Mooi gevonden, dit mag idd niet onopgemerkt blijven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:55 schreef Donnie29 het volgende:
Iemand dit al gelezen??
http://www.spitsnet.nl/ni(...)tml?p=home%20links,0
Ja, zijn ze heel blij als hun naam wordt genoemd, 1sec famequote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat elke Josti die een kaartje heeft gestuurd zijn familie, vrienden, straat en wijk heeft gealarmeerd dat hun forumnaam misschien op de streams genoemd kan worden.![]()
Nee omdat de HiDiHo streams het niet meer doen!!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat elke Josti die een kaartje heeft gestuurd zijn familie, vrienden, straat en wijk heeft gealarmeerd dat hun forumnaam misschien op de streams genoemd kan worden.![]()
Doe je best. Lieke heeft Huubje overeind gehouden in DGK, en daarnaast veel sterke akties laten zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:00 schreef Zora01 het volgende:
[..]
eigenlijk wel ik sms ook voor haar.. maar dat gaat ze denk ik niet redden,
Lijken wel voorrondes ergens voor..op naar de finale?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
KateWalker is ook door.
Hoesow bij jou niet!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:01 schreef itsme het volgende:
[..]
nee schat, ze doen de hele dag al zo raar. bij mij niet natuurlijk![]()
Met 'door' bedoel ik dat ik niet denk dat echt ALLE post is doorgegeven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lijken wel voorrondes ergens voor..op naar de finale?![]()
Vast terug te vinden op VOL.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:03 schreef Frasier het volgende:
Wordt dit opgenomen?
Kunne we HiDiHo niet overhalen ergens mee...ik baal er ook wel vanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee omdat de HiDiHo streams het niet meer doen!!!!KUT TIEN Pleur Natas eruit dan hebben wij weer normale streams.
neuken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kunne we HiDiHo niet overhalen ergens mee...ik baal er ook wel van![]()
Ja dat snap ik..ben niet helemaal blond..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Met 'door' bedoel ik dat ik niet denk dat echt ALLE post is doorgegeven.
Voor minder dan de exit van Natasia of de terugkeer van Nena doet hij het niet, liet hij me vannacht weten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gaat hier prima hoor.. Heb het al vaker gepost maar niemand luisterd naar mequote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |