Mooi gevonden, dit mag idd niet onopgemerkt blijven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:55 schreef Donnie29 het volgende:
Iemand dit al gelezen??
http://www.spitsnet.nl/ni(...)tml?p=home%20links,0
Ja, zijn ze heel blij als hun naam wordt genoemd, 1sec famequote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat elke Josti die een kaartje heeft gestuurd zijn familie, vrienden, straat en wijk heeft gealarmeerd dat hun forumnaam misschien op de streams genoemd kan worden.![]()
Nee omdat de HiDiHo streams het niet meer doen!!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat elke Josti die een kaartje heeft gestuurd zijn familie, vrienden, straat en wijk heeft gealarmeerd dat hun forumnaam misschien op de streams genoemd kan worden.![]()
Doe je best. Lieke heeft Huubje overeind gehouden in DGK, en daarnaast veel sterke akties laten zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:00 schreef Zora01 het volgende:
[..]
eigenlijk wel ik sms ook voor haar.. maar dat gaat ze denk ik niet redden,
Lijken wel voorrondes ergens voor..op naar de finale?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
KateWalker is ook door.
Hoesow bij jou niet!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:01 schreef itsme het volgende:
[..]
nee schat, ze doen de hele dag al zo raar. bij mij niet natuurlijk![]()
Met 'door' bedoel ik dat ik niet denk dat echt ALLE post is doorgegeven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lijken wel voorrondes ergens voor..op naar de finale?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |