quote:Ook liet de coach zich uit over het afketsen van de arbitragezaak van Luis Suárez (FC Groningen. "Ik heb tegen Martin van Geel gezegd dat maandag de uiterste datum is. Als de clubs er dan nog niet uit zijn, gaan we ons richten op andere opties", reageerde de oefenmeester vanuit Schotland.
Eindelijk rustquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:28 schreef venomsnake het volgende:
Dan is dus maandag deze hele soap afgelopen. Of voor veel poen naar de jeuden, of gewoon nog een jaartje Groningen.
Tenzij er opeens een buitenlandse club met een hoop centen op de stoep staat.
quote:De blik is, wat versterking betreft, vooral gericht op het middenveld. Met FC Groningen wordt nog wel gesproken over de mogelijke overgang van Luis Suárez. Aanwinsten moeten uiterlijk begin augustus onder contract staan in Amsterdam. Alles met het oog op de veertiende augustus. Dan wacht Ajax de eerste, meteen uiterst belangrijke krachtmeting in de derde voorronde van de Champions League. Voordat het échte grote werk aanbreekt, wil Ten Cate minimaal twee weken hebben gewerkt met een potentiële nieuwkomer. Ajax streeft ernaar om alle posities dubbel bezet te hebben. ,,Alleen dan hoef je zo min mogelijk te schuiven. En als je niet hoeft te schuiven, zorgt dat voor rust in het elftal’’, licht Ten Cate toe.
Ik weet het, was een flauwe opmerking. Maar ik lees hier zulke belachelijke bedragen, dus ik moest even inkoppen.quote:
Toch wel via MSN of hyves neem ik aan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:10 schreef venomsnake het volgende:
V Geel: ik bied 5 miljoen
Nijland: Tou eem, echt nait..!
V Geel: 6 miljoen, hoger ga ik niet.
Nijland: 10 miljoen, geen jeudenstreken.!
V Geel: Dat is hij gewoon niet waard.
Nijland: Kan me niks verekken.
V Geel: Maar het is in het belang van ons aller Ajax.![]()
Nijland:![]()
V Geel: Ja maar .......................![]()
Nijland: Moi he.![]()
Hij probeert in ieder geval wel Nederlands te sprekenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:32 schreef venomsnake het volgende:
Hier kan je de uitzending van TV Noord bekijken.
Suarez weet het allemaal niet...![]()
Ga lekker janken, jood.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:45 schreef El-Salvador het volgende:
Joden dit, joden dat. Hele grote jongens bij FCG![]()
foei, die meneer zei joden! dat mag niet. Alleen wij mogen onszelf joden noemen en met een israelische vlag op de tribune zitten!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:45 schreef El-Salvador het volgende:
Joden dit, joden dat. Hele grote jongens bij FCG![]()
Ach, de meerderheid van de Ajaxfans zijn ook boeren. Die waren allemaal voor Top Oss of Helmond Sport geweest als die clubs vier keer de Europacup 1 hadden gewonnen...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
foei, die meneer zei joden! dat mag niet. Alleen wij mogen onszelf joden noemen en met een israelische vlag op de tribune zitten!
foei, domme boer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |