Haal de eerste K maar weg uit tongklikkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:01 schreef golfer het volgende:
Neusfluiten en tongklikken als optredens hier vandaag?
opa moest ff een klein dutje doen na het eten
Netjes ingekopt, hoor, Lassie.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[HOOLS] Het VBL-cafe #1602 HOOLS DAPHNE ROOLS!
Was duidelijk eerder.
'En nu lieve mensen de immitator van tong80, geef hem een groot aplaus'quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:08 schreef neus80 het volgende:
en zoals zovaak is voorprogramma leuker dan de hoofdact
De imitatie Elvis is ok beter dan het origineelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
'En nu lieve mensen de immitator van tong80, geef hem een groot aplaus'
Een bepaalde leeftijd bereiken betekent nog niet dat je volwassen wordt, hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:22 schreef Messenga het volgende:
Over 2.5 uur alweer jarig
Volwassen worden
Niet?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Een bepaalde leeftijd bereiken betekent nog niet dat je volwassen wordt, hoor.
Jij komt echt uit den Bosch hè ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
De imitatie Elvis is ok beter dan het origineel
Nu nog de baard in de keelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Niet?
Het scheelt natuurlijk dat ik op psychisch gebied allang volwassen ben.
dank u, dank u, komt ie danquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
'En nu lieve mensen de immitator van tong80, geef hem een groot aplaus'
Was op BBC - World Fragmenten lietem ze zien van de remake met de actrice in de studio. Die mag de BH van Katja niet eens vast maken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:44 schreef DarkShine het volgende:
Die recentie zal wel door een allochtoon gemaakt zijn.![]()
De Bossche Elvisquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij komt echt uit den Bosch hè ?
[afbeelding]
Het gaat ook niet om het vastmaken, meer om het losmaken daarvan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was op BBC - World Fragmenten lietem ze zien van de remake met de actrice in de studio. Die mag de BH van Katja niet eens vast maken.
het is recensiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:44 schreef DarkShine het volgende:
Die recentie zal wel door een allochtoon gemaakt zijn.![]()
quote:
Het is i.d.d.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:48 schreef neus80 het volgende:
[..]
het is recensie![]()
verder is het gewoon stijlloos idd
![]()
daar heb je een . (punt), ik had het foutquote:
En dan denk je ik laat de hoofdletters ook maar zitten ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:51 schreef neus80 het volgende:
[..]
daar heb je een . (punt), ik had het fout
maar i.d.d. is geen afkorting, gewoon gemak
![]()
Dat weet ik, maar de Bossche Elvis isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is gewoon een Elvis via google gevonden. Zou wel toeval zijn als deze Amerikaan in den Bosch woont.
gewoon gemakquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan denk je ik laat de hoofdletters ook maar zitten ?
Is het heel erg dat ik bijna water over m'n monitor proest?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het scheelt natuurlijk dat ik op psychisch gebied allang volwassen ben.
Jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik bijna water over m'n monitor proest?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:54 schreef Suijk het volgende:
Zet eens zo'n vierkant haakje voor deze titel, dit is lelijk.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik bijna water over m'n monitor proest?
En in jouw geval natuurlijk breezer, in plaats van bier,Groentjequote:
breezerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
[..]
En in jouw geval natuurlijk breezer, in plaats van bier,Groentje
*zet Eifel 65 - I'm Blue op*quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
[..]
En in jouw geval natuurlijk breezer, in plaats van bier,Groentje
Hebben ze in Duitsland geen tandartsen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:26 schreef tong80 het volgende:
Net telefoontje van Wim mijn broer. Was met een vriend op de fiets naar tsjechië. Zitten nu 500 kilometer in Duitsland maar zijn maat kan niet verder door kniepiijn. Morgen is ie weer terug met de trein
Brillen zitten toch in de ziekefonds ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben ze in Duitsland geen tandartsen?
Edit: ik las kiespijn.![]()
Da's helemaal een drama Clauwheeequote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:39 schreef clauwheee het volgende:
Die bestaat niet meer Tong. Basispakket zorgverzekering
Succes bij de vrouwtjes Sandmanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog even een snelle hoi.
* Da_Sandman vertrekt morgenochtend vroeg naar Spanje.
.
Man, het is zo lekker om midden in de week weer even op te laden als je werkdagen hebt zoals ik momenteel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:05 schreef tong80 het volgende:
Oh ja ik verbaasde me er al over dat je nog niet naar bedje was
Maar verder ben je niet verslaafd aan dat spelletje, ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:31 schreef borisz het volgende:
ik ga slapen![]()
nog 5 spelers aan de finale tafel over van de World series of poker.
Ja maar nu waren het meiden van 15.quote:
Dat is waar, maar dit was iets te veel van het goede. De hele lobby stond vol met Spaans geschreeuw, ondertussen moest ik de tourleaders helpen want die waren continue aan het zeiken en de telefoon stond roodgloeiend van veel te rijke Mexicanen die hun dochters naar Nederland hadden geschopt. Ook erg lastig, want vaak is het ma Mexicano die belt en die is niet te verstaan, dan krijg ik maar pa Mexicano en die spreekt gelukkig wel Engels.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:12 schreef tong80 het volgende:
Man normaal is het een spookhuis je hebt eindelijk wat te doen
Waarom spreek jij dan ook geen Spaans?quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:14 schreef VoreG het volgende:
Dat is waar, maar dit was iets te veel van het goede. De hele lobby stond vol met Spaans geschreeuw, ondertussen moest ik de tourleaders helpen want die waren continue aan het zeiken en de telefoon stond roodgloeiend van veel te rijke Mexicanen die hun dochters naar Nederland hadden geschopt. Ook erg lastig, want vaak is het ma Mexicano die belt en die is niet te verstaan, dan krijg ik maar pa Mexicano en die spreekt gelukkig wel Engels.
Ik kan het wel verstaan, maar niet spreken. En ik kan het alleen verstaan als ze het woord voor woord uitspreken en niet zoals vrijwel alle Spaanssprekende mensen praten, razendsnelquote:Op woensdag 18 juli 2007 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom spreek jij dan ook geen Spaans?
Is toch na Chinees de meest gesproken wereldtaal?
Italianen praten nog sneller. Door dat snelle praten, lezen ze ook gemiddeld net iets sneller dan mensen met een andere moedertaal.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:21 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht er laatst nog aan door de Tour dat de Spanjaarden zo snel praten.
Dat is denk ik op iedere taal van toepassing. Ik kan wel wat Frans, maar als twee Fransen tegen elkaar praten begrijp ik er toch maar weinig van bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Italianen praten nog sneller. Door dat snelle praten, lezen ze ook gemiddeld net iets sneller dan mensen met een andere moedertaal.
Agh in principe praten wij ook wel erg snel onderling. Voor een buitenstaander met een beperkte/gemiddelde kennis van het Nederlands is een normaal gesprek niet te volgen.
In onze oren klinkt het misschien als snel spreken, net zoals Chinees een snelsprekend , onverstaanbaar brabbeld taaltje is, maar in werkelijkheid is het misschien wel slaapverwekkend langzaam allemaal.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:21 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht er laatst nog aan door de Tour dat de Spanjaarden zo snel praten.
Denk het wel ja. Al kan ik Duits en Engels wel goed volgen als het een normaal gesprek is. Misschien, omdat die talen vrij dicht bij het Nederlands liggen (het Duits iig) en m'n kennis van het Engels is gewoon goed.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is denk ik op iedere taal van toepassing. Ik kan wel wat Frans, maar als twee Fransen tegen elkaar praten begrijp ik er toch maar weinig van bijvoorbeeld.
Heeft dat niet met de uitspraak te maken?quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:29 schreef VoreG het volgende:
Is er trouwens nog een ander land waar men de datum en maand omdraait zoals in Amerika?
Vb:
31 januari => 31-1 in vrijwel alle landen en in Amerika is het 1-31
Weet iemand waarom dat is? Of zijn die Amerikanen gewoon weer stronteigenwijs.
In Amerika noemen ze de uit-ploeg bij sportwedstrijden als eerstequote:Op woensdag 18 juli 2007 02:29 schreef VoreG het volgende:
Is er trouwens nog een ander land waar men de datum en maand omdraait zoals in Amerika?
Vb:
31 januari => 31-1 in vrijwel alle landen en in Amerika is het 1-31
Weet iemand waarom dat is? Of zijn die Amerikanen gewoon weer stronteigenwijs.
Toch knap dat je van 31 januari in Nederland opeens 2 januari in Amerika kan maken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:31 schreef Ambrosius het volgende:
31 januari in Nederlands
Januari the second in het Engels (of kan dat ook andersom)
Nee, want Spanjaarden en Engelsen schrijven het wel op de normale manier.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft dat niet met de uitspraak te maken?
31 januari in Nederlands
Januari the second in het Engels (of kan dat ook andersom)
Agh het is nu al een half rustig, mag ook wel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:37 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat ook slapen. Laatste peuk bijna op.
Sterkte Voreg
Jemig.. volwassen gewordenquote:
Congratzquote:
Welke genen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:44 schreef borisz het volgende:
Voor de genen die het gister gemist hebben
http://www.yomedia.com/yomedia/e5c65c4330/rijdende_rechter_ncrv![]()
![]()
Heerlijk is datquote:
Zwarte Cross, weekje naar Berlijn en verder zie ik welquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:29 schreef appelsientje het volgende:
.... zo net een enorme ramp gebeurd hier.... er was geen koffie!!!
Maar gelukkig, nu is het er weer
Tja PH best sneu idd... ga je nog wat leuks doen tijdens de vakantie?
Lekker uitgeslapen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:37 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Herhaling.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:44 schreef borisz het volgende:
Voor de gene die het gister gemist hebben
![]()
Is het al biertijd?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:46 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van oorlel80!
Vakantie? Ik moet nog 2 dagen werken hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:47 schreef Suijk het volgende:
Lekker genieten van je vakantie MM?
de Bosuil.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:49 schreef Grulez het volgende:
Morgen 3 dagen naar Antwerpen iemand nog tips?
Wat denk jij ervan MM:quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:46 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van oorlel80!
Ah, je bent de late regio dit jaar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vakantie? Ik moet nog 2 dagen werken hoor.
Er zit een coole cocktailbar midden in de stad, hoe heet ie ook alweer?quote:
Precies. Wel heel augustus vrij, ook wel eens leuk. Dan is de voorbereiding lekker bezig.quote:
Bedankt. Flitsende site ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Er zit een coole cocktailbar midden in de stad, hoe heet ie ook alweer?
Oh ja:
http://www.brasserieappelmans.be/main.html
Goedzoquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:57 schreef golfer het volgende:
Zo, het huissie is ook weer gestofzuigd. Nu nog even boodschappen doen en wat strijken en mijn huishoudelijke taken zitten er ook weer op voor vandaag.
Handig, zo'n man in huisquote:
Papieren tijgers vond ik het leukst. Zijn columns o. a. over de nederlandse tv.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:49 schreef Bluezz het volgende:
Tong welk boek van Komrij moest ik nou lezen van je?
Over de bergen?
Ow, ok, lees ik eerst die bergen uitquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:56 schreef tong80 het volgende:
Papieren tijgers vond ik het leukst. Zijn columns o. a. over de nederlandse tv.
Is ook leukquote:
quote:
wel mijn ouwe vertrouwde pruttelsausquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:24 schreef Bluezz het volgende:
3 op een rij,borissie, is dat die lange pruttelsaus uit het culstopic?
Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:30 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dank je, maar niet met veel plezier terug
welke bus neem je nu ? 73 ?quote:
"Hangen went ook, word je langer van"quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:44 schreef borisz het volgende:
Voor de gene die het gister gemist hebben
![]()
Dat Duitse commentaar maakt me altijd zo blijquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja helemaal zo zonder de ZDF en ARD![]()
Duits en blij klinkt niet erg logischquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat Duitse commentaar maakt me altijd zo blij![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:34 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Duits en blij klinkt niet erg logisch
Heb je het licht wel aangedaan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:36 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
vannacht met een vliegtuig vol Duisters gevlogen![]()
Alles is beter dan hordes Mexicanen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:36 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
vannacht met een vliegtuig vol Duisters gevlogen![]()
Idd dan kwam de duisternis goed van pas.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:39 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ik heb geslapen, was ik niet veel licht voor nodig
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Idd dan kwam de duisternis goed van pas.
Toch weer spannend iedere dagquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:21 schreef golfer het volgende:
Geen telefoon of sms van Bluezz, dus als het even meezit heeft ze vandaag weer haar aansluiting gehaald.
Ach, je moet maar zo denken, dan houdt ze nog iets van conditie over.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toch weer spannend iedere dag
* Lego vraagt zich af waarom er een doorstreepcode in sientjes post staat.
Daar lopen inderdaad ook de grootste lullen rondquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:10 schreef pascalheister het volgende:
de grootste condoom v.d. wereld volgende week op de zwarte cross, 34 meter lang
Dat las ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ach, je moet maar zo denken, dan houdt ze nog iets van conditie over.
Dat was dan ook de bedoeling.quote:
De politie zal er inderdaad wel zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar lopen inderdaad ook de grootste lullen rond![]()
Nee, ik bedoelde inderdaad John van Loenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Met Van Loen gaat het ook wel OK denk ik .. ik zag hem zaterdag nog
of bedoel ie dat niet?
Lul je er maar weer uitquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan veel over me zeggen, maar niet dat ik een grote lul ben, hooguit een kleintje
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde inderdaad John van Loen
Dan heb je hopelijk wel grote voeten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan veel over me zeggen, maar niet dat ik een grote lul ben, hooguit een kleintje
jij bent van die vouwfiets surveillance?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
klinkt pijnlijkquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Sjimz kan niet eens zonder hulpmiddel op een Pony stappen, dus de bereden politie lijkt me uitgesloten
Bossie tochquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Sjimz kan niet eens zonder hulpmiddel op een Pony stappen, dus de bereden politie lijkt me uitgesloten
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:32 schreef Bos81 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schakel je (nog) niet in Golfer, maar de de brieven en CV's die wij op sommige functies binnenkrijgen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:54 schreef golfer het volgende:
Toch wel geinig, zo'n werkgevers log-in op al die vacaturesites.
Leuk van huis uit snuffelen daar in de CV's van kandidaten en zien wie er intussen op mijn vacature daar hebben gereageerd.
Ik merk het wel. M'n orderportefeuille is al aardig aan het gevuld raken en meer dan 5 tot 6 procedures tegelijkertijd neem ik niet aan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:56 schreef Eilanden het volgende:
Ik schakel je (nog) niet in Golfer, maar de de brieven en CV's die wij op sommige functies binnenkrijgen...![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Echt wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha geweldige foto
zo gek als een deur
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Ouwe lulquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:09 schreef appelsientje het volgende:
Pfff de buren hebben een feestje buiten.... wat een herrie zeg..
Hey mocht ik deze baan zat zijn, moet ik dus bij jou zijn ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik merk het wel. M'n orderportefeuille is al aardig aan het gevuld raken en meer dan 5 tot 6 procedures tegelijkertijd neem ik niet aan.
quote:
Jazekerquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zekers.. Alles goed voor de restnog gelukkig getrouwd ?
hehe nog lange nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jazekerop naar de 2 maanden getrouwd zijn
![]()
Al klaar met de voorbereidingen?![]()
* Eilanden is blij dat die stress achter de rug is
Dat moeten wij nog doenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe nog lange nietzijn nu in de fase dat we aan het kijken zijn voor een leuke plek voor onze huwelijksreis
neem haar mee naar de meet....dat is pas romantischquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:21 schreef Eilanden het volgende:
....een van de bonnen is meer een bon voor romantische uitstapjes, terwijl die ander meer voor trendy en hippe hotels is
moeten wij dat ook nog voor je doen dan ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef Eilanden het volgende:
Is er dan al een nieuwe meet georganiseerd![]()
Ik heb dit jaar al meer dan genoeg geregeldquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moeten wij dat ook nog voor je doen dan ?
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Mij maakt het niet uit. Maar een meet op een zaterdag waarop niet gevoetbald wordt in (beker/interland) competitie verband kan wel best leuk zijn. Dat is een keer iets anders
* golfer kruipt achter haar aan.quote:
Club bizzarequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:35 schreef VoreG het volgende:
M'n broertje heeft de ID&T dance top 500 binnengehaald, allemaal classics voor op vakantie.
Die heb ik ook paar maanden geleden gedownloadquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:35 schreef VoreG het volgende:
M'n broertje heeft de ID&T dance top 500 binnengehaald, allemaal classics voor op vakantie.
Zelfs ik heb daar naar geluisterd, ooit.quote:
Maar dan heb je wel een lange dagquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:08 schreef Againzender het volgende:
mogguh
ik zet nog eens een keer geen wekkerAxel was enorm vroeg wakker, en nu zijn ze de steigers ook nog eens aan het afbreken. Kortom, daar gaat mijn rustige ochtend
quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een lange dag
Moet je vanavond maar eens op tijd naar bedquote:
quote:
* Bluezz trekt deze stevig ietwat onnozel uitziende man mee de trap afquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:30 schreef SCH het volgende:
Ik ben 18 en nog wat onervaren, ik hoorde iets over een keldertje, klopt dat?
Ik weet niet over wie u het heeftquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:34 schreef SCH het volgende:
Hellup, wat doet u.
Ik was besteld als verjaardagskadootje voor een zekere Trudie, bent u dat?
Ik ben stripper van beroep
Is dit niet die enige gay voetbal bar van Nederland?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie u het heeft
In deze kroeg zitten alleen stoere kerels
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In deze kroeg zitten alleen stoere kerels
Bent u soms die ouwe heks waarvoor ik werd gewaarschuwd. Die mannen vermorzelt tussen haar prammen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |