Omdat Nix deed voorkomen bij Nada dat hij bij Jaap het klusje even zou klaren, maar Jaap lult hem en haar in no time klem.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zou Dennis zenuwachtig zijn?
Zat hij te liegen?
hahaha.... dus als ik Huub fan was, was ik homo geweest?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:40 schreef CoT het volgende:
[..]
Wat maak jij je nou zo druk over Lieke?
Ze heeft al een vriend hoor
Hij heeft dat dan ook ingezien en daarvoor excuses gemaakt.... plus een ton boete.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:42 schreef CoT het volgende:
Dan is huub oook een aanrander, met geweld slipjes naar beneden trekken, en vrouwen tegen kasten gooien
Oh, dus het is pas strafbaar en verwerpelijk als het slachtoffer er ook meteen helemaal kapot van is en in ene depressie schiet. Dat wist ik niet. Thanks.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het wordt ook niet toegestaan, binnen het spel is het verboden om mensen fysiek aan te raken ook al heeft het een relatief onschuldige bedoeling als iemand in de vijver droppen. Dus volgen sancties.
Maar hier gaan we het strafrecht erbij betrekken, terwijl het 'slachtoffer' niet eens overweegt het huis te verlaten. Ze lacht haar aanranders keihard uit, maar nee, hier zien ze de werkelijk gebroken Lieke door haar hulsje, psychose-kenners dat we zijn.
Die zou echt eens door een goede styliste onder handen genomen moeten worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:50 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Wanneer krijgt Lieke nu eens andere kleren.
Dennis kan daar wel tegen, die kan meer hebben dan mensen denken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:50 schreef wolferl het volgende:
Denniks kan er om lachen neem ik aan?
Niet echt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:50 schreef wolferl het volgende:
Denniks kan er om lachen neem ik aan?
Als de kroketten van de Febo goed aanslaan in het buitenand. Begrijp me niet verkeerd, de kranten stonden er bol van, dus dat is binnenkort.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:50 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Wanneer krijgt Lieke nu eens andere kleren.
Het was een sarcastische vraag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dennis kan daar wel tegen, die kan meer hebben dan mensen denken.
Inderdaad ! Dennis nu al DUIDELIJK de winnaar van de hele show !quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dennis kan daar wel tegen, die kan meer hebben dan mensen denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |