Maar, net als dat gesneden brood als nadeel heeft dat het snel uitdroogt, zo heeft Paypal het nadeel dat het soms rete traag is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:55 schreef godigita het volgende:
Nee joh, paypal is de beste uitvinding sinds gesneden brood. Minstens.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:05 schreef Sanderrrr het volgende:
inderdaad, ik ben al een jaar bezig met een rechtszaak omdat hun zo sloom reageren.
inderdaad, ik ben al een jaar bezig met een rechtszaak omdat hun zo sloom reageren.
Niets beters te doen dan slaatjes te slaan uit zielige rechtzaken??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:05 schreef Sanderrrr het volgende:
Je bent een vrouw. Je hebt niets anders te doen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:54 schreef Karina het volgende:
Alsof ik niets anders te doen heb.
vraag dat aan paypal.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:25 schreef Just_somebody het volgende:
[..]
Niets beters te doen dan slaatjes te slaan uit zielige rechtzaken??
dat is oplichting, gewoon negeren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:40 schreef assepoes het volgende:
Ik krijg elke keer mailtjes van paypal, dat ik dingen moet up-daten, maar van een ander adres dan pay-pal. nl een gmailadres. Dat kan niet goed zijn, toch?
Dan moet je dat bij PayPal suggereren i.p.v. hier, misschien doen ze er wat mee....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:55 schreef Vendris het volgende:
[..]
dat is oplichting, gewoon negeren.
overigens moet paypal een optie krijgen om met iDEAL geld te uploaden net zoals moneybooker deze mogelijkheid heeft, scheelt weel 4 dagen wachten![]()
phishing, dat ken je nu toch onderhand wel, hopelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:40 schreef assepoes het volgende:
Ik krijg elke keer mailtjes van paypal, dat ik dingen moet up-daten, maar van een ander adres dan pay-pal. nl een gmailadres. Dat kan niet goed zijn, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |