De haat wordt met de paplepel ingegeven.quote:Bij vervangt Jihad Mickey Mouse op Hamas-tv
JERUZALEM - De omstreden cartoonmuis Farfour, een op Mickey Mouse lijkende pop die Palestijnse kinderen aanspoorde tot de jihad, heeft een opvolger. De zender al-Aqsa, die wordt bestierd door de radicale Hamas-beweging, is nu met Nahoul de Bij op de proppen gekomen, meldden buitenlandse media woensdag.
In het jeugdprogramma Pioniers van Morgen waarin Farfour figureerde dook opeens Nahoul op. "Wie ben jij?", vroeg de jonge presentratice Sara aan de grote zwartgele insectenpop. "Ik ben Farfours neef", zei Nahoul op huilende toon. "Ik wil het pad van Farfour vervolgen, het pad van het heldendom en van het martelaarschap".
Farfour werd in een uitzending enkele werken geleden zogenaamd doodgeslagen door een Israëlische ambtenaar die zijn land wilde pikken. De inzet van een stripfiguur om jonge kinderen te overtuigen van de gewapende strijd tegen onder meer Israël, leidde internationaal tot verontwaardigde reacties.
Zijn 'neefje' is al net zo'n extremist. "Wij zullen uit zijn naam ons wreken op de vijanden van Allah, de moordenaars van de profeet, de moordenaars van onschuldige kinderen, tot de al-Aqsa-moskee van hun vuil (de Joden) is bevrijd", zo beloofde Nahoul. Vrijdag is de tweede uitzending met de bij.
Bron: de Telegraaf
Ik zag gisteren een film, Grim Reaper, ik zou 'm 'echt niet kijken, maar nog altijd beter dan dit, ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat een tenenkrommend scenario.
Ook een filmpje oid?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:05 schreef Sklasse het volgende:
Joden worden gehersenspoeld op scholen om terreur te rechtvaardigen jegens Palestijnen
Bron?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:05 schreef Sklasse het volgende:
Joden worden gehersenspoeld op scholen om terreur te rechtvaardigen jegens Palestijnen
Lekker kansloos...quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:05 schreef Sklasse het volgende:
ik denk dat het hun beide geen zak interesseertquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:32 schreef Dagonet het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind; het hersenspoelen van de kinderen of het enorme bord voor de kop dat ze hun zaak hiermee zoveel kwaad doen internationaal gezien.
Die word gelijk van een flat afgepleurt, Tinky Winky is gay jeweettog.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:00 schreef RM-rf het volgende:
Eigenlijk vind ik dit gewoon komisch.....
ik zou zeggen, laten wij onze Liberale Strijder voor Tolerantie en Gelijkberechtiging erop afsturen
Tinky-Winky!!!
[afbeelding]
Door wie?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die word gelijk van een flat afgepleurt, Tinky Winky is gay jeweettog.![]()
Polen had toch al onderzocht dat dat niet zo is?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die word gelijk van een flat afgepleurt, Tinky Winky is gay jeweettog.![]()
Diezelfde Polen die aan de hand van wat snelle berekeningen ook al tot de conclusie waren gekomen dat ze zonder een tweede wereldoorlog nu zo'n 66 miljoen inwoners gehad zouden hebben, en dat de EU ze daarom meer invloed (lees: geld) moet geven?quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:05 schreef Petre het volgende:
[..]
Polen had toch al onderzocht dat dat niet zo is?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |