abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51575105
quote:
Bij vervangt Jihad Mickey Mouse op Hamas-tv
JERUZALEM - De omstreden cartoonmuis Farfour, een op Mickey Mouse lijkende pop die Palestijnse kinderen aanspoorde tot de jihad, heeft een opvolger. De zender al-Aqsa, die wordt bestierd door de radicale Hamas-beweging, is nu met Nahoul de Bij op de proppen gekomen, meldden buitenlandse media woensdag.

In het jeugdprogramma Pioniers van Morgen waarin Farfour figureerde dook opeens Nahoul op. "Wie ben jij?", vroeg de jonge presentratice Sara aan de grote zwartgele insectenpop. "Ik ben Farfours neef", zei Nahoul op huilende toon. "Ik wil het pad van Farfour vervolgen, het pad van het heldendom en van het martelaarschap".

Farfour werd in een uitzending enkele werken geleden zogenaamd doodgeslagen door een Israëlische ambtenaar die zijn land wilde pikken. De inzet van een stripfiguur om jonge kinderen te overtuigen van de gewapende strijd tegen onder meer Israël, leidde internationaal tot verontwaardigde reacties.

Zijn 'neefje' is al net zo'n extremist. "Wij zullen uit zijn naam ons wreken op de vijanden van Allah, de moordenaars van de profeet, de moordenaars van onschuldige kinderen, tot de al-Aqsa-moskee van hun vuil (de Joden) is bevrijd", zo beloofde Nahoul. Vrijdag is de tweede uitzending met de bij.

Bron: de Telegraaf
De haat wordt met de paplepel ingegeven.

Onze regering ging laatst toch Hamas een reikende hand bieden en wat te denken van een Ella Vogelaar dat zoiets een deel moet gaan uitmaken van onze cultuur?

Europa, de welwillende grabbelton van moslims.
pi_51575602
Wat een tenenkrommend scenario. Kunnen ze niet een paar derderangs Hollywood scenarioschrijvers naar Palestina sturen?
pi_51575654
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat een tenenkrommend scenario.
Ik zag gisteren een film, Grim Reaper, ik zou 'm 'echt niet kijken, maar nog altijd beter dan dit, ja.

BTW, moordenaars van de profeet?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:52:04 #4
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_51576126
Weten ze in Gaza wel wat bijen zijn?? veel natuur is daar mijn inziens niet meer??
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:05:31 #6
46946 Sklasse
DoWn met jou !!
pi_51578793
Joden worden gehersenspoeld op scholen om terreur te rechtvaardigen jegens Palestijnen
De beesT
pi_51579485
Filmpje met het nieuwe personage: http://www.memritv.org/search.asp?ACT=S9&P1=1510
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:05 schreef Sklasse het volgende:
Joden worden gehersenspoeld op scholen om terreur te rechtvaardigen jegens Palestijnen
Ook een filmpje oid?
pi_51582401
quote:
Bron?
pi_51583401
quote:
Lekker kansloos...
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:12:15 #10
46946 Sklasse
DoWn met jou !!
pi_51584931
Link 1

Link 2

Voldoende links op internet, ik ga ze jullie niet allemaal voorschotelen
De beesT
  FOK!fotograaf woensdag 18 juli 2007 @ 11:25:46 #11
145146 Andyy
pi_51587175
en daar willen mee samenwerken
Links
Islam
Hamas
Hoofddoekjes
pi_51591540
Het wordt tijd voor een groot media-tegenoffensief. Dit is de manier waarop extremisten oorlog voeren en zieltjes voor zich winnen. Mensen moeten BEWUST worden gemaakt van het feit dat ze de speelbal zijn van extremisten. Dat moet ze in niet mis te verstane bewoordingen worden uitgelegd.
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:32:53 #13
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_51591549
Ik weet niet wat ik erger vind; het hersenspoelen van de kinderen of het enorme bord voor de kop dat ze hun zaak hiermee zoveel kwaad doen internationaal gezien.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Moderator woensdag 18 juli 2007 @ 13:40:41 #14
8781 crew  Frutsel
pi_51591839
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:32 schreef Dagonet het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind; het hersenspoelen van de kinderen of het enorme bord voor de kop dat ze hun zaak hiermee zoveel kwaad doen internationaal gezien.
ik denk dat het hun beide geen zak interesseert
pi_51592440
Zo gaat het inderdaad nooit wat worden daar
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_51592560
Eigenlijk vind ik dit gewoon komisch.....

ik zou zeggen, laten wij onze Liberale Strijder voor Tolerantie en Gelijkberechtiging erop afsturen
Tinky-Winky!!!
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_51599649
omg
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_51599826
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:00 schreef RM-rf het volgende:
Eigenlijk vind ik dit gewoon komisch.....

ik zou zeggen, laten wij onze Liberale Strijder voor Tolerantie en Gelijkberechtiging erop afsturen
Tinky-Winky!!!
[afbeelding]
Die word gelijk van een flat afgepleurt, Tinky Winky is gay jeweettog.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_51600159
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 17:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Door wie?

Farfour de Muis ligt al in duizend mini-snack-stukjes op de Albert Hein-2Go-vleesafdeling en die Nahoul de Bij zie ik geen "Big Hug, Big Hug" overleven....

En als tinky winky dan toevallig tóch van het flatgebouw geflikkerd zou worden,lukt ze dat vast enkel als ze de hulp inroepen van diezelfde Israelische ambtenaar die Farfour al had laten merken wie er in het midden-oosten dingen wél voor elkaar krijgt, en het niet laat bij 'loze dreigementjes'...

Als Tinky winky dan toch van het flatgebouw vliegt, worden de wolkjes opeens tot schaapjes met dat herderinnetje en zweven die onder een luid "Lalalala Lalalala" Tinky Winky netjes weer naar de bodem toe waar Noonoo, bij gebrek aan een huishoud-veeg-Turk de bodem van de laatste restje Farfour-de-muis vleesrestjes weer schoonmaakt.

En daarna komt die doucheknop en maken alle kindertjes 'winkie winkie'
waarbij de Polen natuurlijk gaan roepen dat dàt een herhaling is van een oudere Poolse aflevering die erg succesvol was

[ Bericht 1% gewijzigd door RM-rf op 18-07-2007 18:30:11 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_51600306
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 17:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Polen had toch al onderzocht dat dat niet zo is? .
bye
pi_51600412
Trouwens wel goed dat die Hamas-kinderen direkt leren dat Fundamentalisten raar brabelende stofdiertjes zijn, maar dat waar het gaat om daden, de Israelische ambtenaar degene is waar ze beter naar kunnen luisteren en die waarmaakt wat anderen enkel zeggen
pi_51600684
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:05 schreef Petre het volgende:

[..]

Polen had toch al onderzocht dat dat niet zo is? .
Diezelfde Polen die aan de hand van wat snelle berekeningen ook al tot de conclusie waren gekomen dat ze zonder een tweede wereldoorlog nu zo'n 66 miljoen inwoners gehad zouden hebben, en dat de EU ze daarom meer invloed (lees: geld) moet geven?

Vind je het heel erg als ik de bevindingen van Poolse onderzoeken met een wijds gebaar door het schijthuis trek?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:59:56 #23
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_51603736
Mickey Mouse on Hamas TV Teaches Children about Islamic Rule:
http://www.youtube.com/watch?v=kkNE__TiMZo&mode=related&search=

Kind op TV: Sanabel, what will you do for the sake of the Al-Aqsa Mosque?
How will you sacrifice your soul for the sake of Al-Aqsa? What will you do?
Jihad Mouse: I will shoot.
Kind aan telefoon: mompel, mompel
Jihad Mouse: What sould we do if we want to liberate...
Kind aan telefoon: we want to fight.
Jihad Mouse: We got that. What else?
Kind aan telefoon: we want to ... We will annihilate the Jews.
Kind op TV: We are defending Al-Aqsa with our souls and our blood, aren't we, Sanabel?
Jihad Mouse: Yeaha!
Kind aan telefoon: I will commit martyrdom!
-----
Jihad Mouse: We have said more than once that becoming masters of the world requires the following:
First, to be happy with our Arabic langauge, which once upon a time ruled this world.
Kind op TV: Of course.
Jihad Mouse: Second.... or maybe that's it?
Presentator: Farfour, I heard you talking in English.
Jihad Mouse: mompel, mompel.
Jihad Mouse: [In Engels] Yes. How are you Saraa?
I hope to be good time. [/Engels] Gniffel, gniffel.
Kind op TV: What's with you, Farfour? Why are you talking this way?
Didn't we agree to talk in literary Arabic?
Jihad Mouse: Ehh, ehh. But Saraa, this is the language of the advanced world,
the language of the world that understands and invents things, isn't it?

Kind op TV: No Farfour, you are wrong!!! Because you don't know that the Muslims are the basis of civilization. If not for the Muslims, the world wouldn't have got to wher it is today.
-----
Jihad Mouse: My dear youngsters, we're back. we always miss seeing you on your weekly program "The pioneers of tomorrow", in which we are placing together the cornerstone for ruling of the world by an Islamic leadership.

Jee, moest gelijk denken wat een anti-semitische partijen Hamas en Hezbollah wel niet zijn!
Ruling of the world!

[ Bericht 3% gewijzigd door Demophon op 18-07-2007 20:06:58 ]
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:17:33 #24
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_51604372
De 'presentatrice' van 8 heeft al een hoofddoekje om. Het kind heeft verdorie nog niet eens haar op d'r flamoesje, maar dient zich op die leeftijd al 'zedig' te kleden

Bovendien: kinderarbeid in de Palestijse media! Net als al die kinderen die in Pallywoodprodukties zogenaamd de dood door Israelische kogels enzo vinden. Daar moet ook die Israelische ambtenaar maar eens op af!
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:24:50 #25
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')