abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51575105
quote:
Bij vervangt Jihad Mickey Mouse op Hamas-tv
JERUZALEM - De omstreden cartoonmuis Farfour, een op Mickey Mouse lijkende pop die Palestijnse kinderen aanspoorde tot de jihad, heeft een opvolger. De zender al-Aqsa, die wordt bestierd door de radicale Hamas-beweging, is nu met Nahoul de Bij op de proppen gekomen, meldden buitenlandse media woensdag.

In het jeugdprogramma Pioniers van Morgen waarin Farfour figureerde dook opeens Nahoul op. "Wie ben jij?", vroeg de jonge presentratice Sara aan de grote zwartgele insectenpop. "Ik ben Farfours neef", zei Nahoul op huilende toon. "Ik wil het pad van Farfour vervolgen, het pad van het heldendom en van het martelaarschap".

Farfour werd in een uitzending enkele werken geleden zogenaamd doodgeslagen door een Israëlische ambtenaar die zijn land wilde pikken. De inzet van een stripfiguur om jonge kinderen te overtuigen van de gewapende strijd tegen onder meer Israël, leidde internationaal tot verontwaardigde reacties.

Zijn 'neefje' is al net zo'n extremist. "Wij zullen uit zijn naam ons wreken op de vijanden van Allah, de moordenaars van de profeet, de moordenaars van onschuldige kinderen, tot de al-Aqsa-moskee van hun vuil (de Joden) is bevrijd", zo beloofde Nahoul. Vrijdag is de tweede uitzending met de bij.

Bron: de Telegraaf
De haat wordt met de paplepel ingegeven.

Onze regering ging laatst toch Hamas een reikende hand bieden en wat te denken van een Ella Vogelaar dat zoiets een deel moet gaan uitmaken van onze cultuur?

Europa, de welwillende grabbelton van moslims.
pi_51575602
Wat een tenenkrommend scenario. Kunnen ze niet een paar derderangs Hollywood scenarioschrijvers naar Palestina sturen?
pi_51575654
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat een tenenkrommend scenario.
Ik zag gisteren een film, Grim Reaper, ik zou 'm 'echt niet kijken, maar nog altijd beter dan dit, ja.

BTW, moordenaars van de profeet?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:52:04 #4
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_51576126
Weten ze in Gaza wel wat bijen zijn?? veel natuur is daar mijn inziens niet meer??
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:05:31 #6
46946 Sklasse
DoWn met jou !!
pi_51578793
Joden worden gehersenspoeld op scholen om terreur te rechtvaardigen jegens Palestijnen
De beesT
pi_51579485
Filmpje met het nieuwe personage: http://www.memritv.org/search.asp?ACT=S9&P1=1510
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:05 schreef Sklasse het volgende:
Joden worden gehersenspoeld op scholen om terreur te rechtvaardigen jegens Palestijnen
Ook een filmpje oid?
pi_51582401
quote:
Bron?
pi_51583401
quote:
Lekker kansloos...
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:12:15 #10
46946 Sklasse
DoWn met jou !!
pi_51584931
Link 1

Link 2

Voldoende links op internet, ik ga ze jullie niet allemaal voorschotelen
De beesT
  FOK!fotograaf woensdag 18 juli 2007 @ 11:25:46 #11
145146 Andyy
pi_51587175
en daar willen mee samenwerken
Links
Islam
Hamas
Hoofddoekjes
pi_51591540
Het wordt tijd voor een groot media-tegenoffensief. Dit is de manier waarop extremisten oorlog voeren en zieltjes voor zich winnen. Mensen moeten BEWUST worden gemaakt van het feit dat ze de speelbal zijn van extremisten. Dat moet ze in niet mis te verstane bewoordingen worden uitgelegd.
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:32:53 #13
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_51591549
Ik weet niet wat ik erger vind; het hersenspoelen van de kinderen of het enorme bord voor de kop dat ze hun zaak hiermee zoveel kwaad doen internationaal gezien.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Moderator woensdag 18 juli 2007 @ 13:40:41 #14
8781 crew  Frutsel
pi_51591839
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:32 schreef Dagonet het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind; het hersenspoelen van de kinderen of het enorme bord voor de kop dat ze hun zaak hiermee zoveel kwaad doen internationaal gezien.
ik denk dat het hun beide geen zak interesseert
pi_51592440
Zo gaat het inderdaad nooit wat worden daar
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_51592560
Eigenlijk vind ik dit gewoon komisch.....

ik zou zeggen, laten wij onze Liberale Strijder voor Tolerantie en Gelijkberechtiging erop afsturen
Tinky-Winky!!!
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_51599649
omg
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_51599826
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:00 schreef RM-rf het volgende:
Eigenlijk vind ik dit gewoon komisch.....

ik zou zeggen, laten wij onze Liberale Strijder voor Tolerantie en Gelijkberechtiging erop afsturen
Tinky-Winky!!!
[afbeelding]
Die word gelijk van een flat afgepleurt, Tinky Winky is gay jeweettog.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_51600159
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 17:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Door wie?

Farfour de Muis ligt al in duizend mini-snack-stukjes op de Albert Hein-2Go-vleesafdeling en die Nahoul de Bij zie ik geen "Big Hug, Big Hug" overleven....

En als tinky winky dan toevallig tóch van het flatgebouw geflikkerd zou worden,lukt ze dat vast enkel als ze de hulp inroepen van diezelfde Israelische ambtenaar die Farfour al had laten merken wie er in het midden-oosten dingen wél voor elkaar krijgt, en het niet laat bij 'loze dreigementjes'...

Als Tinky winky dan toch van het flatgebouw vliegt, worden de wolkjes opeens tot schaapjes met dat herderinnetje en zweven die onder een luid "Lalalala Lalalala" Tinky Winky netjes weer naar de bodem toe waar Noonoo, bij gebrek aan een huishoud-veeg-Turk de bodem van de laatste restje Farfour-de-muis vleesrestjes weer schoonmaakt.

En daarna komt die doucheknop en maken alle kindertjes 'winkie winkie'
waarbij de Polen natuurlijk gaan roepen dat dàt een herhaling is van een oudere Poolse aflevering die erg succesvol was

[ Bericht 1% gewijzigd door RM-rf op 18-07-2007 18:30:11 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_51600306
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 17:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Polen had toch al onderzocht dat dat niet zo is? .
bye
pi_51600412
Trouwens wel goed dat die Hamas-kinderen direkt leren dat Fundamentalisten raar brabelende stofdiertjes zijn, maar dat waar het gaat om daden, de Israelische ambtenaar degene is waar ze beter naar kunnen luisteren en die waarmaakt wat anderen enkel zeggen
pi_51600684
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:05 schreef Petre het volgende:

[..]

Polen had toch al onderzocht dat dat niet zo is? .
Diezelfde Polen die aan de hand van wat snelle berekeningen ook al tot de conclusie waren gekomen dat ze zonder een tweede wereldoorlog nu zo'n 66 miljoen inwoners gehad zouden hebben, en dat de EU ze daarom meer invloed (lees: geld) moet geven?

Vind je het heel erg als ik de bevindingen van Poolse onderzoeken met een wijds gebaar door het schijthuis trek?
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:59:56 #23
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_51603736
Mickey Mouse on Hamas TV Teaches Children about Islamic Rule:
http://www.youtube.com/watch?v=kkNE__TiMZo&mode=related&search=

Kind op TV: Sanabel, what will you do for the sake of the Al-Aqsa Mosque?
How will you sacrifice your soul for the sake of Al-Aqsa? What will you do?
Jihad Mouse: I will shoot.
Kind aan telefoon: mompel, mompel
Jihad Mouse: What sould we do if we want to liberate...
Kind aan telefoon: we want to fight.
Jihad Mouse: We got that. What else?
Kind aan telefoon: we want to ... We will annihilate the Jews.
Kind op TV: We are defending Al-Aqsa with our souls and our blood, aren't we, Sanabel?
Jihad Mouse: Yeaha!
Kind aan telefoon: I will commit martyrdom!
-----
Jihad Mouse: We have said more than once that becoming masters of the world requires the following:
First, to be happy with our Arabic langauge, which once upon a time ruled this world.
Kind op TV: Of course.
Jihad Mouse: Second.... or maybe that's it?
Presentator: Farfour, I heard you talking in English.
Jihad Mouse: mompel, mompel.
Jihad Mouse: [In Engels] Yes. How are you Saraa?
I hope to be good time. [/Engels] Gniffel, gniffel.
Kind op TV: What's with you, Farfour? Why are you talking this way?
Didn't we agree to talk in literary Arabic?
Jihad Mouse: Ehh, ehh. But Saraa, this is the language of the advanced world,
the language of the world that understands and invents things, isn't it?

Kind op TV: No Farfour, you are wrong!!! Because you don't know that the Muslims are the basis of civilization. If not for the Muslims, the world wouldn't have got to wher it is today.
-----
Jihad Mouse: My dear youngsters, we're back. we always miss seeing you on your weekly program "The pioneers of tomorrow", in which we are placing together the cornerstone for ruling of the world by an Islamic leadership.

Jee, moest gelijk denken wat een anti-semitische partijen Hamas en Hezbollah wel niet zijn!
Ruling of the world!

[ Bericht 3% gewijzigd door Demophon op 18-07-2007 20:06:58 ]
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:17:33 #24
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_51604372
De 'presentatrice' van 8 heeft al een hoofddoekje om. Het kind heeft verdorie nog niet eens haar op d'r flamoesje, maar dient zich op die leeftijd al 'zedig' te kleden

Bovendien: kinderarbeid in de Palestijse media! Net als al die kinderen die in Pallywoodprodukties zogenaamd de dood door Israelische kogels enzo vinden. Daar moet ook die Israelische ambtenaar maar eens op af!
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:24:50 #25
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_51605034
Laat de Palestijnen eerst maar eens proberen baas in eigen achtertuin te worden voordat ze verder plannen de wereld te domineren.
pi_51605563
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:24 schreef Drugshond het volgende:
Alsof dit zo'n schoolvoorbeeld van vrede is.
[afbeelding]
GI-Joe
Tja kinderen en propaganda... dat is een gevaarlijke mix.
Het is vast en zeker te hoog gegrepen, maar nu moet je nog uitleggen hoe dat plaatje met soldaten vergelijkbaar is met blije kindervrienden die oproepen tot dood en verderf.
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:55:57 #28
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_51605663
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:52 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Het is vast en zeker te hoog gegrepen, maar nu moet je nog uitleggen hoe dat plaatje met soldaten vergelijkbaar is met blije kindervrienden die oproepen tot dood en verderf.
Nou het is wel van de gedachte gemaakt dat oorlog en leger het beste voorhebben met de mensheid.
En die gedachte is een beetje fout. Bij een oorlog vallen slachtoffers (ook aan eigen zijde). En een oorlog moet je echt zien als een laatste wanhoopsdaad.... GI-Joe komt niet op die manier over (beetje trigger happy).
pi_51605756
Ik zou best die israelische ambtenaar willen zijn
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:59:02 #30
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_51605773
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Demophon op 18-07-2007 21:00:17 ]
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:59:33 #31
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_51605791
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:52 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Meer nog, het laat de ware aard en doelstelling van Hamas (dood van de joden en vernietiging van heel Israel) maar weer'ns haarfijn zien! En zo'n partij is een regerende partij, waarmee trouwens de Europese politici willen gaan praten!
pi_51609325
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:58 schreef Double-Helix het volgende:
Ik zou best die israelische ambtenaar willen zijn
http://fafu.ytmnd.com/
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 19 juli 2007 @ 00:02:12 #33
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_51612333
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:59 schreef Demophon het volgende:

[..]

Meer nog, het laat de ware aard en doelstelling van Hamas (dood van de joden en vernietiging van heel Israel) maar weer'ns haarfijn zien! En zo'n partij is een regerende partij, waarmee trouwens de Europese politici willen gaan praten!
Eerst nadenken voordat je gaat roepen. De 'andere methode' waar jij achter staat heeft tot nu toe nog niet geholpen en maakt zaken alleen maar erger. Hadden ze vanaf het begin goede afspraken gemaakt dan was Hamas niet zo groot geworden
pi_51612455
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:55 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nou het is wel van de gedachte gemaakt dat oorlog en leger het beste voorhebben met de mensheid.
En die gedachte is een beetje fout. Bij een oorlog vallen slachtoffers (ook aan eigen zijde). En een oorlog moet je echt zien als een laatste wanhoopsdaad.... GI-Joe komt niet op die manier over (beetje trigger happy).
Triggerhappy is GI Joe inderdaad, maar wat dat betreft is zo'n stukje speelgoed in Amerika natuurlijk het best op zijn plaats. Het zou me niks verbazen als de NRA hem als mascotte gebruikt.
pi_51612769
Ik mag trouwens hopen dat iemand met een grote elektrische vliegenmepper gauw deze radicale nepbij daar kennis mee laat maken. Volgens mij hebben ze dat irritante jankerige piepstemmetje aan de voormalige leider van Hamas ontleend.

Vergelijk:

http://www.youtube.com/watch?v=relPBy-LN64

http://www.youtube.com/watch?v=FsuF1it68tg
pi_51612993
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:15 schreef rutger05 het volgende:
Ik mag trouwens hopen dat iemand met een grote elektrische vliegenmepper gauw deze radicale nepbij daar kennis mee laat maken. Volgens mij hebben ze dat irritante jankerige piepstemmetje aan de voormalige leider van Hamas ontleend.

Vergelijk:

Ik hoop dat ie gaat spinnen
pi_51613065
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:15 schreef rutger05 het volgende:

Vergelijk:

Ach ja...die seniele ouwe sjeik die ze uit zijn rolstoel geblazen hebben. Die was bijna net zo grappig als Baghdad Bob.
  donderdag 19 juli 2007 @ 00:51:23 #38
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_51613634
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:02 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Eerst nadenken voordat je gaat roepen. De 'andere methode' waar jij achter staat heeft tot nu toe nog niet geholpen en maakt zaken alleen maar erger. Hadden ze vanaf het begin goede afspraken gemaakt dan was Hamas niet zo groot geworden
Ehh, welke "andere methode" zou ik dan volgens jou achter moeten staan? De methode "a la Stalin" ofzo? Ik volg je niet helemaal...
pi_51619944
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:51 schreef Demophon het volgende:

[..]

Ehh, welke "andere methode" zou ik dan volgens jou achter moeten staan? De methode "a la Stalin" ofzo? Ik volg je niet helemaal...
ik zou gewoon Polen uit de EU zetten en een Unie aan laten gaan met Israel én Palestina waarbij de Poolse regering een veto krijgt over alles wat er aan kinderseries op de televisie verschijnt.

Zal de oplossing zijn van alle problemen, Uh-oh!

Mogen wat mij betreft de Denen er met hun Cartoonisten ook bijkomen "Alliantie van Triviaal Non-Nieuws en Nutteloze Opwinding over Irrelevante Zaken"
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:27:30 #40
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51619979
quote:
Tsja, dat werkt bijde kanten op.
pi_51620257
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:27 schreef TheThirdMark het volgende:

Tsja, dat werkt bijde kanten op.
Mischien kunnen wij dr wat van leren...

een veel gehoorde klacht is dat de kinders op onze VMBO scholen zo weinig opsteken ... kennelijk zijn ze daar een stuk efficienter in het indoctrineren van hun koters

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar onze Sesamstraat bereid de huidige jeugd niet meer voor op de werkelijkheid ... Hoog tijd dat thema's als Loverboys, scootermarrokaantjes die je iPod weggappen als je eventjes niet oplet, en die je hooguit door je Mercedes in je achteruit te zetten nog terug kunt pakken, ook de kinders al aangeleerd worden door Pino, Tommie, Sien en Ieniemienie...
Gerda Havertong kan vast wel uitleggen hoe je een mercedes in noodsituaties in zn achteruit krijgt.

Waar die kinders in het midden-oosten al aangeleerd wordt te vechten voor hun bestaansrecht, leren wij onze kinders hooguit dat het geen probleem is dat die ene vreemd pratende meneer met donkere huidskleur en loszittende handjes een blank kindje midden in zn schoot drukt...
en het dan vreemd vinden dat later die pubers op hun vijftiende door Hakim ergens in Brussel-nord achter een raam gezet worden.
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:42:08 #42
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_51620356
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:38 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Mischien kunnen wij dr wat van leren...

een veel gehoorde klacht is dat de kinders op onze VMBO scholen zo weinig opsteken ... kennelijk zijn ze daar een stuk efficienter in het indoctrineren van hun koters

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar onze Sesamstraat bereid de huidige jeugd niet meer voor op de werkelijkheid ... Hoog tijd dat thema's als Loverboys, scootermarrokaantjes die je iPod weggappen als je eventjes niet oplet, en die je hooguit door je Mercedes in je achteruit te zetten nog terug kunt pakken, ook de kinders al aangeleerd worden door Pino, Tommie, Sien en Ieniemienie...
Gerda Havertong kan vast wel uitleggen hoe je een mercedes in noodsituaties in zn achteruit krijgt.

Waar die kinders in het midden-oosten al aangeleerd wordt te vechten voor hun bestaansrecht, leren wij onze kinders hooguit dat het geen probleem is dat die ene vreemd pratende meneer met donkere huidskleur en loszittende handjes een blank kindje midden in zn schoot drukt...
en het dan vreemd vinden dat later die pubers op hun vijftiende door Hakim ergens in Brussel-nord achter een raam gezet worden.
Aparte inslag, maar misschien zit het nog niet eens zo heel erg naaste de werkelijkheid
Vampire Romance O+
pi_51621034
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:26 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De haat wordt met de paplepel ingegeven.

Onze regering ging laatst toch Hamas een reikende hand bieden en wat te denken van een Ella Vogelaar dat zoiets een deel moet gaan uitmaken van onze cultuur?

Europa, de welwillende grabbelton van moslims.
Kan dat wel een Moslim bij?

Een vrouwtjesbij/konigin al dan niet in burqa die duizenden mannen voor haar heeft draven en welk paringsvluchten met elkaar oefenen?

Al is dat streepjes pak weer wel van toepassing
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_51621045
sorry hoor, maar dit is echt lachwekkend

Mickey Vermoord
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:41:08 #45
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_51623694
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:08 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Een vrouwtjesbij/konigin al dan niet in burqa die duizenden mannen voor haar heeft draven en welk paringsvluchten met elkaar oefenen?

De zgn 'werkbijen' zijn geslachtsloos, geen mannen dus. Mannetjesbijen heten darren, die voeren hun hele leven geen flikker uit totdat de nieuwe koninginnen uitvliegen. Die nieuwe koninginnen worden tijdens die vlucht door meerdere kerels genaaid en die gaan dan volgepompt met zaad een nieuw nestje bouwen waar ze al die kinders gaat uitpoepen. Die mannetjes zijn daarna overbodig en gaan na de daad voldaan ergens op een blaadje of takje zitten alwaar ze opgevreten worden door een ander beest.
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:38 schreef RM-rf het volgende:

[..]
En Rik zal de kindertjes moeten uitleggen dat je alle deuren op slot moet doen en je fiets aan de ketting leggen als Hakim op rooftocht door de buurt is.

Ik vind dat Buurman Baasje en Meneer Aart samen die klaploper Hakim en die vervelende Elvan er maar eens moeten uitknikkeren. Dan kunnen ze daarna Martha en Sien terugdeporteren naar België.

Dikkie Dik had trouwens wel raad geweten met die Palestijnse Jihad-muis
pi_51629083
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:41 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

De zgn 'werkbijen' zijn geslachtsloos, geen mannen dus. Mannetjesbijen heten darren, die voeren hun hele leven geen flikker uit totdat de nieuwe koninginnen uitvliegen. Die nieuwe koninginnen worden tijdens die vlucht door meerdere kerels genaaid en die gaan dan volgepompt met zaad een nieuw nestje bouwen waar ze al die kinders gaat uitpoepen. Die mannetjes zijn daarna overbodig en gaan na de daad voldaan ergens op een blaadje of takje zitten alwaar ze opgevreten worden door een ander beest.
[..]

En Rik zal de kindertjes moeten uitleggen dat je alle deuren op slot moet doen en je fiets aan de ketting leggen als Hakim op rooftocht door de buurt is.

Ik vind dat Buurman Baasje en Meneer Aart samen die klaploper Hakim en die vervelende Elvan er maar eens moeten uitknikkeren. Dan kunnen ze daarna Martha en Sien terugdeporteren naar België.

Dikkie Dik had trouwens wel raad geweten met die Palestijnse Jihad-muis
Bijen gangbang
pi_51631199
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:41 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

[..]
OK genoeg overeenkomsten.
Af gezien van dar-el harb hebben we nu ook Dar-el-bij
geen reet doen, meerdere keren genaaid worden , volpompen met zaad en nieuwe jihadkorfjes stichten
I

Ik neem het terug die bij is toepasselijk
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:17:56 #48
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_51637273
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:51 schreef Demophon het volgende:

[..]

Nee de methode 'a la Bush'
pi_51638988
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:08 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Oh boy...
  donderdag 19 juli 2007 @ 23:01:41 #50
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_51643724
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:17 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Nee de methode 'a la Bush'
Nou ik sta niet achter methode 'a la Bush', maar al helemaal niet achter de verderfelijke methode 'a la communisme'.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 08:46:08 #51
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_51650802
Die Israelische verdelgingsambtenaar had vannacht wel even bij mij langs mogen komen.

Hele nacht wakker gelegen door die kutmuggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')