quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, Nadia is verdrietig dat ze wordt uitgekotst
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
Nada heeft niet de intentie om Jaap verliefd op haar te laten worden.
Remember.......Jaaaaaaaaaap, hou je nog van me, ik wil nu een knuffel.![]()
Ze is al 2K lichter...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:36 schreef Kimberleyy het volgende:
Is nadia al afgevallen sinds ze in de kooi zit?
Jep.. de popoll loopt t/m zondag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Deze week als in nu? Ik moet nog voor Mokum sms-en.
Je kunt een week lang smssen. Uitslag waarschijnlijk volgende week dinsdag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Is nooit bekend welke dag?Kan ook vanavond?
Omdat Flens nog steeds nat wordt van B?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
Btw, waarom mogen A en B wel een fles champagne leegzuipen en heeft de rest een alcoholverbod?
jaap loopt nadia op te fokken en daar kunnen die blonde en die tongpiercing niet tegenquote:
Wat schattig. Ik denk nog steeds dat het stiekem een 12-jarige hobbit/laaf betreftquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:40 schreef Marieke_B het volgende:
N : 'Aman ...zullen we nu eerst iets lekkers gaan eten?
Pannekoeken zijn Amanda's lievelingseten
Dennis heeft dat eens uitgesproken tegen Nadia. Dat wilde hij doen om speltechnische redenen. Vervolgens zegt Natasia dat iedereen Amanda leuk vindt. Dit zegt ze nadat Nadia zei dat ze zich zo lelijk voelt en dom.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:40 schreef Kimberleyy het volgende:
Wie heeft Dennis ooit horen zeggen dat hij Amanda leuk(er dan Nadia) vindt ??
Heeft de rest een alcoholverbod?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
Btw, waarom mogen A en B wel een fles champagne leegzuipen en heeft de rest een alcoholverbod?
jaaaaaaaaaa 100 keer zijn handen in en uit zijn zakken halenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
SuperDennis heeft voor vanavond MEER DAN 100 plannetjes klaar !!!![]()
Ik niet, maar dat zegt niks want meer dan de helft van de tijd staat de boel op mute..ik lees wél alle cossen en ik heb het nog nooit gelezen hier..wel dat Nadia zegt dat Jaap zegt dat Dennis zegt dat..Dennis Amanda leuk vindt etc..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:40 schreef Kimberleyy het volgende:
raketje?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:42 schreef mootie het volgende:
Er zijn pannekoeken, Amanda vertelt even dat als je er ijs in doet, het crepes zijn.![]()
Toch leuk om te zien dat ondanks hij totaal geen steun heeft van de redactie .. hij samen met Lieke sterker staat dan de rest bij elkaarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:42 schreef MissSomebody het volgende:
Lieke aan het paardrijden, Huub geniet![]()
[afbeelding]
Yep, na het Huub en Lieke gebeuren.quote:
Ik niet . Ik heb alleen Nadia daar bijna vanaf het begin al over gehoord. Het i seen vreemde zaakquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:40 schreef Kimberleyy het volgende:
ja je bent de dans net ontsprongenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:44 schreef nibbieworld het volgende:
hoi hoi, net even het filmpje gekeken met de bekentenis van japio "Terror was in opdracht van Talpa, Jaap bekent!" http://nl.youtube.com/watch?v=tXX-GPUcPYU. whowwww!!
Hoe oud is dat filmpje eigenlijk, van gisteren misschien?
Fokking hell wat ben ik blij dat ik niet in die uitzichtloze gouden kooi trash terecht ben gekomen!
Ik heb destijds ook een aantal contracten moeten ondertekenen maar dit gaat fokking diep zeg! Alles in opdracht, nog meer dan ik dacht.
Dat filmpje plak ik op mijn hyves. eens kijken wat mijn hyves vrienden van de kooi daar van vinden.
![]()
Nee, ik niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:40 schreef Kimberleyy het volgende:
Dan zal de redaktie er wel geen gevaar inzien dat Brian en Amanda mogen drinken.quote:
Volgens mij heeft die troela (nadia) dat zelf in het leven geroepen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik niet . Ik heb alleen Nadia daar bijna vanaf het begin al over gehoord. Het i seen vreemde zaak![]()
Ze is gewoon heel manipulatief.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik niet . Ik heb alleen Nadia daar bijna vanaf het begin al over gehoord. Het i seen vreemde zaak![]()
welke kroegquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Ik ga maar eens bij de kroeg op de hoek een borrel pakken, altijd gezellig, laterzzzzzz![]()
Op de hoekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |