Ik moest opeens aan pallets sorteren denkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:21 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb zo'n tyfus hekel aan alles wat met Jannes te maken heeft.
Paar jaar geleden zou ik vakantie werk gaan doen in een karton fabriek.
Nou, ik kwam bij een machine te staan samen met iemand anders, een vaste kracht.
Mijn taak was op een stoeltje zitten en kijken of er karton verkeerd uit kwam. (gebeurde misschien 3 keer per dag)
Maar nou komt het, die andere kerel had dus de hele fakking dag Jannes snoeihard op staan.
En zodra zijn bandje afgelopen was, draaide hij hem om en luisterde hij de andere kant.
Dat 3 dagen lang, van 's ochtends half 7 tot een uur of 2 ofzo.
Ik werd er echt helemaal schijtziek van en heb me na 3 dagen ziek gemeld, wat een kut werk en wat een kut, pauper, hoeren bedrijf.![]()
Vandaar dat ik niet zo blij met ben die Jannes.
Dat heeft natuurlijk geen reet met Jannes te maken, mijn verhaal wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik moest eens in een kaasvlindersfabriek werken. Koekjes van de lopende band in de doosjes doen (en in het begin ook in m'n mond, maar nu kan ik die zooi niet meer zien
) en toen moest ik ook eens doosjes in een apparaat doen. Die vent precies uitleggen hoe t moest en toen moest ik t zelf doen... deed ik t nog fout. 20 doosjes kaasvlinders naar de kloten
.
Kapen is zo 23 mei 1973...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:29 schreef Viking84 het volgende:
Een topic als deze verdient het om gekaapt te worden!
LOOOOL ik vind die idioot ook strontvervelend trouwensquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:29 schreef ScienceFriction het volgende:
Jannes heeft toch Malaria?
Beter wel jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:29 schreef ScienceFriction het volgende:
Nee hij heeft Aidz.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:29 schreef ScienceFriction het volgende:
Precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:51 schreef philana het volgende:
Who the fuck is Jannes?
Zonde van je iPodquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:59 schreef Dennehy het volgende:
Neefje van Jannes zit bij mij in de klas, en natuurlijk heeft hij alleen maar Jannes op z'n iPod staan.
ben je niet in staat om die iPod af te pakken en dat ding even lekker voor zijn ogen kapot te trappen terwijl je jannes vervloektquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:59 schreef Dennehy het volgende:
Neefje van Jannes zit bij mij in de klas, en natuurlijk heeft hij alleen maar Jannes op z'n iPod staan.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:41 schreef Djeez het volgende:
Jannes, de held van kampersend Nederland...
Allemaal inteelt... het kan net zo goed z'n broertje zijn...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:59 schreef Dennehy het volgende:
Ok, overdrijven is ook een vak. De jumpstyle die je op tmf hoort is bagger ja, maar geloof het of niet, er zijn echt gruwelijke jumpstylenummers gemaakt hoor maar die heb je waarschijnlijk nog nooit gehoord. Dat valt jou overigens niet kwalijk te nemen maar luister voor de gein eens op een woensdag-/donderdagavond naar fearfm(.nl) en wellicht kijk je er dan wel anders tegen aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:31 schreef DB1267 het volgende:
Jannes![]()
![]()
In ieder geval stukken beter dan al die jumpstyle en shit. Ook al is de muziek niet echt dat je zegt: "Wat ontzettend goed!" Tijdens al die piratenfeesten is het wel onmeunig goed bier drinken!!!![]()
kut ipodquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:59 schreef Dennehy het volgende:
Entertainment. Plaatjes. Humor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:25 schreef De_Postbode het volgende:
Dit is
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Check dat kind dan gepwnd zijn!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:39 schreef dreugkleut het volgende:
Ik moet niks van de muziek hebben, maar de Overijsselse Drentse vriendelijkheid straalt hij zeker uit.
quote:Alles, alles wou ik voor je doen,
alles maar het ging je alleen maar om mijn poen.
En er komt een tijd dan heb je zeker spijt
van alles wat je mij hebt aan gedaan het is te laat dus jij kunt gaan.
GA maar weg, ik zeg je ga maar weg.
je hebt me iedere keer belogen besodemieterd en bedrogen
Ga maar weg ik zeg je ga maar weg, het is voorbij al heb je spijt van alles wat je hebt gezegd
Voorbij, voorbij is alles, alles tussen jouw en mij. Voorbij en naar al die jaren ben ik weer vrij
M'n hart was van steen dat kwam enkel door jouw. Het gevoel dat heb je nooit gekend wat ben je voor een vrouw?
Ga maar weg ik zeg je ga maar weg, het is voorbij al heb je spijt van alles wat je hebt gezegd
je hebt me iedere keer belogen besodemieterd en bedrogen Ga maar weg ik zeg je ga maar weg, het is voorbij al heb je spijt van alles wat je hebt gezegd
Nou, dat schijnt wel tegen te vallen. Ik weet niet meer in welk topic, maar ik kan mij herinneren dat Harakuja/Queen_Bee hem een keer tegen kwam in een kroeg en dat hij daar zijn eigen nummer aan ging vragen. Dat noem ik toch wel een redelijk vorm van eigengeilerij.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:16 schreef pony_pak het volgende:
Gadverdamme wat heeft die gozer een ballenbek zeg.
"hij is zo zichzelf gebleven door de jaren heen"
That's So SAD je eigen nummer aanvragenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, dat schijnt wel tegen te vallen. Ik weet niet meer in welk topic, maar ik kan mij herinneren dat Harakuja/Queen_Bee hem een keer tegen kwam in een kroeg en dat hij daar zijn eigen nummer aan ging vragen. Dat noem ik toch wel een redelijk vorm van eigengeilerij.
En nee ik verzin het echt nietquote:Jannes is een frikandellenfijnproever. Hij weet verschillende merken frikandellen van elkaar te onderscheiden door te proeven en naar de structuur te kijken.
daarmee moet hij op fok toch wel wat respect mee behalenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:42 schreef Remzz het volgende:
Leuk weetje op Wikipedia
[..]
En nee ik verzin het echt niet
Gezien jouw Viswijfje-spelling kun jij het weten.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:46 schreef Elixabete het volgende:
Uiterkingsmuziek.
Echt een typisch kampermuziek.
Hahaahah... pff grappig joh...quote:Op maandag 23 juli 2007 06:48 schreef Qwea het volgende:
Ik vraag altijd aan mijn vriend of ik zijn jannes even mag zien, hij heeft dan nooit zin meer
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:32 schreef rusketier het volgende:
Jongens... Jannes kan er niets aan doen. Zijn ouders hadden nooit kinderen mogen krijgen.
Dan is net zoals broer en zus. Krijg je ook mongolen van..![]()
Ik dacht dat zanger Bob daar juist een kei in was ??quote:Op zondag 22 juli 2007 23:42 schreef Remzz het volgende:
Leuk weetje op Wikipedia
[..]
En nee ik verzin het echt niet
SBS6 heeft ons genoeg gekweld met die kwijlzak en z'n RL Soap. Ophoeren, die knakker is gewoon kansloos.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:05 schreef steve-urkel het volgende:
Jannes is in het noorden van nederland al jaren enorm beroemd en geroemd om zijn repertoir. De toppers Adios , Amore, Adio ; Ga maar weg ; Laat me ; Beetje meer zijn absoluut zijn toppers.. Zou een keer tijd worden dat heel nederland kennis ging maken met jannes
SBS6quote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
SBS6 heeft ons genoeg gekweld met die kwijlzak en z'n RL Soap. Ophoeren, die knakker is gewoon kansloos.
Nee, het mentaal gehandicapte neefje van Frans Bauer...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:11 schreef nightfall het volgende:
ik ken die gast niet,. maar aan de plaatjes te zien hebben we het hier over de buurman van fransje bouwer.
Ja, dus?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:15 schreef nokia6200 het volgende:
Jullie kunnen blijven zeiken over Jannes enzo.. maar ze verdienen wel goud geld met die tyfus herrieAl die oma's en gehandicapten kopen die cd's wel.
![]()
Dat geldt toch voor alle piraten 'muziek'?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:50 schreef Nielsch het volgende:
Jannes is een domme boer die de enige is die heel hard lacht om de domme en flauwe grapjes van Jannes. Hij zingt liedjes a la Frans Bauer en z'n fanbase bestaat voor 99% uit oma's en mentaal gehandicapten.
'piraten' muziek moet op de knietjes worden geëxecuteerd, hetzelfde voor jumpstylequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor alle piraten 'muziek'?
Ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wie is dat, Jannes?
En wie heet er nu Jannes.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |