Volstrekte vreemdeling ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en uiteraard, succes van deze volstrekte vreemdeling, die waarschijnlijk maar 4 % van totale posts im GAM heeft gemaakt
Ja, idd, wie is Gamedemon eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en uiteraard, succes van deze volstrekte vreemdeling, die waarschijnlijk maar 4 % van totale posts im GAM heeft gemaakt
Gamedemonquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
Houden we het netjes dames?
ga je mond spoelenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:24 schreef NiteSpeed het volgende:
Chrono Trigger natuurlijk gek. Ieder ander antwoord is per definitie fout.!
dat vroeg ik me ook af toen SHe op /49 kwamquote:
Seiryuu Death Fist, Eruption Sword en Split- Image Slice met Kevin, Duran en Hawk op je hoofdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:40 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik critical hit jou met mijn Masamune. Frog rockt!
Oh met 3x ban is hij nog een zacht eitje.. ik heb mensen die perm bant waren nog mod zien worden op FOK.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:34 schreef BMH het volgende:
Weer iemand die constant mensen uit zit te schelden en toch mod kan worden. Hoe vaak ben je nu gebanned Gamedemon? 3 keer? En ik maar denken dat een mod een voorbeeld functie heeft.
De voorwaarden om mod te worden nog minder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:36 schreef ijsmeis het volgende:
Een ban zegt inderdaad niet zoveel, BMH.
Natuurlijk niet!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:41 schreef Heintje het volgende:
BMH, heb je zelf ook gesoliciteerd naar de functie?
Kom je nu mee!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:34 schreef BMH het volgende:
Weer iemand die constant mensen uit zit te schelden en toch mod kan worden. Hoe vaak ben je nu gebanned Gamedemon? 3 keer? En ik maar denken dat een mod een voorbeeld functie heeft.
Geen idee. Eerst zien, dan gelovenquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:38 schreef BMH het volgende:
[..]
De voorwaarden om mod te worden nog minder.
Ja. We zullen zien welke mod het dit keer langer dan 3 maanden volhoudt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen idee. Eerst zien, dan geloven.
Waarom niet, jij weet toch precies hoe het allemaal moet.quote:
Als jij de nieuwe maps van Gears hebt gekocht....quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:49 schreef Mister_T het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Anyway wanner gaan we weer eens ouderwets op live?
Zegt de betweter van GAMquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarom niet, jij weet toch precies hoe het allemaal moet.
Ik heb volgens mij nooit gezegt hoe het moet.quote:
Dat zeg ik, betweter.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nooit gezegt hoe het moet.
Ik heb alleen gezegt hoe het volgens mij NIET moet.
Het is dat het nou vakantie periode is, anders had ik ook wel gesoliciteerd.
"En dan zich afvragen waarom niemand haar mag"quote:
En waar zeg ik hoe het wel moet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nooit gezegt hoe het moet.
Ik heb alleen gezegt hoe het volgens mij NIET moet.
Het is dat het nou vakantie periode is, anders had ik ook wel gesoliciteerd.
Dat heb ik me nog nooit afgevraagd. Ik maak me daar totaal niet druk om.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
"En dan zich afvragen waarom niemand haar mag"
Dat blijkt uit de meerderhied van je posts.quote:
Dat BMH een eigen mening heeft die hij ook openlijk uit betekend niet dat je dat meteen als absolute waarheid moet aannemen. Maargoed, dat begrijpen mensen over het algemeen niet en gaan meteen gillen:quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat blijkt uit de meerderhied van je posts.
Niet uit een post opzich.
Als BMH zijn mening ook daadwerkelijk als mening zou brengen, dan kreeg hij waarschijnlijk veel minder tegengas van de rest van het forum. Het probleem zit 'm (meestal) niet in z'n standpunten, maar de (gebrekkige/eigenzinnige) manier van het uiten van die mening, het brengen alsof het de enige optie is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat BMH een eigen mening heeft die hij ook openlijk uit betekend niet dat je dat meteen als absolute waarheid moet aannemen. Maargoed, dat begrijpen mensen over het algemeen niet en gaan meteen gillen:
"Maar jij bent stom"
Wie de neuk ben jij eig?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
anders maken jullie van een mug een olifant
kijk eens naar Surv-Fiets en boem-dikkie, voordat ze in het blauw gingen ook notoire baggeraars, maar nu valt het reuze mee
jullie moeten eens vertrouwen hebben in de toekomst en neit steeds als een emo gothic open wonden open krassen
Absolute onzin. Ik meld altijd als iets een mening is. En post als "dit is kut" of "het is kut want" post ik al helemaal niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:24 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Als BMH zijn mening ook daadwerkelijk als mening zou brengen, dan kreeg hij waarschijnlijk veel minder tegengas van de rest van het forum. Het probleem zit 'm (meestal) niet in z'n standpunten, maar de (gebrekkige/eigenzinnige) manier van het uiten van die mening, het brengen alsof het de enige optie is.
dus omdat ik hier onbekend ben telt mijn mening niet?quote:
Welkom op GAM.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dus omdat ik hier onbekend ben telt mijn mening niet?
Krijg ik nog een handleiding van wat wel en niet mag hierquote:
1. BMHquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Krijg ik nog een handleiding van wat wel en niet mag hier
OH, en ook graag een lijstje van welke users ik gewoon moet negeren![]()
Nou, je doet je voor als iemand die hier al jaren komt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
2. Heintjequote:
moet ik me onderdanig gedragen en iedereen die hier bekender is de spreekwoordelijke reet kussen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou, je doet je voor als iemand die hier al jaren komt.
En dat je hier onbekent bent wil niet zeggen dat je mening niet telt. Maar hij weegt wel een stuk minder.
Hoe kun je je een mening vormen over een sub-forum als je er nooit post?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Absoluut. Vooral bij die blauwe. Dan vinden ze je straks lief en mag je er bier voor halenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
moet ik me onderdanig gedragen en iedereen die hier bekender is de spreekwoordelijke reet kussen?![]()
Nee, je moet gewoon zorgen dat je bekender wordt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
moet ik me onderdanig gedragen en iedereen die hier bekender is de spreekwoordelijke reet kussen?![]()
Hebbie een 360 met GoW? dan kan je theoretisch gezien elke avond wel een Mod of ex-mod kapot schieten op live.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik hou het liever op elke avond denkbeeldig Danny's in elkaar rammen op mijn ps2quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Hebbie een 360 met GoW? dan kan je theoretisch gezien elke avond wel een Mod of ex-mod kapot schieten op live.
ik snap vrouwen ook niet, dus je bent niet alleenquote:
Nee, ik vind je irritantquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef BMH het volgende:
[..]
En wat je niet snapt moet je negeren?
Geweldige houding heb je
En waarom doe je dat dan niet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik vind je irritant. Daarom wil ik je graag negeren.
Dat is een goede instelling voor een vrouw binnen GAM.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef BMH het volgende:
[..]
En wat je niet snapt moet je negeren?
Geweldige houding heb je
Tjah.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Positie, aantal posts, subforum
01. 8596 ONZ - Onzin voor je leven!
02. 0822 VBL - Voetbal
03. 0411 KLB - Klaagbaak
04. 0198 GAM - Games & Consoles
05. 0175 GC - General Chat
06. 0152 PUB - Pubers & Tienertalk
07. 0115 FB - Feedback
08. 0035 STA - Stad & Streek
09. 0028 SPT - Sport
10. 0026 POL - Politiek
11. 0018 MEN - Mens erger je niet
12. 0015 80 - The Eighties
13. 0011 F&F - Flora & Fauna
14. 0010 WGR - Werk, Geldzaken & Recht
14. 0010 NWS - Nieuws & Achtergronden
16. 0007 DGK - De Gouden Kooi
16. 0007 R&P - Relaties & Psychologie
18. 0006 MUZ - Muziek
19. 0004 DE - De Elementen: Storm in een kop koffie
20. 0003 CUL - Culinesse à gogo
21. 0002 TRV - Travel
21. 0002 TV - Film, Tv & Radio
23. 0001 US - FOK!Userfoto's
23. 0001 DIG - Digital Corner
23. 0001 KAA - Kaaskoppen in het buitenland
23. 0001 K&W - Klussen & Wonen
23. 0001 C&H - Cultuur & Historie
23. 0001 B&H - Babes & Hunks
23. 0001 TTK - Theater, Taal & Kunst
23. 0001 LEF - Ludieke Experimenten en Exercities
dat was toen die vetklep een trap in zijn ballen kreeg van die ene bruine, Natasja ofzo?quote:
Je weet dat jij in de minderheid bent met de mensen die weten waar je het nu over hebt héquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat was toen die vetklep een trap in zijn ballen kreeg van die ene bruine, Natasja ofzo?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je weet dat jij in de minderheid bent met de mensen die weten waar je het nu over hebt hé
eigenlijk ben ik die steenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je ziet eruit als een nerd. Je past wel in GAM
.
Nee dat weet niemandquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie, lamlul.
Ja, maar dat is wel een gezelligere hoerquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Probeer je nou gelijk de nieuwe mod weg te jagen?
Dat is ook een hoer hoor.
U spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Probeer je nou gelijk de nieuwe mod weg te jagen?
Dat is ook een hoer hoor.
Jep,quote:
70 euro ismijn bodquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jep,
Ik ben zelf 1 van de hoeren van GAM.
Waarschijnlijk zelfs de grootste.
Als Conflict het kan dan kan ik het ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:34 schreef BMH het volgende:
Ik ben ban loos. Kan ik dan mod worden?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als Conflict het kan dan kan ik het ook
En als ze banloze users moeten laten modden blijven er weinig mensen over!
Bovendien ben ik een kwaliteits user geworden
Dus voor 70 euro ga jij 4500 kills voor mij maken in Gears of War?quote:
Tevens mijn held.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als Conflict het kan dan kan ik het ook
En als ze banloze users moeten laten modden blijven er weinig mensen over!
Bovendien ben ik een kwaliteits user geworden
Neenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben ban loos. Kan ik dan mod worden?
[..]
Dus voor 70 euro ga jij 4500 kills voor mij maken in Gears of War?
Dankjewel verzuurde ex modquote:Op donderdag 19 juli 2007 04:14 schreef speknek het volgende:
Alle mods zijn watjes. Veel plezier, watje.
Toen ik dit las krompen mijn oogkassen zo ver ineen dat ik mij heel even mickey mouse waande.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:26 schreef ScienceFriction het volgende:
Oh ja... Mario kart is natuurlijk de beste van de 3 uit de OP...
Een (party) racer vergelijken met een RPG.quote:Op donderdag 19 juli 2007 07:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Toen ik dit las krompen mijn oogkassen zo ver ineen dat ik mij heel even mickey mouse waande.
Hoe kun je in godsnaam mario kart boven chrono trigger zetten...
Niet dat mario kart klote is, integendeel maar chrono trigger is gewoon DE rpg die rpgs rpg maakte.
Mario kart heeft kut muziek.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een (party) racer vergelijken met een RPG.
Dat is appels met beren vergelijken.
Maar in Mario kart hoef je niet eerst je karakter te levelen voordat hij goed is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mario kart heeft kut muziek.
Mario kart heeft geen emotionele robots
Mario kart heeft een lelijke hoes.
3 redenen waarom CT beter is.
Ik mag je wel, je foto's danquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat heb ik me nog nooit afgevraagd. Ik maak me daar totaal niet druk om.
Aaah broederliefde. Wat is het toch schattig.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:25 schreef JeroenLTD het volgende:
BMH Homo
Normaal ben ik het nooit vaak met ijsmeis mee eensch geweest, dit keer ondersteun ik haar in het feit dat ik Heintje ook een betweter vindquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat heb ik me nog nooit afgevraagd. Ik maak me daar totaal niet druk om.
ff 2 week wachten voordat ik een xbox 360 heb!quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu ben ik thuis. En dan is er bijna niemand online. Neppe gamejunkies.
Nog mooier dat hij terug is en nog steeds blauw isquote:Op zondag 22 juli 2007 17:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Mooi, zo'n hoerige mod, nog mooier dat ie week op vakantie is.
Hej, waar zijn m'n tietuh!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:15 schreef BroesWillems het volgende:
GameDemon is altijd wel in voor bier & tieten :
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nog mooier dat hij terug is en nog steeds blauw is
Ik weet zeker dat als ik terug kom van mijn vakantie dat ik dan rood ben.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nog mooier dat hij terug is en nog steeds blauw is
zonvakantie. Hahaquote:Op maandag 30 juli 2007 15:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik terug kom van mijn vakantie dat ik dan rood ben.
Wat zijn nu eigenlijk de voorwaarden om mod te worden op fok? Nog steeds ons kent ons en die zit zo diep in de reet bij die?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh met 3x ban is hij nog een zacht eitje.. ik heb mensen die perm bant waren nog mod zien worden op FOK.
Netwerken, mensen kennen.. dan kun je verder alles maken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat zijn nu eigenlijk de voorwaarden om mod te worden op fok? Nog steeds ons kent ons en die zit zo diep in de reet bij die?
ja dusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Netwerken, mensen kennen.. dan kun je verder alles maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |