doorgeef? je bedoelt je keyz versturen? Dubbelkik op het icoontje (tenzij je dat hebt uitgeschakeld) dan is het rechtermuisknop op het icoontje en dan Pulse!quote:Op zondag 22 juli 2007 13:49 schreef chacama het volgende:
Zo dan. Alles eens even doorgelezen. Geloof dat ik het team maar zal komen versterken. Zit nu midden in de boekhouding dus dat zijn wel wat aanslagen die erbij kunnen.
Hij doet het. Nu nog kijken hoe ik het straks op 15 augustus doorgeef.
ok. Dat is mooi, daar had ik dus helemaal overheen gekekenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:35 schreef gateway het volgende:
[..]
doorgeef? je bedoelt je keyz versturen? Dubbelkik op het icoontje (tenzij je dat hebt uitgeschakeld) dan is het rechtermuisknop op het icoontje en dan Pulse!
Welkom in ieder gevalquote:Op zondag 22 juli 2007 14:37 schreef chacama het volgende:
[..]
ok. Dat is mooi, daar had ik dus helemaal overheen gekekenhoezo blond
Leer het nou is!quote:Op zondag 22 juli 2007 14:26 schreef JortK het volgende:
Welkom nieuwe gebruikers, 15 augustus naderd
Eens, spellingsnazi, niet isquote:Op zondag 22 juli 2007 22:12 schreef Ravii het volgende:
[..]
Leer het nou is!
deze gebruiken! bij jou is de spelling ook fout! (megapuls)
[afbeelding]
Joh wat een drama, 2 banners, 1 is genoegquote:Op zondag 22 juli 2007 22:12 schreef Ravii het volgende:
[..]
Leer het nou is!
deze gebruiken! bij jou is de spelling ook fout! (megapuls)
[afbeelding]
3x is scheepsrechtquote:
pulsen staat er!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eens, spellingsnazi, niet is
En "pulens Tussen"?
nu hebben we er gvd 3.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Joh wat een drama, 2 banners, 1 is genoegmaak anders nog 1, dan wel zonder typfuot
die gebruiken en de rest weg gooien, ook geen gezeur meer
![]()
![]()
![]()
3M here i come (i hope)
Dus alleen die van mij telt...quote:Op zondag 22 juli 2007 23:39 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Eerst stond er inderdaad 'pulens', maar daarna heb je de banner op jouw website geupdated, dus nu klopt hij wel.
haha.. moet toch wel lukken met een beetje inzet... gisteren zat ik nog op 70K (laptop), nu al ruim 90K+ ...quote:Op zondag 22 juli 2007 23:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Loljullie vechten het maar uit
ik me effe dood typen zodat ik nog 3m kan halen
serieus.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:39 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Eerst stond er inderdaad 'pulens', maar daarna heb je de banner op jouw website geupdated, dus nu klopt hij wel.
Iedere key is een key meer hequote:
Tuurlijkquote:
Ik als photoshopper wel ja!quote:
beetje gestoord?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
En Ravii is soms een beetje gestoord, maar ook wel eerlijk![]()
Doodsverwensingquote:Op zondag 22 juli 2007 23:54 schreef Ravii het volgende:
[..]
serieus.
sterf![]()
YOU RUIND IIT ALL
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |