet je ook wel even iemand kennen ofzo, denk ik. Nou ja, ik heb weinig gemist volgens mij, op goed voetbal van Getafe na.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52143917
Ik was er wel bij. De eerste helft viel nog mee, maar de tweede was helemaal drama. Alleen Boukhari had een paar goeie dingen, maar die werden dan weer niet allemaal begrepen door zijn teamgenoten. Slot vond ik ook erg tegenvallen, ik dacht dat ie het altijd wel goed deed bij NAC, maar daar was toch echt helemaal niks van terug te zien.
pi_52395594
vandaag is er een poster op het stadion geplakt ter eren van het 120 jarig bestaan.



hierop staan :

sparta icoon Rinus Terlouw. DE rots in de branding
topscoorder allertijden bij sparta Ronald Lenkeek.
en onze nieuwe aankoop. die weer thuis is.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:17:05 #79
168595 LongOne
Feyenoord till I die!
pi_52400182
Klopt het dat Sjaak Polak geen basisspeler meer is?
pi_52400432
geen idee, de competitie moet nog beginnen, en er is al in veel opstellingen gespeeld.
zal mij benieuwen wie er zondag in de basis staan
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_52411786
erg mooie poster op het hoofdgebouw!

had het niet moeten zijn: a rich history and a golden future?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:51:16 #82
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_52414073
Een voordeel is dat we nooit slechter kunnen beginnen dan verleden jaar met als dramatische reeks van verleden jaar met als toppunt PSV uit.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_52482655
Waarom is Jeffrey Vlug terug naar Jong Sparta ?
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:40:52 #84
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_52483405
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
Waarom is Jeffrey Vlug terug naar Jong Sparta ?
Gevolg van een brede selectie en een terugval van Vlug.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_52483614
ben je er morgen ook bij vitesezuid?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_52484510
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:40 schreef Bayswater het volgende:

Gevolg van een brede selectie en een terugval van Vlug.
hij heeft vorig seizoen best wel veel wedstrijden gespeeld dacht ik en ook wordt ie volgensmij wel gezien al een aardig talent.

Hij zal zich zich wel weer terugknokken , toch? , en anders zal die bij blesure's of schorsingen wel weer bij het 1ste mogen opdraven.
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
ben je er morgen ook bij vitesezuid?
Jazeker , ff die punten ophalen he
pi_52490385
Hoe lang heeft Sparta ook alweer een openingsduel niet gewonnen? 17 jaar ofzo?

Ah. ITWM zegt 20 jaar.
  zondag 19 augustus 2007 @ 01:58:57 #88
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52492082
Succes dit seizoen
morgen winnen jullie 2-1
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  zondag 19 augustus 2007 @ 02:41:15 #89
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52492751
Helaas, ben er niet bij.
Hup sparta!
pi_52509795
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:44 schreef knnth het volgende:
Hoe lang heeft Sparta ook alweer een openingsduel niet gewonnen? 17 jaar ofzo?

Ah. ITWM zegt 20 jaar.
En daar komt na vandaag dus nog 1 jaar bij
pi_52509885
Onnodig 3 punten verspeeld. Sparta was niet goed, maar Vitesse zeker ook niet. Het is wederom heel duidelijk dat we een scorende spits nodig hebben.

Geef in ieder geval Roberts een kans, veel slechter dan Emnes kan het sowieso niet worden.
  zondag 19 augustus 2007 @ 20:53:00 #92
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_52510000
En een goede keeper, twee onnodige doelpunten. Die van Swerts was dwars door het midden, de eerste matig afgeweerd.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_52510094
Emnes verzoop echt.

En dat Roberts erin kwam, was goed, maar om dan je beste man ervoor uit te halen Zeg maar dag met je middenveld.
Ik had toentertijd in de GGD niet kunnen denken dat glazenwasser zo goed en belangrijk zou worden.

Maargoed, hopelijk zaterdag punten, want dan heb je twee wedstrijden waarin je zeker weten geen vuist gaat maken ...
pi_52510096
Ja, Varkevisser is ook niet best. Wanneer is Wapenaar weer terug?
pi_52510354
Wat heeft Aandewiel tegen Roberts? Zulk onnodig dit puntverlies.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:54:07 #96
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_52530547
Ach, 8 van de 10 keer win je met de veldverhouding van gisteren zo'n wedstrijd. Vitesse had in tegenstelling tot verleden jaar in de openingswedstrijd weinig te vertellen. Aandewiel had alleen scherper moeten zijn op een aantal spelers die er doorheen zaten na 70 minuten zoals Emnes en Dissels.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_52564618
Helmond wil Vlug gaan huren. Zou mooi zijn voor Helmond. Ook voor Sparta .
pi_52693065
Eerste puntje binnen, niet verdient maar dat was onze nederlaag vorige week ook niet.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
pi_52701826
Ja en weer Dissels die er één maakt, doet ie niet gek.

Vlug nu weer dichtbij een huurovergang naar Eindhoven.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52701883
Ben tot nu toe zeer tevreden over Dissels. Kan wel eens de verrassing van het seizoen gaan worden (voor Sparta dan).

Slot valt flink tegen, ik hoop dat hij zijn oude niveau weer terug kan vinden.
pi_52703618
Boukhari valt me ook tegen nog. Maar ik denk dat het allemaal goed gaat komen, veel nieuwe aankopen, nieuwe coach ... over enkele wedstrijden begint de machine te draaien, en worden we moeiteloos 12e
  zondag 26 augustus 2007 @ 19:10:24 #102
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_52705049
Slot is een stoomlocomotief, die moet eerst zijn draai vinden. We staan toch al 12e knnth?
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_52705159
We gaan inderdaad al 2 weken lang keurig volgens de doelstelling.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:39:20 #104
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_52804628
Olfers en Bouaouzan zijn weg, hoogste tijd voor zelf een nieuwe speler.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_52805194
Lindenbergh ja

Heeft bij Ajax niets laten zien, zie liever KD terugkomen.
pi_52805218
30-8-2007 9:24
Olaf Lindenbergh in gesprek met Sparta De middenvelder mag al een tijdje vertrekken bij zijn huidige werkgever Ajax. Sparta lijkt de beste papieren te hebben om de 33-jarige Lindenbergh over te nemen van de Amsterdammers.
Olaf Lindenbergh in gesprek met Sparta
zoom - galleria

RTV Noord Holland meldt dat Sparta en Olaf Lindenbergh aan het praten zijn over een mogelijke transfer naar de Kasteelclub. Lindenbergh heeft geen toekomst meer bij Ajax en mag derhalve vertrekken bij de club. Eerder ketste een overgang van de middenvelder naar NEC nog af.

De 33-jarige Lindenbergh zou zelf graag naar het buitenland willen. In dit kader toonden recentelijk het Deense Aalborg, twee clubs uit Spanje en een Turkse promovendus interesse in de middenvelder, maar dit leidde tot niets. Volgens Jacques de Wit, de advocaat van Lindenbergh, heeft Sparta momenteel de beste papieren om de middenvelder over te nemen van Ajax.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:18:31 #107
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_52807201
Lindenbergh lekker naar het buitenland. Overschatte oude over de hil prutser.
pi_52815344
Precies, dat zou denk ik de Ioannis van dit seizoen worden. In die rol is Van Bueren volgens mij echt beter op moment.

Bouaouzan weg, dan zal Vlug voorlopig niet weg mogen of krijgt Joshua John nu een kans?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52815409
John viel positief op in de voorbereiding, ik hoop dat hij een kans krijgt.
Net als Roberts.
En KD.

Verder geen wensen
pi_52835485
erg benieuwd of er nog wat gaat gebeuren. Nog 12 uur en 50 minuten.
pi_52845932
Ze zouden bezig zijn met Duplan, maar die speelt volgens de laatste berichten vanavond wel gewoon mee met RBC. Nu is ie redelijk in de buurt van R'dam, dus hij zou na afloop kunnen tekenen, maar toch....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52847182
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:53 schreef methodmich het volgende:
Ze zouden bezig zijn met Duplan, maar die speelt volgens de laatste berichten vanavond wel gewoon mee met RBC. Nu is ie redelijk in de buurt van R'dam, dus hij zou na afloop kunnen tekenen, maar toch....
Leuke speler, al is het de vraag of hij het niveau van de eredivisie aankan. In de 1e divisie doet hij het zeker niet onaardig.
pi_52847678
Lijkt me dat hij de eredivisie zeker aankan hoor, maar heeft het wel naar zijn zin in Roosendaal en moet 1 miljoen opbrengen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52848126
Lindenbergh vertrekt naar Sparta
AJAX Olaf Lindenbergh vertrekt naar Sparta. De middenvelder was bij Ajax niet meer welkon en mag transfervrij weg.
Hij heeft in Rotterdam dus een nieuwe werkgever gevonden. Lindenbergh speelde eerder vijf seizoenen bij AZ. Hij stond eerder in de belangstelling van onder meer NAC en NEC.
Met de transfer komt er voor Lindenbergh een einde aan een weinig gelukkige periode. In twee seizoenen bij Ajax verscheen hij tijdens de competitie dertig keer binnen de lijnen.

31 augustus 2007 - 17:10
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_52850569
Ik ben niet zo ontevreden met Lindenbergh, enkel als dit niet ten koste gaat van een eventuele spits/keeper. Ik heb menig Sparta supporter horen klagen over een gebrek aan balans op het middenveld, met vBueren en Lindenbergh heb je die balans en kunnen Slot en Boukhari vrijuit spelen. Ik snap het pessimisme niet zo, bij Ajax heeft die nooit echt de kans gehad.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:47:56 #116
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_52850694
Adouard Duplan voor 4 jaar naar Sparta
19:41 31/08/2007


Edouard Duplan komt toch naar Sparta. De 24-jarige aanvaller tekent een contract tekenen voor vier seizoenen. De Fransman kwam vorig seizoen uit voor RBC Roosendaal waar hij zes doelpunten scoorde in 36 duels. Dit seizoen speelde hij al drie wedstrijden voor de Brabanders. Vanavond speelt hij tegen FC Dordrecht waarna hij zijn handtekening onder de vierjarige overeenkomst zal plaatsen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:29:01 #117
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_52851924
Os__, Sparta kan geen 4-4-3 gaan spelen, dus Van Bueren zal wel naar de bank verdwijnen. Ik vind hem denk ik beter dan Lindenbergh, dus wat we met deze breedte aankoop moeten is mij een raadsel.

Lindenbergh brengt verder 'ervaring', maar zijn flegmatieke houding en balverlies op het middenveld zorgden er volgens mij voor dat hij niet onbetwist was onder Co.
Bij Ajax bewijst hij vooral domme kaarten op cruciale momenten te kunnen pakken. Verder is hij oud. Nee, ik zie Lindenbergh liever niet komen, maar helaas.
pi_52852634
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:47 schreef Bayswater het volgende:
Adouard Duplan voor 4 jaar naar Sparta
19:41 31/08/2007


Edouard Duplan komt toch naar Sparta. De 24-jarige aanvaller tekent een contract tekenen voor vier seizoenen. De Fransman kwam vorig seizoen uit voor RBC Roosendaal waar hij zes doelpunten scoorde in 36 duels. Dit seizoen speelde hij al drie wedstrijden voor de Brabanders. Vanavond speelt hij tegen FC Dordrecht waarna hij zijn handtekening onder de vierjarige overeenkomst zal plaatsen.
Jeffrey Vlug zal de omgekeerde weg bewandelen. De 21-jarige aanvaller zal komend seizoen op huurbasis uitkomen voor RBC Roosendaal
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_52857675
Lindenbergh

Duplan ken ik niet.
  zaterdag 1 september 2007 @ 00:17:08 #120
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_52858121
En Westerveld komt er wellicht ook nog aan.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_52858280
Westerveld zou kick zijn, maar is het daar niet te laat voor?
pi_52858923
Die is transfervrij, en mag dus het hele seizoen door getransfereerd worden.
pi_52859008
Weer wat geleerd.
pi_52863720
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:53 schreef methodmich het volgende:
Ze zouden bezig zijn met Duplan, maar die speelt volgens de laatste berichten vanavond wel gewoon mee met RBC. Nu is ie redelijk in de buurt van R'dam, dus hij zou na afloop kunnen tekenen, maar toch....
Exact zo is het gebeurd en ik heb het van dichtbij kunnen volgen.

Was bij Dordt - RBC. We zaten op de hoofdtribune inclusief toegang spelershome. Kaarten geregeld door een vriend van me, werkzaam bij RBC. Zijn zusje is de vriendin van Duplan en was er ook bij. Tijdens de wedstrijd kwam al door dat alles in kannen en kruiken zou zijn.

Na afloop werd Duplan naar een kantoortje gebracht en tekende hij een contract. Beetje vaag allemaal, zijn zaakwaarnemer is zijn Franse neef en die zat in Engeland, dus Duplan moest alles op eigen houtje doen. Hij spreekt inmiddels redelijk Nederlands, lezen gaat hem minder af, dus zijn vriendin probeerde er nog bij te komen. Toch even kijken of er geen gekke dingen in het contract stonden. Weet ze nog niet, er was al getekend.

Vervolgens kwam Yvette, de persdame van Sparta, een foto maken van Duplan in het shirt van zijn nieuwe werkgever en werd Kevin Valkenburg voorgesteld. Dat is de man die namens Sparta alles regelt. Om een idee te geven van zo'n bliksemtransfer: Vandaag moet Duplan om 9.30 al bij Sparta zijn om al mee te gaan naar Heerenveen. Die Valkenburg zei ook: "Oh jullie wonen in Roosendaal, ja, da's file, want de vakantie is voorbij. Dan moet je maar in een Van der Valk, daarna regel ik het huis, de auto enzovoort." Ineens was het eigenlijk rond, nadat eerder NAC en Utrecht zich hadden gemeld.

Duplan moest toen met de bus terug. De Sparta-mensen liepen te zweten, maar hadden de fax rond half 11 de deur uit. De RBC-top liep glimmend rond, met een som die rond de miljoen zou liggen en het terughuren van Vlug als tijdelijke oplossing waren ze niet ontevreden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52865120
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:17 schreef Bayswater het volgende:
En Westerveld komt er wellicht ook nog aan.
Dat zou wel wel zijn ja als die naar Sparta gaat.
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:54:46 #126
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_52865334
Zo bijzonder is dat toch niet? Hij is uit beeld bij de suptop. Hij kwam zelfs niet in aanmerking voor FC Twente dat een keeper zocht.

En 1 miljoen voor Duplan. De duurste Sparta-aankoop ooit
pi_52873046
En misschien ook wel de duurste verkoop van RBC. Al weet ik niet hoeveel er nog terug is gekomen voor de huur van Vlug.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52873357
Leuk verhaal Mich, grappig om van dichtbij zo mee te maken.
That's all folks!
pi_52879301
Die Varkevisser gaat ons nog heel veel punten kosten.
pi_52879395
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 23:19 schreef knnth het volgende:
Die Varkevisser gaat ons nog heel veel punten kosten.
wat een bagger die keeper Maar er is dus een kans op Westerveld
pi_52879430
Ik vond Adeleye trouwens erg goed spelen vandaag.
pi_52880990
Waar haalt Sparta 1 miljoen vandaan?
pi_52883342
Als ik het goed had begrepen hebben we iets meer dan een miljoen voor Bouaouzan ontvangen.
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
  zondag 2 september 2007 @ 11:00:19 #134
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_52886104
Roberts nog altijd 1 op 1
pi_52886342
Vooraf had ik getekend voor een gelijkspel in Heerenveen. Na het zien van de wedstrijd overheerst er toch een ander gevoel. We hadden hier gewoon 3 punten moeten pakken.

Met uitzondering van Varkevisser was ik trouwens zeer te spreken over het spel van Sparta. Als we zo blijven spelen komen de punten vanzelf wel. En we hebben nu al meer punten dan vorig jaar na 9 wedstrijden
pi_52893498
Varkevisser werd al afgekraakt op itwm voor ie naar Sparta kwam, maar dat blijkt inmiddels wel terecht zeg. Oogt niet alleen nog steeds wat te zwaar, hij gaat ook consequent in de fout.

Hoe lang is Wapenaar nog out?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52894047
Tot de eerste competitiewedstrijd ehh heerenveen-uit ehhh AZ-thuis eh ... laatste keer was het tot de winterstop hoorde ik.
pi_52894476
Dan is het zeker raadzaam om Westerveld te halen of Dolf Kerklaan op te stellen. Lijkt me niet dat die minder zal zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52895283
Ja als Westerveld het niet wordt moeten ze gewoon Kerklaan of desnoods die Abdul een kans geven.
pi_52991481
Westerveld is binnen! Mooi, dan kan Varkevisser weer naar de bank (of de tribune).

Waarom had Westerveld eigenlijk geen club? Zoiets maakt me toch een beetje nerveus, hij kan toch nog wel keepen?!
pi_52996811
Is Vlug nou eigenlijk definitief naar RBC of is het slechts huur.

Als het eerste het geval is, dan lijkt het me sterk dat Sparta daar boven op ook nog een miljoen euro's heeft gelegd...
pi_52997252
Nee, Vlug is verhuurd voor één jaar. Hij heeft vorig seizoen voor 4 seizoenen bijgetekend nadat hij een goed gesprek had gehad met Aandewiel. Vlug was namelijk eerst bang dat hij niet meer op een plek bij de selectie kon rekenen omdat er ooit in het verleden sprake van was dat Vlug aan Haarlem zou worden verhuurd (geloof dat ie toen nog in de jeugd van ADO speelde) maar dit afketste omdat Aandewiel niet gecharmeerd van hem zou zijn. Typische aan heel dit verhaal is dat Aandewiel toch geen gebruik wilde maken van de diensten van Vlug en hem terugzette naar Jong Sparta.
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_53006927
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:54 schreef H.Flick het volgende:
Westerveld is binnen! Mooi, dan kan Varkevisser weer naar de bank (of de tribune).

Waarom had Westerveld eigenlijk geen club? Zoiets maakt me toch een beetje nerveus, hij kan toch nog wel keepen?!
Westerveld stond onder contract bij een Spaanse club uit de Segunda Division, maar kreeg afgelopen zomer geen nieuw contract aangeboden terwijl hij wel basisspeler was in het team waarmee ze eveneens afgelopen zomer promoveerden naar de Primera Division.

Vi biedt uitkomst, het was UD Almería.
pi_53007495
hij kon zijn contract verlengen, maar toen waren ze nog niet zeker van promotie. daarom had die niet verlengd.Hij wil hoe dan ook ergens in de hoogste afdeling keepen. in de tussentijd hadden ze een andere keeper aangetrokken.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_53013896
En naar eigen zeggen keepte Westerveld daar op "Nederlands elftal" niveau. Hopelijk voor Sparta doet hij dat in Rotterdam straks ook.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53014982
zolang die 2e kerstdag zijn doel schoon weet te houden vind ik alles best.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_53022036
dat zou wel mooi zijn ja. eindelijk een keertje winnen van die %&^$%@!#$%
pi_53156000
Zondag een volle bak tegen AZ.
Ben benieuwd naar de samenstelling van het team, en wie de slachtoffers worden van de nieuwe aankopen.
Gaat topscoorder Dissels naar de bank voor Duplan?
Wie gaat eruit voor Lindenberg ? Polak wellicht?
en zit er misschien een klein stuntje in?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_53173403
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_53180795
Volgens Rijnmond Teletekst inderdaad Duplan basis ipv Dissels (verrassend) en Lindenbergh voor Polak. En verder natuurlijk Westerveld op doel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53225881
Jaliens

Westerveld
Boukhari

En: Koef
pi_53228625
Ik had nooit verwacht dat ik ontevreden zou zijn met een gelijkspel tegen AZ. Vooraf had ik getekend voor 2 - 2, maar dit is toch wel zuur.

Westerveld is mijn nieuwe held! En Jaliens heeft het helemaal afgedaan, schofterige overtreding.
pi_53231312
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:16 schreef H.Flick het volgende:
Vooraf had ik getekend voor een gelijkspel in Heerenveen. Na het zien van de wedstrijd overheerst er toch een ander gevoel. We hadden hier gewoon 3 punten moeten pakken.

Met uitzondering van Varkevisser was ik trouwens zeer te spreken over het spel van Sparta. Als we zo blijven spelen komen de punten vanzelf wel. En we hebben nu al meer punten dan vorig jaar na 9 wedstrijden
quote:
Ik had nooit verwacht dat ik ontevreden zou zijn met een gelijkspel tegen AZ. Vooraf had ik getekend voor 2 - 2, maar dit is toch wel zuur.

Westerveld is mijn nieuwe held! En Jaliens heeft het helemaal afgedaan, schofterige overtreding.
Jij blijft tekenen voor die gelijkspellen en er een teleurgesteld gevoel aan overhouden .

Ik heb overigens precies hetzelfde gevoel, simpelweg gewoon twee keer de betere ploeg zijn en twee keer 2 punten verliezen. Op naar de wedstrijd tegen Almelo en dit keer hopen dat we er meer uithalen dan een gelijkspel.
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_53278295
Sneu voor Duplan zeg, direct een blessure. Maakte juist een alleraardigste indruk bij zijn debuut en dan krijg je dat. Hij is er, logischerwijs, goed ziek van.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53278348
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:59 schreef Forburgah het volgende:

[..]


[..]

Jij blijft tekenen voor die gelijkspellen en er een teleurgesteld gevoel aan overhouden .
pi_53564869
Das große Kim Jaggy-topic: Ein Schweizer auf dem Schloß #1

Joshua John trouwens bij de selectie volgens het AD!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53757685
UUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHH.

kut KNVB

dit is toch geen tijd om wakker te worden

nouja dan maar winnen vandaag, dat maakt het nog goed
pi_53761836
ik zit nu in het stadion.maar deze pot kunnen we absoluut winnen.slot mist net een kopbal voor open doel.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 7 oktober 2007 @ 14:55:49 #159
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_53764782
Grote gruwelen, 12:30 is echt geen tijd na een waanzinnige set van Dr. Lektroluv tot diep in de nacht. Maar dat terzijde.

Het spel was niet best maar wel aantrekkelijk. Ik vond wederom totaal geen lijn in het spel van Sparta zitten. Middenvelders liepen rond als een kip zonder kop. Dat de 2-2 valt is zuur, maar helaas volledig in de lijn van dit seizoen.
Het zonnetje scheen, de doelpunten waren mooi en je hebt een resultaat waar je vooraf voor tekent. En toch met een zuur gevoel naar huis.
pi_53764828
2 2 vooraf teken je er voor.maar ajax verdiende de gelijkmaker niet.laffaard jol geeft geen 2e geel aan gabri,na geen afstand nemen bij een vrije trap.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 7 oktober 2007 @ 15:04:11 #161
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_53765043
Was trouwens wel een wedstrijd van de schwalbes, niet normaal! Met Boukhari, Huntelaar en Suarez in de hoofdrollen. Volgens mij deed Jol het wel goed door nergens voor te fluiten in de 16.
pi_53768122
Het was een zeer aardige wedstrijd van Sparta kant. Jol floot ook een goede eerste helft. Maar naarmate het eind van de wedstrijd dichterbij kwam ging ie steeds meer in het voordeel van Ajax fluiten. Prima publiek trouwens ook, ook in het uitvak

Heeeeeeenkie gaat Europa in
pi_53768154
Sparta is de schrik van Amsterdam!

Wel weer een mooi resultaat, zo na die collectieve boete eerder deze week.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53769619
Winst weggegeven
Tegen Ajax, met huilies Huntelaar en Suárez

Jol vond ik goed! Dat viel me zomaar op ...

En nu Graafschap-uit winnen!
  maandag 8 oktober 2007 @ 08:57:18 #165
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_53783576
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 16:48 schreef methodmich het volgende:
Sparta is de schrik van Amsterdam!
Stond een nogal onzinnige quote in 1 van de gratis pulpkrantjes vannochtend van Boukhari. Dat als Sparta van Ajax had kunnen winnen het gister was.
Boukhari kent de statistieken niet helemaal goed blijkbaar.
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:36:06 #166
100496 H.Flick
Turn-based
pi_53785429
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:59 schreef Forburgah het volgende:

[..]


[..]

Jij blijft tekenen voor die gelijkspellen en er een teleurgesteld gevoel aan overhouden .
Het is weer zover. Ik baal er nog steeds van.

Al is het wel leuk om te zien hoe mijn Amsterdamse collega's nog meer balen
  maandag 8 oktober 2007 @ 17:46:58 #167
179542 Forburgah
SPANGENAREN
pi_53794872
Ik moest gelijk na het laatste fluitsignaal aan je opmerking denken, verdomme weer een gelijkspel.
Denk trouwens gezien het wedstrijdbeeld wel een terechte uitslag, helaas...
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_53794896
19 oktober winnen we, en ik ben er voor de verandering weer eens bij
  maandag 8 oktober 2007 @ 18:02:44 #169
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_53795192
Het was alweer sinds 2006 dat een trainer ontslag nam/kreeg vertrok na een nederlaag bij Sparta. Henk, tot hopelijk ooit weer op 't Kasteel
  maandag 8 oktober 2007 @ 18:03:31 #170
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_53795204
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:02 schreef Stpan het volgende:
Het was alweer sinds 2006 (Rini Coolen) dat een trainer ontslag nam/kreeg vertrok na een ongewenst resultaat bij Sparta. Henk, tot hopelijk ooit weer op 't Kasteel
pi_54096253
De enige club in het betaald voetbal zonder overwinning
pi_54097270
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 20:49 schreef knnth het volgende:
De enige club in het betaald voetbal zonder overwinning
Zondag gaan we winnen


En waarschijnljk zal ik er bij zijn!
pi_54112941
Jong Sparta gaf het goede voorbeeld door Jong RKC met 2-1 te kloppen. Goeie goal van Vink voor RKC, maar Roberts maakte de winnende op aangeven van Joshua John!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54138533
http://www.itwm.nl/artikel.php?id=3472

Glazenwasser ligt er anderhalve maand uit Voor hem natuurlijk ook behoorlijk vervelend. Maar even een kaartje sturen aan deze cultheld
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:17:05 #175
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54226697
Wat een zaadmiddag. Ik zag persoonlijk niet de actie waarin hands werd gemaakt bij de 0-1, maar het toepassen van de voordeelregel bij de 0-2 sloeg werkelijk nergens op!

Dan weet je dat Sparta in deze vorm nooit meer in de wedstrijd gaat komen, en heb ik een klein beetje het idee dat me (en 11.000 Sparta-fans) een wedstrijd is ontnomen.
Na de 3-0 hoefde PSV niet meer en waren er genoeg kansen waar verschrikkelijk slordig mee werd omgegaan.

Boukhari raakte geen knikker en Westerveld heeft 4 ballen op doel gekregen. Met een stand van 1-4 ben ik over hem dan ook dit keer niet te spreken.
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:01:18 #176
100496 H.Flick
Turn-based
pi_54227585
Van Egmond heeft inderdaad een leuke interpretatie van de voordeelregel. Eerst op de goal laten schieten en als de bal dan over gaat alsnog een vrije trap geven...
Dat en die handsbal en je weet dat Sparta geen kans meer heeft.

Wat een trieste dag.
pi_54228322
Het begon inderdaad met die handsbal bij de 1-0, toen de aanval af laten maken en toch een vrije trap geven en vervolgens wordt de bal in de 16 van PSV met de hand weggeslagen bij die vrije trap van Sparta... Dat zijn 2 tegendoelpunten en een (waarschijnlijk) doelpunt voor gemist dankzij de arbitrage.
pi_54228982
Ongelofelijk, wat speelde Westerveld verschrikkelijk slecht. Echt een amateurkeeper. Zeker de helft van de goals die PSV maakte kwam door zijn knulligheid.
Een schande dat hij ooit in Oranje heeft gespeeld.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_54229169
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:15 schreef Shreyas het volgende:
Ongelofelijk, wat speelde Westerveld verschrikkelijk slecht. Echt een amateurkeeper. Zeker de helft van de goals die PSV maakte kwam door zijn knulligheid.
Een schande dat hij ooit in Oranje heeft gespeeld.
je hebt de voorgaande wedstrijden niet gezien?
  zondag 28 oktober 2007 @ 21:16:16 #180
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54231342
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:15 schreef Shreyas het volgende:
Ongelofelijk, wat speelde Westerveld verschrikkelijk slecht. Echt een amateurkeeper. Zeker de helft van de goals die PSV maakte kwam door zijn knulligheid.
Een schande dat hij ooit in Oranje heeft gespeeld.
Hij keept op deze wedstrijd na beter dan de gemiddelde keeper die achter Van der Sar op de bank zit in Oranje.
pi_54237660
Als een club als sparta van PSV wil winnen , moeten er een aantal factoren je goed gezind zijn.
Zo is het zaak dat PSV niet snel kan scoren , en je er zef wel 1 in prikt.
Hoe langer dat doelpunt uitblijft, hoe meer kans je hebt om te winnen.
Als De scheidsrechter dan de boel al in de eerste minuut verziekt, speel je al een verloren race.
Ook dat tweede doepunt waar Lindenbergh donkerrood verdiend , maar de scheids voordeel geeft en PSV schiet daarna over.Om dan alsnog een vrijeschop te geven is belachelijk.
Bij de vrijetrap waar de 0-3 uitkomt gebeurt er ook niks . Die jankert van een lazovice staat op de bal en valt.
Op deze manier valt er dus nooit te winnen van PSV.
Verder wil ik die 20 PSV fans in het uitvak feliciteren met hun overwinning.
Volgend jaar mischien met 30 man?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_54250004
Paar jaar terug was Sparta redelijk dichtbij, al werd het toen 0-1 door een overtreding van Farfán waardoor Gudelj in egen goal scoorde. En vorig jaar gelijk gespeeld toch?

Maar goed, gisteren was het dus niks begreep ik. Kreeg in de rust al een SMS (was zelf bij NAC) van een vriend op de DN-tribune en die zei dat het net zo slecht was als ASWH zaterdag. Toen wist ik genoeg.

Aandewiel onder druk of nog niet wat jullie betreft?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54253125
Zo slecht vond ik Sparta niet hoor. Nu hoefde PSV ook al snel niet meer natuurlijk, maar toch. PSV had een handsbal en 3 vrije trappen, waarvan 1 zeker niet terecht, nodig om te scoren. Daarbij had Westerveld er wel een paar van gepakt als ie in goede doen was. Sparta had ook gewoon 50% balbezit, en naar mijn idee speelde het spel zich voornamelijk op de helft van PSV af. Sparta kreeg ook enkele kansen, maar ze hadden te veel tijd nodig voorin, en daarnaast gewoon wat pech.
pi_54253250
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 07:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als een club als sparta van PSV wil winnen , moeten er een aantal factoren je goed gezind zijn.
Zo is het zaak dat PSV niet snel kan scoren , en je er zef wel 1 in prikt.
Hoe langer dat doelpunt uitblijft, hoe meer kans je hebt om te winnen.
Als De scheidsrechter dan de boel al in de eerste minuut verziekt, speel je al een verloren race.
Ook dat tweede doepunt waar Lindenbergh donkerrood verdiend , maar de scheids voordeel geeft en PSV schiet daarna over.Om dan alsnog een vrijeschop te geven is belachelijk.
Bij de vrijetrap waar de 0-3 uitkomt gebeurt er ook niks . Die jankert van een lazovice staat op de bal en valt.
Op deze manier valt er dus nooit te winnen van PSV.
Verder wil ik die 20 PSV fans in het uitvak feliciteren met hun overwinning.
Volgend jaar mischien met 30 man?
400 man dus. Sparta is een leuke club maar over fans moeten jullie niet zeuren vind ik want het enige moment dat jullie hoorbaar waren was ongeveer toen jullie tegen Aandewiel bezig waren.

Wedsrijd was van PSV kant niet echt boeiend, ook niet erg goed vond ik maar bij een 3-0 voorsprong verwachte ik ook geen spectakel meer van PSV zijde.
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:17:18 #185
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_54255149
Inderdaad, iedereen voelde zich bestolen van een leuke wedstrijd zoals het de afgelopen twee jaar was. Van Egmond had er geen zin in.
Verder met een 0-3 wordt er niet gezongen en daarbij met een regelmatig flinke wind uit het westen zijn ze op de DN zelden te horen in het uitvak.
Tenslotte, NAC is wel een echte club uit Brabant, die zitten er overmorgen met 2000.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_54278350
En. hebben jullie ook al zo'n zin in vanavond?
Ik denk overigens dat er morgen wel meer dan 2000 zitten, vanwege de vrije verkoop..
- NAC Breda -
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:29:16 #187
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_54278558
Ik heb er zin in, en heb er om een of andere reden ook nog eens vertrouwen in mede door de 2000 uit Breda. Cupsfeertje en wedstrijd 9 tegen PSV is voorbij, verleden jaar begon het vanaf toen ook te lopen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:34:33 #188
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_54278640
We hebben er zin an!!

Hé ritch jij ook hier

\
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:42:59 #189
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54278782
He gadver, NAC-ers in mijn topic. Dadelijk zitten ze ook nog in mijn stadion.

Wel leuk dat NAC begon met prijzenstunten en het daarom zo druk is, gevolgd door Sparta die toen ook maar de prijzen voor haar supporters omlaag gooide. 8000 is een respectabel aantal voor deze wedstrijd.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:46:51 #190
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_54278833
Is die catering bij jullie een beetje te doen?
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:50:45 #191
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54278901
Koebrugge, wat denk je zelf?
pi_54279020
Ik ben er wel (supphome), maar ik heb een tentamen, dus ik ga tijdens de wedstrijd studeren Ik hoop zodoende op verlenging
pi_54279748
Ik vraag me af of dat er in het uitvak bier wordt geschonken..
Laatste keer dat ik er was niet iig.. maar toen hadden we de kantine op het trainings complex al leeg gezopen
- NAC Breda -
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:39:24 #194
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_54279823
Ik zit tegen het uitvak aan, duskan wel 1 voor je halen 1 hé.
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
  woensdag 31 oktober 2007 @ 11:24:15 #195
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54280675
Een uitvak waar bier (met alcohol) wordt geschonken? Nog nooit van gehoord.
pi_54280835
in die badkuip hadden ze een paar seizoenen terug nog lingens blond.. wat vanuit flesjes in plastic bekertjes werd geschonken.. briljant..
- NAC Breda -
pi_54286692
Die voorbeschouwing op www.itwm.nl !
quote:
De redactie van ITWM roept iedereen die niet door iets belangrijks verhinderd is, dan ook op de club vanavond te komen steunen! De beker kan namelijk hartstikke geil zijn. En als u vervolgens na de wedstrijd opgewonden thuiskomt heeft uw partner ook nog eens een leuke nacht!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 31 oktober 2007 @ 23:09:54 #198
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_54292502
Geil en opgewonden raakte ik wel van het spel van Sparta in de tweede helft maar zit uiteindelijk toch weer met een slappe thuis.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  donderdag 1 november 2007 @ 09:34:57 #199
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54296887
Pffff, deel 8 van goed voetballen en niet winnen.

Nou ja, goed in balbezit, verdedigend leek het 2x nergens op.
  donderdag 1 november 2007 @ 09:40:41 #200
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_54297014
Jammer voor jullie wel, maar het was wel gezellig!
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
  donderdag 1 november 2007 @ 09:55:00 #201
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54297234
Ja, je vriendjes van Vak G schijnen het ook gezellig te hebben gemaakt.
  donderdag 1 november 2007 @ 10:00:37 #202
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_54297336
Uhm dat vechten was vanuit die marokkaan zijn kant als je dat bedoeld,en ik heb ook niet in het nac vak gezeten.
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
  donderdag 1 november 2007 @ 10:02:21 #203
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_54297367
Goed dat ik voor de verandering eens op de hoofdtribune zat vlak achter de trainer. Prima zicht op alles en het uitvak klonk geweldig moet ik eerlijk zeggen. Alleen wel jammer dat het gezang daar na de 2-2 ook werd omgezet in negatieve spreekkoren waar de verdediging van NAC alleen maar zenuwachtig van werd.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_54297503
Volgens mij hebben we nog nooit zoveel bier in zo'n korte tijd verkocht, en al helemaal niet op een doordeweekse avond, pffffff gekkenhuis man.

En de wedstrijd, ach, laat ze nu maar eens gaan winnen in de competitie, dan ga ik me wel weer druk maken om het voetbal.
pi_54297695
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:02 schreef Bayswater het volgende:
Goed dat ik voor de verandering eens op de hoofdtribune zat vlak achter de trainer. Prima zicht op alles en het uitvak klonk geweldig moet ik eerlijk zeggen. Alleen wel jammer dat het gezang daar na de 2-2 ook werd omgezet in negatieve spreekkoren waar de verdediging van NAC alleen maar zenuwachtig van werd.
Tja.. die stonden dan ook volledig te prutsen..
Maargoed, het resultaat is het belangrijkste.

Hoop dat die knokpartij geen gedoe ( lees combi ) oplevert 22 december..
- NAC Breda -
pi_54297713
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:11 schreef knnth het volgende:
Volgens mij hebben we nog nooit zoveel bier in zo'n korte tijd verkocht, en al helemaal niet op een doordeweekse avond, pffffff gekkenhuis man.

En de wedstrijd, ach, laat ze nu maar eens gaan winnen in de competitie, dan ga ik me wel weer druk maken om het voetbal.
ohja, jij stond in het sv home he, daar stond het ook best vol met NAC spul
- NAC Breda -
  donderdag 1 november 2007 @ 10:31:20 #207
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54297750
Tsja, als oom agent en consorten gewoon de groep van de DN had gehaald en op de BdK tribune had gemaand was er niets aan de hand geweest.
Jammer dat stewards/politie bij Sparta zich alleen bezighoudt met regeltjes als wel/niet achter een gestippelde lijn in de gracht staan. Als er serieus hommeles is geeft niemand thuis, want dat zijn ze niet gewend.
  donderdag 1 november 2007 @ 10:43:28 #208
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_54297902
Ik ben ook nog in het home geweest, gewoon pilske gedronken, niks aan de hand.
Ik zat notabene naast een feyenoorder, nou begon die wel een grote mond te krijgen bij de 2-2 maar dat hield weer vanzelf op.
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
  donderdag 1 november 2007 @ 14:56:27 #209
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54300633
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:00 schreef snarfbreda het volgende:
Uhm dat vechten was vanuit die marokkaan zijn kant als je dat bedoeld,en ik heb ook niet in het nac vak gezeten.
Tsja, de verhalen op NAC-sites en Sparta-sites staan haaks op elkaar. Feit is dat ik in geen jaren problemen op de Sparta tribune heb meegemaakt. Laatste vechtpartijtje was 5 jaar geleden en had niets met supporters van de tegenpartij te maken.

Ik vind het een beetje te toevallig dat precies nu een grote groep van Vak G en nog zo'n groepering op de DN zit het fout gaat. Wijzen naar een individu is veel te makkelijk. Bovendien is het meest gunstige verslag van NAC-supporters dat ze pas na langdurige scheldpartijen van een individue gingen meppen. Lijkt me niet echt normaal met een grote groep gaan slaan omdat je verbaal geirriteerd wordt.

Bovendien waren er in de rust al diverse Sparta-supporters bij stewards en politie wezen klagen over het gedrag/aanwezigheid van de NAC-supporters. Blijkbaar liepen de irritaties bij die ene persoon te hoog op, jammer dat de politie/stewards niet eerder naar de Sparta-supporters hebben geluisterd en een overplaatsing naar de Bok de Korver hebben voorgesteld.
pi_54301141
Vanmiddag heeft Gert Aandewiel op marktplaats gestaan
  donderdag 1 november 2007 @ 16:52:35 #211
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54301659
pi_54308210
quote:
Op donderdag 1 november 2007 14:56 schreef Stpan het volgende:

[..]

Tsja, de verhalen op NAC-sites en Sparta-sites staan haaks op elkaar. Feit is dat ik in geen jaren problemen op de Sparta tribune heb meegemaakt. Laatste vechtpartijtje was 5 jaar geleden en had niets met supporters van de tegenpartij te maken.

Ik vind het een beetje te toevallig dat precies nu een grote groep van Vak G en nog zo'n groepering op de DN zit het fout gaat. Wijzen naar een individu is veel te makkelijk. Bovendien is het meest gunstige verslag van NAC-supporters dat ze pas na langdurige scheldpartijen van een individue gingen meppen. Lijkt me niet echt normaal met een grote groep gaan slaan omdat je verbaal geirriteerd wordt.

Bovendien waren er in de rust al diverse Sparta-supporters bij stewards en politie wezen klagen over het gedrag/aanwezigheid van de NAC-supporters. Blijkbaar liepen de irritaties bij die ene persoon te hoog op, jammer dat de politie/stewards niet eerder naar de Sparta-supporters hebben geluisterd en een overplaatsing naar de Bok de Korver hebben voorgesteld.
Er klapte een paar man op, toen kwamen er een paar spartanen en toen stond de hele groep er.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 2 november 2007 @ 09:10:40 #213
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54309248
Klopt ongetwijfeld, maar wat doet die hele groep daar uberhaupt, zich duidelijk voor NAC-profilerend?

En waarom verzoeken stewards/politie pas dat deze groep zich naar het uitvak begeeft nadat er een opstootje is geweest.
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:01:34 #214
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54320047
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:02 schreef Stpan het volgende:
Het was alweer sinds 2006 (Rini Coole) dat een trainer ontslag nam/kreeg na een nederlaag bij Sparta. Henk, tot hopelijk ooit weer op 't Kasteel
Goh, na een wedstrijd op Het Kasteel besluiten en Henk ten Cate en Ronald Koeman op te stappen. Een slangenkuil voor trainers dat Kasteel, wat ik je brom.
pi_54323653
Ernie Brandts beraadt zich ook op zijn positie in Breda nu...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54336635
Hoe zit het met de derbykoorts hier, ik hou het nu al amper.......
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_54342783
Op Radio Rijnmond Aandewiel nog, die zegt dat Katwijk - QB meer supporters trok....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54347022
Ik ben helemaal klaar met Sparta, teringzooi ...
pi_54347047
Sparta
  zaterdag 3 november 2007 @ 22:06:46 #220
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_54347268
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:58 schreef Jnk18 het volgende:
Sparta
Pleurt jij ff lekker op.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_54347311
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 22:06 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Pleurt jij ff lekker op.
pi_54347394
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 22:08 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Doe niet zo kinderachtig joh. Al we dat morgen bij Ajax doen is de wereld te klein.
pi_54347415
Mên, hoeveel ongeluk kan je hebben
pi_54348373
Gert kruys is de beoogde opvolger van aandewiel.
Weer zo'n lulletje lampekatoen
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_54348494
Beoogde opvolger? Waar heb je dat vandaan?
pi_54348622
Eindelijk een voor ons positieve derby, wat een machtig mooi einde was dit zeg.

Dit moet toch einde Aandewiel zijn lijkt me....
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_54349543
Hadden ze Vloet maar niet weggejaagd
  zondag 4 november 2007 @ 03:05:17 #228
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_54349724
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 23:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Hadden ze Vloet maar niet weggejaagd

nee, die deed het lekker tegen de reserves van Heerenveen

Sparta huilt
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_54351104
quote:
Ook fansite Sparta gaat op zwart

In navolging van fansites van Willem II en Ajax is het nu ook voor bezoekers van Sparta-fansite Sparta-Rotterdam.net niet meer mogelijk om de site te bekijken.

Vanavond verloor Sparta de stadsderby tegen Excelsior met 3-4. De ploeg wacht daarmee na tien competitieduels nog steeds op de eerste zege van het seizoen. Tot overmaat van ramp bezet Sparta de laatste plaats in de Eredivisie.

Op de site is nu slechts nog de tekst WIJ WILLEN VOETBAL ZIEN! te lezen. Eerder vandaag deed een fansite van Willem II hetzelfde
.
pi_54351338
zielig en geimiteerd gedrag
pi_54358964
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 22:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
Gert kruys is de beoogde opvolger van aandewiel.
Weer zo'n lulletje lampekatoen
Kruys is wel een prima trainer, bij Dordrecht dan. Kan goed met jonge spelers werken.

Maar ik denk dat Sparta beter eens een spits kan kopen of Roberts een kans kan geven....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54367899
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:46 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kruys is wel een prima trainer, bij Dordrecht dan. Kan goed met jonge spelers werken.

Maar ik denk dat Sparta beter eens een spits kan kopen of Roberts een kans kan geven....
Ik denk eerder aan een ervaren rot centraal achter. Adeleye is een toptalent maar met Schenkel en Gudde heb je ook weinig kwaliteit naar mijn mening.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
  maandag 5 november 2007 @ 09:58:36 #233
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54374268
Websites waar ik nog nooit van heb gehoord op zwart

Gert Kruys zou ik een prima opvolger vinden van Aandewiel, van de zomer leek me dit een betere optie dan Aandewiel, maar achteraf is makkelijk lullen. En hopelijk neemt hij dan de linksback van Dordt ook mee.
Aandewiel zal het denk ik eerst nog tegen VVV mogen proberen, en daarna zal het afgelopen zijn.

Os__ ik vind Sparta in het veldspel centraal achtering nog wel redelijk (wanneer Adeleye/Schenkel spelen, Gudde is uiteraard te slecht voor woorden) het zijn eerder de dode spelmomenten die problemen opleveren. Oftewel, de middenvelders/aanvallers die bij een corner moeten meeverdedigen verliezen veel en veel te veel duels, daar heb je een trainer voor.
  maandag 5 november 2007 @ 10:04:03 #234
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54374347
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:58 schreef Jnk18 het volgende:
Sparta
Pas in de laatste minuut een puntje kunnen pakken van een -ploeg

smilies.......
  maandag 5 november 2007 @ 10:11:24 #235
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54374448
Vanmiddag een persconferentie........
  maandag 5 november 2007 @ 10:16:25 #236
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_54374536
Ik ben benieuwd....
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  maandag 5 november 2007 @ 10:29:04 #237
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54374764
Word Dennis van Wijk gepresenteerd?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 5 november 2007 @ 11:07:42 #238
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54375526
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:11 schreef Stpan het volgende:
Vanmiddag een persconferentie........
Ik denk dat we allemaal wel weten welke kant dit op gaat. Erg zonde dat clubs zo snel besluiten de trainer de laan uit te sturen. Ik geloof niet dat Sparta heel veel beter gaat voetballen onder een andere trainer, omdat ze vooral ook veel domme pech hebben gehad. Alleen een trainer die echt iets extra's kan brengen zal een verschil kunnen maken, maar ik betwijfel of zo'n trainer haalbaar is voor Sparta.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  maandag 5 november 2007 @ 11:26:25 #239
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54375951
Ik heb trouwens nog geen officiele bron, dus begin nu een beetje te twijfelen of die echt komt.

Het probleem met Aandewiel is denk ik dat hij te onervaren en te weinig charisma heeft om een ploeg in het slop vlot te trekken. Vloet begon vorig jaar uit een ander vaatje te tappen, met succes. Ik denk dat Aandewiel na zijn carriere bij de amateurs en Haarlem leuk voetbal liet zien, maar in die posities niet met crisismanagement te maken heeft gehad.
En wie de opvolger zou moeten zijn? Dat is lastig. Persoonlijk lijkt Gert Kruys me wel wat, ik weet alleen niet of hij en Dordt zullen meewerken. En verder? Ik heb geen idee.
Er blijven dat alleen trainers over met nauwelijks of geen ervaring als eindverantwoordelijke.
pi_54376337
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:26 schreef Stpan het volgende:
Ik heb trouwens nog geen officiele bron, dus begin nu een beetje te twijfelen of die echt komt.

Het probleem met Aandewiel is denk ik dat hij te onervaren en te weinig charisma heeft om een ploeg in het slop vlot te trekken. Vloet begon vorig jaar uit een ander vaatje te tappen, met succes. Ik denk dat Aandewiel na zijn carriere bij de amateurs en Haarlem leuk voetbal liet zien, maar in die posities niet met crisismanagement te maken heeft gehad.
En wie de opvolger zou moeten zijn? Dat is lastig. Persoonlijk lijkt Gert Kruys me wel wat, ik weet alleen niet of hij en Dordt zullen meewerken. En verder? Ik heb geen idee.
Er blijven dat alleen trainers over met nauwelijks of geen ervaring als eindverantwoordelijke.
Ik begrijp het niet goed, Deze trainer wilden ze ook bij NAC hebben. Hij straalt toch niets uit ? ok, dat je bij Haarlem wat leuke matchen kan coachen is toch echt iets anders dan trainer zijn in de Eredivisie. Ik zag al ergens de optie dat Sparta wel van Wijk zou kunnen gaan nemen als opvolger. Ik hoop van harte dat Sparta dat niet zal doen voor jullie Sparta supporters. Dat is een probleem wegwerken en een nieuw probleem binnen halen. Zou Erwin Koeman geen trek hebben ?
  maandag 5 november 2007 @ 11:44:24 #241
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54376391
De optie van Wijk was sarcasme
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 5 november 2007 @ 11:49:35 #242
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_54376504
Fritz Korbach, vanmiddag nog.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_54376519
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:44 schreef DarkShine het volgende:
De optie van Wijk was sarcasme
Begreep ik wel, maar op zich niet eens een onlogische gedachte. Sparta bulkt natuurlijk ook niet van het geld, en van Wijk zal niet zo snel in het betaald voetbal ergens weer aan de slag kunnen denk ik zo. En nu doet zich een mogelijkheid voor dat een kwalitatief misschien gelijkstaande club een trainer zal uitzwaaien, dus zou hij zijn kans kunnen grijpen mocht er enige interesse zijn uit het Rotterdamse. Sparta verdient zoveel meer in mijn ogen !
  maandag 5 november 2007 @ 12:18:29 #244
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54377193
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:49 schreef Bayswater het volgende:
Fritz Korbach, vanmiddag nog.
En dan is hij net als 3 jaar terug morgenmiddag weer weg.
pi_54377463
Van Wijk, alleen al om dat nare accent al niet!

Maar. Lekker de tering joh. Ik ga me tot zaterdag 22:00 niet meer druk maken ... klotesparta.
pi_54378923
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:31 schreef knnth het volgende:
V
Maar. Lekker de tering joh. Ik ga me tot zaterdag 22:00 niet meer druk maken ... klotesparta.
die instelling hebben de spelers ook
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_54379059
inderdaad
  maandag 5 november 2007 @ 13:43:15 #248
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54379168
quote:
Bonthuis: "Aandewiel wegsturen biedt geen garanties"
05 november 2007

In tegenstelling tot bij Willem II, is men er bij Sparta niet van overtuigd dat een vertrek van de trainer momenteel de oplossing voor alle problemen is. Trainer Gert Aandewiel ligt zwaar onder vuur na een serie van tien wedstrijden zonder overwinning, maar algemeen directeur Peter Bonthuis neemt de coach nog in bescherming.

"Dit valt niet alleen trainer Gert Aandewiel aan te rekenen", zegt de directeur van de Rotterdamse ploeg, de huidige hekkensluiter van de Eredivisie, tegen Radio Rijnmond. De directeur geeft aan dat er deze week intern gesproken wordt over de huidige situatie. "Uit dat gesprek volgen wel of geen consequenties."

In tegenstelling tot Bonthuis lijken de fans van Sparta wel massaal afgeknapt te zijn op Aandewiel. Diverse fansites eisen het vertrek van de trainer.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54387353
Stpan, ik meen dat Kruys in zijn contract heeft staan dat hij bij eventuele interesse vanuit de eredivisie vrij makkelijk kan vertrekken.

En de linksback van Dordt, dat is Pinas. Wil je die bij Sparta??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54387956
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:44 schreef methodmich het volgende:
Stpan, ik meen dat Kruys in zijn contract heeft staan dat hij bij eventuele interesse vanuit de eredivisie vrij makkelijk kan vertrekken.

En de linksback van Dordt, dat is Pinas. Wil je die bij Sparta??
Pinas .. Als je het bij NAC niet haalt, dan ook niet bij Sparta (zie Boukhari, blleehh). Zijn jullie Boukhari nog niet beu ?
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:21:50 #251
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54399385
Ze hebben bij Dordt toch zo'n linksback/half talent? Of loop ik achter en is die al weer weg?

En ik ben Boukhari niet zat hoor. Ik vind het alleen jammer dat hij als linksbuiten staat, op het middenveld vind ik hem veel sterker. Maar daar moet Olaf Lindenbergh spelen. En die was ik al zat voordat hij 1 minuut voor Sparta had gespeeld, en het is er niet beter op geworden.
Of op de positie van Slot, en die kan ook nog niet echt overtuigen.

Edit: Die is al naar VVV natuurlijk.......

[ Bericht 5% gewijzigd door Stpan op 06-11-2007 12:39:13 ]
pi_54410935
Ja, dacht al dat je Auassar (overigens oud-Sparta in de jeugd) bedoelde. Die scoorde vrijdag nog voor VVV.

Wel zou er concrete interesse van Sparta bestaan in Peter Messemaker, doelman van zaterdaghoofdklasser Noordwijk. Ook FC Utrecht en FC Volendam hebben interesse in de 26-jarige goalie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 10 november 2007 @ 11:16:44 #253
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54501033
Vanavond een verdedigingscentrum van mijn 2 minst favoriete Spartanen. Lindenbergh en Wouter Gudde. Ik vrees het ergste.
pi_54501123
Gudde studeert toch BA?
pi_54501481
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 11:16 schreef Stpan het volgende:
Vanavond een verdedigingscentrum van mijn 2 minst favoriete Spartanen. Lindenbergh en Wouter Gudde. Ik vrees het ergste.
Wouter Gudde is eigenlijk wel een schande ja, dat je die in de eredivisie opstelt. Die zou bij ons nog serieuze problemen hebben een basisplaats te bemachtigen.

Promes mogelijk ook basis volgens het AD.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54503237
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 11:16 schreef Stpan het volgende:
Vanavond een verdedigingscentrum van mijn 2 minst favoriete Spartanen. Lindenbergh en Wouter Gudde. Ik vrees het ergste.
Dat is inderdaad geen pretje...
De kans op een penalty tegen is opeens een stuk groter geworden.
pi_54510935
We lopen in iedergeval gelijk met onze doelstelling, we kijken nu louter omhoog
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zaterdag 10 november 2007 @ 21:27:50 #258
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54513575
Aandewiel
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54519197
Wiiiiiiiiljan was zo slecht nog niet. (x2)
  zondag 11 november 2007 @ 03:07:17 #260
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_54519501
Het komt allemaal goed, laat Gertje maar gewoon zitten.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_54519506
quote:
Op zondag 11 november 2007 03:07 schreef Bayswater het volgende:
Het komt allemaal goed, laat Gertje maar gewoon zitten.
In de Jupiler League of wat ?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 11 november 2007 @ 04:14:04 #262
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_54519895
quote:
Op zondag 11 november 2007 03:07 schreef dndiek het volgende:

[..]

In de Jupiler League of wat ?
Het kan me geen kloten meer schelen
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_54522515
quote:
Op zondag 11 november 2007 04:14 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Het kan me geen kloten meer schelen
Deed dat het maar wel .. steun je spelers, laat zien dat je wil dat zij ook doen wat jullie voor hen doen. Zo blijft Sparta en de eredivisie, en krijgen we er geen club voor terug als Den Bosch. Avondje uit op het kasteel is voor mij toch altijd veel gezelliger dan naar Den Bosch afreizen, bleehhhh ..
  zondag 11 november 2007 @ 12:03:19 #264
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54522549
Wat is nou mis met een avondje FCDB?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 11 november 2007 @ 15:36:20 #265
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_54527576
Eindelijk, hij is weg
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_54527973
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 11 november 2007 @ 16:21:51 #267
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54528798
Niet de keuze van Danny Blind, onbegrijpelijk dat een Sparta-bestuurslid graag nog even snel een trainer wilde aanstellen. En dan nog een onervaren ook.

Tsja, de vervanging? Geen idee.

Maar blij dat Aandewiel weg is. 4-3-3 met de punt naar voren als degradatievoetbalteam. En niet kunnen trainen op dode spelsituaties.
Of het helpt? Ik hoop het, ga er eigenlijk vanuit van wel.
  zondag 11 november 2007 @ 16:39:39 #268
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_54529283
Ja slechter dan dit kan niet, en qua selectie MOET het gewoon beter.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_54529395
Gert onderschatte de boel ook een beetje geloof ik.

"Als ik bij Quick Boys de eerste oefenpot verloor, was het ook rumoerig."

Is toch even anders natuurlijk. Bij QB was hij ook dikwijls de sterkere qua materiaal, dan kan je wat makkelijker 4-3-3 spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54534296
Mooizo ... ik hoorde op rtl4 dat de Spijker het voorlopig op zich gaat nemen? Daar heb ik op zich wel vertrouwen in ...

Maar we staat nog steeds achttiende en dat is enorm KUT. Hopelijk voor de winterstop van die plek af ...
pi_54536808
Wat vindt men hier van Slot en Wapenaar? Prutsers/miskopen, zoals Derksen beweert, of toch niet?
pi_54537001
Wapenaar heeft wel vaker een goede wedstrijd gekeept, en Slot is hoewel verdedigend niet geweldig, aanvallend best waardevol.

Maarja, vanaf het moment dat de naam 'Sparta' werd genoemd kwam er geen zinnig woord meer uit z'n bek. Rare vent.
pi_54537243
Toch vreemd hoe het allemaal is gegaan, Sparta speelde helemaal geen slechte wedstrijden. Zelfs AZ en Ajax op een gelijkspel gehouden. Jammer, zie Sparta graag wat hoger staan.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54537515
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:49 schreef knnth het volgende:
Wapenaar heeft wel vaker een goede wedstrijd gekeept, en Slot is hoewel verdedigend niet geweldig, aanvallend best waardevol.

Maarja, vanaf het moment dat de naam 'Sparta' werd genoemd kwam er geen zinnig woord meer uit z'n bek. Rare vent.
Ik kom ook wel eens bij Sparta, en inderdaad tot de wedstirjd tegen PSV was Wapenaar gewoon goed. En met uitzondering van de voorbereiding (Swansea and Getafe) vond ik Slot ook zeker niet slecht spelen. Een paar maten van me, die echte Sparta supporters zijn, zeiden ook dat ie goed was. Dus ik vroeg me af wat de rest hier van vond.

En idd, zodra het over Sparta gaat zegt Derksen nooit meer iets positiefs
pi_54539801
volgens hugo borst gaat van tiggelen het doen tot de winterstop, en gaat sparta proberen foeke booy te strikken
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 11 november 2007 @ 23:48:03 #276
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54540313
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
volgens hugo borst gaat van tiggelen het doen tot de winterstop, en gaat sparta proberen foeke booy te strikken
Dus gaat men er een zooitje van maken...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 12 november 2007 @ 11:11:44 #277
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54546144
Hoezo DarkShine?

De interimfunctie is Van Tiggelen wel toevertrouwd. Zowel intern als bij de supporters staat Adri van Tiggelen te boek als de man die zorgde voor de promotie na het ontslag van Mike Snoei.

Of doel je op Foeke Booy?
  maandag 12 november 2007 @ 11:13:30 #278
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54546189
Over Slot en Wapenaar. Wapenaar heeft gewoon goed staan keepen, alleen niet tegen PSV. Wat wil Derksen dan? Dat Cor Varkevisser (ook een oorzaak voor een gebrek aan wat punten) was blijven staan tot het herstel van Wapenaar?

En Arne Slot, ik ben nooit echt fan van hem geweest, dus eerlijk gezegd verrast hij mij nog positief. Gewoon een middenvelder die naar voren denkt op middenmoot niveau.
  maandag 12 november 2007 @ 11:14:18 #279
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54546208
Drie trainers in 1 seizoen vind ik een beetje een zooitje. Telkens wennen aan hoe die trainer wilt spelen... Kan niet zeggen dat dat het beter zou maken!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54547139
INNENLANDS NIEUWS
Sparta grijpt weer terug op Van Tiggelen
Door Jasper Baltussen
Maandag, 12 november 2007, 09:53
Adri van Tiggelen volgt de gisteren ontslagen Gert Aandewiel op als coach van Sparta. De interim-trainer zal tot de winterstop de functie bij de Rotterdammers vervullen. De huidige trainer van het beloften elftal moet Sparta weer op de rail zetten.

Van Tiggelen gaf vandaag in het AD al aan wel oren te hebben naar de functie. ``Voor de club wil ik het best doen", zei hij. ``Er loopt genoeg kwaliteit in de selectie rond." De 'Spijker, zoals zijn bijnaam luidt, werd bij aanvang van dit seizoen gevraagd om als rechterhand van Aandewiel aan de slag te gaan. Dat voorstel wees hij af. ``Dat had niet met de persoon Aandewiel te maken. Het was een beslissing op gevoel."

Het is niet voor het eerst dat Van Tiggelen tijdelijk voor de Sparta-groep komt te staan. In 1997 loste hij samen met Dolf Roks de ontslagen Joop Brand af. En nog geen twee seizoenen geleden leidde hij Sparta, als vervanger van Mike Snoei, samen met David Nascimento naar de Eredivisie.

Fred Grim blijft aan als assistent- en keeperstrainer. Daarbij wordt hij bijgestaan door Geert Meijer. Hij traint op dit moment zaterdag-tweedeklasser Strijen. In datzelfde elftal voetbalt John van Tiggelen, de zoon van. Daarbij verzorgt Meijer ook nog eens wedstrijdanalyses voor Sparta en speelde hij met technisch directeur Danny Blind samen op Het Kasteel.

Sparta gaat de komende dagen om de tafel met Aandewiel, om het tot medio 2010 doorlopende contract af te kopen. Het gaat daarbij om een 'fors bedrag'.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dat forse bedrag hebben ze al uitgespaard op de overwinningsprmies dit seizoen.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 12 november 2007 @ 12:08:44 #281
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_54547671
Mike Snoei, die draait wel lekker nou. Aandewiel zal waarschijnlijk wel dezelfde weg bewandelen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_54547732
ik ben echt zo blij dat wij hem toen niet gekregen hebben. Gelukkig is Aandewiel nu weg bij jullie. De weg omhoog kan nu weer worden bewandeld.
pi_54547837
Van Tiggelen, ik word zowaar ontroerd als ik aan 2005 terugdenk. Die gast is echt mijn grootste held in de sportwereld, hopelijk maakt hij het weer waar. (zal wel geen 15 uit 5 worden dit keer )
pi_54556647
Wel een goede oplossing zo. Alleen wat gaan ze daarna doen? Foeke Booy, zou die al weg willen dan uit het Midden-Oosten?

Gert Kruys lijkt me wel wat... Of Jan Everse, maar dat ligt lastiger geloof ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:31:26 #285
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54569919
Foeke Booy schijnt het behoorlijk zat te zijn daar. Of hij in de winter al terug wil is de vraag. Gert Kruys lijkt me zeer haalbaar en geschikt.
Maar als ik mag kiezen ga ik toch voor Foeke Booy denk ik.
pi_54570031
heeft geert meijer zijn diploma?
wat nou als van tiggelen en meijer het gewoon goed gaan doen? willen we dan nog steeds een nieuwe trainer?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:42:07 #287
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54570164
Ja, want Van Tiggelen heeft die ambitie niet en lijkt me niet de man die langdurig onder zulke stress kan functioneren. Van Tiggelen is typisch iemand voor de achtergrond, prima kerel, maar geen hoofdtrainer. En dat weet hij zelf ook.
pi_54570584
Gert kruys vind ook ook zo'n kerel zonder ballen.
Foeke Booy vind ik wel geschikt maar of die haalbaar is?

ben in iedergeval wel blij dat het niet rob jacobs is geworden, al zal de kantine uitbater daar anders over denken
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:28:48 #289
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54571233
Tsja, omdat we nu type ideale schoonzoon hebben die niet presteert moet de nieuwe trainer een type grote muil worden? Zo gaat het vaak, ook bij Sparta. Roks, Korbach, Dekker, Snoei, Van Tiggelen, Vloet, Aandewiel ....Ik zie een op- en neergaande lijn wat betreft trainers met ballen.

Het gaat er om hoe de trainer de spelersgroep behandeld. Hij kan een grote bek hebben, maar inconsistent zijn naar z'n spelersgroep. Dan heb je al snel de poppen aan het dansen. Zie Mike Snoei. Hij kan een non-uitstraling hebben, maar wel rechtlijnig zijn. Zie Van Tiggelen.

Nog een plaatje om de held Abri van Tiggelen succes te wensen:

  dinsdag 13 november 2007 @ 12:25:40 #290
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_54572566
Een opkikker kunnen we inderdaad wel gebruiken.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_54575328
whehehe abri van tiggelen
pi_54583911
Adri gaat wel gewoon op de afgesproken tijd op wintersport las ik. Dus inderdaad rechtlijnig.

En Geert Meijer combineert Sparta keurig met Strijen, waar John van Tiggelen speelt... Inderdaad, de zoon van.... Klein wereldje!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54586038
John van Tiggelen . Als die langskomt in de clubkantine zal niemand meer denken aan de verloren recette door het niet komen van Rob Jacobs.....
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_54632606
Nou, gratis toegang geven tot de winterstop dan.

Afgaande op wat Van Tiggelen zegt zou Joshua Johan best eens een basisplaats kunnen krijgen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54662359
van tiggelen heeft in iedergeva zijn eerste overwinning binnen

Sparta wint eerste duel onder Van Tiggelen
16 november 2007

Adri van Tiggelen heeft zijn eerste duel als ad-interim trainer van Sparta gewonnen.

In Belgie won de Kasteelclub het oefenduel tegen Roeselare met 1-0. Charles Dissels zorgde in de eerste helft voor de enige goal in de wedstrijd. De Spijker miste wel een aantal spelers vanwege blessures en interlandverplichtingen. Olaf Lindenbergh was in de eerste helft de aanvoerder, na rust nam Wouter Gudde de band over.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_54670368
Wouter Gudde aanvoerder.... Daarbij past slechts deze foto:



De fan links is nog steeds verbijsterd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54787171
Sparta vier weken zonder Jaggy

Da's minder.

Wel goed nieuws dat Van Tiggelen vermoedelijk met Joshua John zal starten!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54795808
Jaggy was misschien wel de meest constante speler van de afgelopen periode. Constant presterend dan
pi_54840969
een puntje tegen Twente is geen slecht prestatie. die hebben echt een leuk voetballende ploeg.
Groot pluspuntpunt gisteren was Rutjes centraal achterin. waar die zich ontpopte als man van de wedstrijd.Toen daarna schenkel erin kwam, en Rutjes doorschoof naar het middenveld speelde die nog beter.
Ongelofelijk dat deze jongen door Aandewiel over het hoofd is gezien.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_54841096
Ook dom van Adeleye om maar weer eens de verkeerde noppen aan te trekken op zo'n glad veld.
En dit is niet de eerste keer.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 26 november 2007 @ 10:39:50 #301
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54842999
Ik was er deze zondag niet bij. Maar lees dat de man met het foutste kapsel van het betaalde voetbal goed speelde? Mooi debuut in de basis voor hem.



Hier verder....

[ Bericht 15% gewijzigd door Stpan op 26-11-2007 10:53:27 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')