Volstrekte vreemdeling ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en uiteraard, succes van deze volstrekte vreemdeling, die waarschijnlijk maar 4 % van totale posts im GAM heeft gemaakt
Ja, idd, wie is Gamedemon eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en uiteraard, succes van deze volstrekte vreemdeling, die waarschijnlijk maar 4 % van totale posts im GAM heeft gemaakt
Gamedemonquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
Houden we het netjes dames?
ga je mond spoelenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:24 schreef NiteSpeed het volgende:
Chrono Trigger natuurlijk gek. Ieder ander antwoord is per definitie fout.!
dat vroeg ik me ook af toen SHe op /49 kwamquote:
Seiryuu Death Fist, Eruption Sword en Split- Image Slice met Kevin, Duran en Hawk op je hoofdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:40 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik critical hit jou met mijn Masamune. Frog rockt!
Oh met 3x ban is hij nog een zacht eitje.. ik heb mensen die perm bant waren nog mod zien worden op FOK.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:34 schreef BMH het volgende:
Weer iemand die constant mensen uit zit te schelden en toch mod kan worden. Hoe vaak ben je nu gebanned Gamedemon? 3 keer? En ik maar denken dat een mod een voorbeeld functie heeft.
De voorwaarden om mod te worden nog minder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:36 schreef ijsmeis het volgende:
Een ban zegt inderdaad niet zoveel, BMH.
Natuurlijk niet!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:41 schreef Heintje het volgende:
BMH, heb je zelf ook gesoliciteerd naar de functie?
Kom je nu mee!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:34 schreef BMH het volgende:
Weer iemand die constant mensen uit zit te schelden en toch mod kan worden. Hoe vaak ben je nu gebanned Gamedemon? 3 keer? En ik maar denken dat een mod een voorbeeld functie heeft.
Geen idee. Eerst zien, dan gelovenquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:38 schreef BMH het volgende:
[..]
De voorwaarden om mod te worden nog minder.
Ja. We zullen zien welke mod het dit keer langer dan 3 maanden volhoudt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen idee. Eerst zien, dan geloven.
Waarom niet, jij weet toch precies hoe het allemaal moet.quote:
Als jij de nieuwe maps van Gears hebt gekocht....quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:49 schreef Mister_T het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Anyway wanner gaan we weer eens ouderwets op live?
Zegt de betweter van GAMquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarom niet, jij weet toch precies hoe het allemaal moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |