Haaaiiiiquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:11 schreef MichielV het volgende:
Zwaai!
Eetse Chatsletje!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
* chatgirl gaat er vandoor.
Nog ff omkleden en dan eindelijk eten![]()
Jup.. morgen staat als het goed is een andere zender op (Arrow Classic Rock geloof ik).quote:
Wel doen he!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:29 schreef purplerose het volgende:
Hans: Ben speciaal VOOR veenstra wiet gaan halen
En ik moet nog een clipje maken voor raibanda
Goed bezigquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:29 schreef purplerose het volgende:
Hans: Ben speciaal VOOR veenstra wiet gaan halen
En ik moet nog een clipje maken voor raibanda
Hoeveel minuten heb je nodig?quote:
Dat filmpje gaat echt zo lame wordenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig[afbeelding]
Ben benieuwd naar het clipje.![]()
Mahala Rai Banda - Mahalageasca![]()
![]()
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen -- en dat wil nog wel eens goed uitpakken. Als je meer mensen aanspoort een fimpje te maken, dan wordt de kans nog groter.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hoeveel minuten heb je nodig?
Zeg, als ik nou de enige fokker ben he uit het 3fm topic, kan je dan geen transformers tshirt voor me regelen?![]()
En mail even naar michiel at 3fm.nl (met je gegevens....dan kan ik kijken wat Michiel voor je kan doenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:43 schreef purplerose het volgende:
Ok guys en girls, jullie horen het... Filmpje maken en help mij aan een transformers tshirt
Is het goed als ik het tegelijk doe met het filmpje opsturen, dan heb je het allemaal in 1 mailtje?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
En mail even naar michiel at 3fm.nl (met je gegevens....dan kan ik kijken wat Michiel voor je kan doen)
Tuurlijk! Goed planquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Is het goed als ik het tegelijk doe met het filmpje opsturen, dan heb je het allemaal in 1 mailtje?
Staat op 3fm.nl!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:57 schreef purplerose het volgende:
Heb iemand toevallig een linkje naar het mp3tje van dat nummer?
Merci!quote:
Yup. Er is nog wel een ouder nummer waarvan ik het intro wel leuk vind.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Blof... die hadden gewoon moeten kappen na Liefs uit Londen en Hier aan de Kust
Je zou het ook in Muziek kunnen plaatsen, misschien dat zij het ook wel leuk vinden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:17 schreef purplerose het volgende:
Hebben jullie al op het linkje geklikt? Zonee, doen![]()
Huuuu ik durf nie!quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Even aan Nipeng vragen. Die is aardig. Of anders PaRoDiUzZ.![]()
Ik ga morgen dansje voor je doen en opsturenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:43 schreef MichielV het volgende:
Waar blijft je filmpje nou Purplerose? Je moet wel het goede voorbeeld geven he :-)
Dankjequote:Op woensdag 18 juli 2007 20:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Why not, what have you done![]()
Zal ik ff doen?
-done-
Geen titel genoemd, volgens mij is alleen "if i could only see" gereleased qua single in de NL geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |