http://members.chello.nl/ptbuys/quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:35 schreef yvonne het volgende:
Streams uit, ik word gek van dat gebuffer.
En dat ouwezemel gesprek
Errr... als ze wisten dat het programma zich zo zou ontwikkelen hadden de meesten zich waarschijnlijk ook niet aangemeld.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:37 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit zijn volwassenen. Dit is 'n programma van Talpa, for christ sake. Een studentenvereniging bergt mensen die onze wetenschappers dienen te zijn. Logisch dat daar iets meer opspraak over komt.
Maar inderdaad, had je je maar niet bij zo'n identiteitsrovende club moeten aansluiten, en in deze geldt dat tien keer zwaarder. Had je je maar niet moeten aansluiten bij een programma als de gouden kooi.
Zoek eens op wat aanranding dan is joh.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:38 schreef CoT het volgende:
Aanranding
sommige mensen zijn niet goed snik
Wat is daarmee gebeurd dan?quote:
Wat maak jij je nou zo druk over Lieke?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoek eens op wat aanranding dan is joh.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:38 schreef CoT het volgende:
Aanranding
sommige mensen zijn niet goed snik
Waren al gelezen had ik begrepenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Natasia heeft ze in de prullenbak gegooid.
En Jaap natuurlijk niet.........quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:42 schreef CoT het volgende:
Dan is huub oook een aanrander, met geweld slipjes naar beneden trekken, en vrouwen tegen kasten gooien
Ze komt zo ze is ff kotsenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:44 schreef wolferl het volgende:
Waarom komt ze niet?
Ze durft niet..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:44 schreef wolferl het volgende:
Waarom komt ze niet?
Waarom zou Dennis zenuwachtig zijn?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:43 schreef Lobasca het volgende:
Jaap wil nu Nadia bij het gesprek hebben. Nix lacht wat zenuwachtig.
Het wordt ook niet toegestaan, binnen het spel is het verboden om mensen fysiek aan te raken ook al heeft het een relatief onschuldige bedoeling als iemand in de vijver droppen. Dus volgen sancties.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onzin wat mij betreft. Je mag aannemen dat dit soort zaken niet worden toegestaan. De regels zijn ook nooit eerder zo geweest dat dit zomaar kon. Het kon nu gelukkig ook niet, want - zeer onder druk van alle fora - heeft de redactie toch straffen uitgedeeld en de regels nu veel zwaarder gemaakt.
wat is dat?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:45 schreef nueffeniet het volgende:
lol jaap is een speedreader lmfao
Ik vindt dat erg inteligent en zie tot tegenstelling van jouw geen taalfouten staan hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:35 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nou, dan komt huub niet intelligent over, iets wat hier wel ten stelligste wordt beweerd. Het staat erbij en de taalfouten zijn bij alledrie ongeveer in dezelfde orde van grootte (erg veel dus).
EEn voorbeeld dit: "De reden dat ik de laatste tijd minder met Eric kan opschieten is zijn sexuele handtastelijkheid terwijl ik in diepe slaap was. Van de redactie moest ik op TV zeggen dat ik wel wakker was en het allemaal wel leuk vond. Onzin natuurlijk. Ze zijn bang voor negatieve publiciteit. Maar goed, zal me worst wezen (maar liever niet mijn worst de volgende keer)." zou Huub toen (14-5-07 ) nog niet zo gesteld hebben denk ik.
Jaap is niet zo achterlijk als Dennis dat zal zo ook wel blijkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:46 schreef wolferl het volgende:
Jaap slaat de spijker op z'n kop.
Nadia is net een zeepbel die mooi en onaantastbaar lijkt, maar zo doorprikbaar is.
Zeker als ze niet het hele verhaal laten zien ja.... dat die zes daarvoor Lieke non stop voor alles en nogwat uitmaken en Nadia aankondigde de relatie van Huub en Lieke kapot te gaan maken door met Huub te gaan neuken. Maar vooral dat ze Lieke helemaal verrot hebben gescholden de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:37 schreef Gert het volgende:
Morgen is de catwalk-dag op TV. Aan de preview te zien, kunnen Huub-fans beter niet kijken want hij wordt in al zijn schofterigheid neergezet.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik vindt dat erg inteligent en zie tot tegenstelling van jouw geen taalfouten staan hoor.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:47 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft het bed van Nadia en Dennis vol gelegd met kaarten waarop Nadia en/of Dennis raar staan afgebeeld.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:47 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft het bed van Nadia en Dennis vol gelegd met kaarten waarop Nadia en/of Dennis raar staan afgebeeld.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:45 schreef mazaru het volgende:
Vreemde verhoudingen, krijgen we photoshop op de streams?
[afbeelding]
Niet achterlijk maar wel zwaar gestoord.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaap is niet zo achterlijk als Dennis dat zal zo ook wel blijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |