quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die hadden ze vast ook graag in de villa gehad.
Het zou me dan ook niets verbazen als een TV producent daar wat aan zou kunnen en/of willen verdienen, oh wacht.. dat gebeurt in feite ook met iedere film of documentaire die over hem gemaakt wordtquote:
quote:[Spits] Bewoner Jaap, ook wel 'Terror Jaap' genoemd bekent later tegenover een medebewoner dat hij door Talpa wordt ingezet om acties als de aanranding van Lieke op te zetten. Jaap wordt daarbij emotioneel en valt hierbij door mand. Woordvoerders van tv-zender Tien zeggen echter van niets te weten en ontkennen dat Jaap in opdracht van de programmamakers zijn 'terroristische' pesterijen uitvoert.
Dat vraag ik mij dus ook af? Vanmiddag zei Natasja nog dat ''de boze burvrouw'' heeft gezegd dat er een algeheel alcoholverbod van kracht isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
Hoe zit het met het alcoholverbodIs dat alweer opgeheven?
[afbeelding]
Achter dat muurtje, naast de trap richting fitnessruimte.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:45 schreef blomst het volgende:
waar is de post van Huub en Lieke?
maar Natas is niet Jaloers hoor.. totaal niet..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:46 schreef TiNo_Flo het volgende:
De post is er.
Nadia: "Eentje maar? What happened?"
![]()
Ja je bent onschendbaar of niet... En je bent een mama of niet...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Natasja tegen de speaker: We zijn bezig, wordt vuilnisman........
Mijn mond valt open.
Die van mij niet meer.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Mijn mond valt open.
Als ik die intercomstem was had ik ze PER DIRECT naar achter laten komen enquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Mijn mond valt open.
Je kent het sanctiebeleid van achter toch.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:48 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als ik die intercomstem was had ik ze PER DIRECT naar achter laten komen en
ze toch echt es even STEVIG TOEGESPROKEN !!
jaloeziequote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
Post, 1 kaart voor Nada en Natasja gaat de post niet brengen bij H en L.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |