Ik dacht dat het niet mogelijk was, maar als ik alles zo lees begint dat er heel erg op te lijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:47 schreef Shayndel het volgende:
Nadia is echt een kind. Zeer afhankelijk van anderen. Zelfs Dellie heeft meer eigenwaarde.
Mwa..... volgens mij heeft ze gewoon altijd haar zin gekregen op deze manier. Beetje janken, beetje met haar wimpers flashen, beetje zielig doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:47 schreef Shayndel het volgende:
Nadia is echt een kind. Zeer afhankelijk van anderen. Zelfs Dellie heeft meer eigenwaarde.
Niemand, maar dat heeft Jaap zo vertelt tegen Nadiaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:40 schreef Kimberleyy het volgende:
Wie heeft Dennis ooit horen zeggen dat hij Amanda leuk(er dan Nadia) vindt ??
op zich wel grappig eigenlijk..........quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die troela (nadia) dat zelf in het leven geroepen.![]()
http://www.nowlive.eu/quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:37 schreef getl0st het volgende:
Het walgelijke groepje van 6 is er dus nog steeds?
Verder nog nieuws onder de zon?
Dat is wat ze elk uur moet horenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa..... volgens mij heeft ze gewoon altijd haar zin gekregen op deze manier. Beetje janken, beetje met haar wimpers flashen, beetje zielig doen.
Als je steeds zegt: ik ben lelijk, dwing je anderen gewoon om te gaan zeggen dat je mooi bent.
Bij mij werkt die link niet. Ik las net een bericht van gelijke strekking, maar toen ik het wilde lezen was het verdwenen. Complot van Tien of ben ik nou zo'n achterlijke mongool?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:44 schreef nibbieworld het volgende:
hoi hoi, net even het filmpje gekeken met de bekentenis van japio "Terror was in opdracht van Talpa, Jaap bekent!" http://nl.youtube.com/watch?v=tXX-GPUcPYU. whowwww!!
Hoe oud is dat filmpje eigenlijk, van gisteren misschien?
Fokking hell wat ben ik blij dat ik niet in die uitzichtloze gouden kooi trash terecht ben gekomen!
Ik heb destijds ook een aantal contracten moeten ondertekenen maar dit gaat fokking diep zeg! Alles in opdracht, nog meer dan ik dacht.
Dat filmpje plak ik op mijn hyves. eens kijken wat mijn hyves vrienden van de kooi daar van vinden.
![]()
pfff, ja inderdaad. heb 4 daagjes echt mogen genieten zonder pressie middelen enzo... thank god! ben blij dat bart er in ging en niet ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja je bent de dans net ontsprongen![]()
Didooooooooquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa..... volgens mij heeft ze gewoon altijd haar zin gekregen op deze manier. Beetje janken, beetje met haar wimpers flashen, beetje zielig doen.
Als je steeds zegt: ik ben lelijk, dwing je anderen gewoon om te gaan zeggen dat je mooi bent.
Ik denk dat er wel wat opheldering komt wanneer Dennis en Nadia gaan praten..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik niet . Ik heb alleen Nadia daar bijna vanaf het begin al over gehoord. Het i seen vreemde zaak![]()
we wachten afquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:50 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat opheldering komt wanneer Dennis en Nadia gaan praten..
Schandalig dat zo'n labiel persoon door de screening komt. Het zal allemaal wel psychisch verantwoord zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:48 schreef itsme het volgende:
20:06 - Nadia is onzeker...
Nadia blijkt toch overstuur door een brief die ze heeft gehad. Een vriendin heeft geschreven dat ze op moet passen voor Amanda. Nadia denkt nu dat Dennis het liefst Amanda wil en zij tweede keuze is. “Je bent een hele mooie meid!”, zegt Natasia. “Ik ben gewoon zo onzeker dat ik er ziek van wordt”, snikt Nadia. “Je twijfelt heel erg, maar Amanda is toch onbereikbaar!”, probeert Natasia. Maar ja, of ze nou onbereikbaar is of niet, het gaat om het idee! Dat vindt ook Nadia: “Ik voel me dan niet goed genoeg! Ik voel me nu dom want ik ben met hem naar bed geweest.” Er blijkt nog meer aan de hand. Nadia is onzeker over haar figuur. “En die buik van mij… Ik durf zo niet in bikini”, zegt Nadia en begint weer te huilen. “Dan trek je je badpak aan!”, zegt Natasia. Maar daar voelt Nadia zich ook niet goed in… Wat kan het leven soms toch moeilijk zijn…
bron: 10
Niet, Jij probeert jaap die eer te gunnen maar dat stond in een briefquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Niemand, maar dat heeft Jaap zo vertelt tegen Nadia![]()
Tis wel waar ... en nu tranendal. En Jaap manipuleren werkte ook al niet zo ...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:49 schreef Borga het volgende:
[..]
op zich wel grappig eigenlijk..........![]()
Ze ontloopt elke dag het eten, het begint vervelend te worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia gaat ipv eten maar even omkleden en zeuren om sjaaltjes en schoenen bij Natasja
Volgens mij was het alleen Palma opgevallen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:52 schreef Lobasca het volgende:
Dat het die lui daar zelf niet opvalt dat nix altijd metg zijn handen in zijn zakken loopt.
mm klinkt ook wel goed ja.........quote:
Dat filmpjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja je bent de dans net ontsprongen![]()
Jij bent de knapste muis die ik kenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wat ze elk uur moet horen![]()
Je hoort mij toch ook niet![]()
quote:
Dus dat geloof je nog steeds?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat filmpje![]()
Das toch niet normaal meer?! Ik wist dat het programma op veel momenten gestuurd werd.. maar zo?
Dat is gewoon opdracht geven om met z'n 6en tegen 2 een aanval op te zetten..
$#^#$^@#$% denk dat ontcijferen daarvan niet moeilijk is![]()
Schrikbarend veel inderdaad.. gek genoeg zijn de meeste nog van mij ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off topic: ik was op zoek op google naar iets over de Engelse tv-serie over een vakantiekamp waar de kreet "Hidiho" ook veelvuldig gebezigd werd.( Om iets uit te kunnen halen ter ere van ONZE HiDiHo) Echter, het was verbazingwekkend met hoeveel hits Google tevoorschijn kwam met "zomaar" een nickname.
Je moet je eigen nickname daar eens invoeren, je schrikt je rot.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:54 schreef Frasier het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=31032&sess=664 Filmpje van de post
Die had ze nog niet geschorenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:55 schreef Zora01 het volgende:
dimitri zit Nadia dr rug te aaien...
Pallmall leest de fora, dus .....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:53 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Volgens mij was het alleen Palma opgevallen.![]()
Klinkt logischer dan Jaap opdracht geven om te huilen en te zeggen dat het allemaal in opdracht was.. en vervolgens komt er een streamlock en is het all-over het nieuws..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus dat geloof je nog steeds?
Dus ze voeren een opdracht uit en krijgen vervolgens allemaal een ton boete... hahaha... jep, sure.
Zó naïefquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
In het begin:
Nadia: "Eéntje maar? What happened??"
![]()
So... ik zie nu Natasia uitvallen tegen de stem. Dat dat wordt gepikt zeg. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:54 schreef Frasier het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=31032&sess=664 Filmpje van de post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |