niets is lekkerder dan een stel benen uit elkaar te trekken waarna een grote gapende wond te zien isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ze wil hem uit elkaar trekken en als hij niet toegeeft gaat ze geen discussie aan maar rost ze zijn tanden uit zijn maagdelijke bekkie
Ik heb een hele fijne baan, alleen qua beloning is het minder....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:41 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hehehehe maar geld weggeven doe ik liever aan een goed doel![]()
Ik heb zó de pest aan dat kind. Dat is niet te beschrijven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:42 schreef Mokum020 het volgende:
Dellie komt weer binnen en ze maakt meteen opmerkingen aan Lieke ...
zeikwijf![]()
Ze heeft haar rechterbeentje omhoog en Dimitri moet dat allemaal aanschouwen. Ik voel fucking met hem mee!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:43 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoor ineens Natasia heel hard krijsen. Freaky!
Dat hebben er wel meerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb zó de pest aan dat kind. Dat is niet te beschrijven.
Straks jankt ze weer.......quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:44 schreef Disana het volgende:
De zogenaamde underdog voelt Nadia met sukses aan de tand.
ruilen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb een hele fijne baan, alleen qua beloning is het minder....
Dus....![]()
Shit, jaaaaaa, ik weet het nogquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze heeft haar rechterbeentje omhoog en Dimitri moet dat allemaal aanschouwen. Ik voel fucking met hem mee!
Tja, dat zal me een zorg zijn. Ik vind het gewoon prachtig dat Huub de leiding heeft, ondanks dat hij in het verdomhoekje zit.quote:
Dat meisje is zo labiel als de pest, een half uur terror, en ze rent gillend de poort uit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat kost haar zoveel gal om dat weer uit te spugen.
Nadia zit harrrtstikke lekker in haar vel zegt ze.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |