quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook pittig bizar dat mensen allerlei leveranciers/medewerkers van DGK gaan mailen of schrijven. Die zijn dan wel een beetje veel de weg kwijt. Ik zou zeggen: "Ga eens wat nuttigs doen", er zijn ergere dingen in de wereld.
Alles buffert hierquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:12 schreef Desii het volgende:
Hidiho, ik mis je streams......... alles hapert als een debiel.. ik ben alles aan het proberen.. maar ik wordt er behoorlijk sjachie van
Maar je keuze begrijp ik volkomen.... mis alleen jou streams![]()
Denk er precies hetzelfde over, wat mij ook behoorlijk stoort is het feit dat die zes tokkiesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik minimaal nodig heb om echt verder te kunnen, zoals ik al eerder schreef. Ik merk dat ik niet voorbij die groepsaanranding kom, dat ik die figuren niet ongeneerd kan zien rondhangen zonder het minste spoor van schaamte.
Dan kijken we gewoon de Tour de komende weken. Ook leukquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:14 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja, precies. Snap ik dus ook echt niet.
Straks zijn er geen sponsoren meer en is het dag DGK.![]()
Gewoon die kuil blijven graven met z'n allen.
Ik begrijp het zowieso niet. De acties van die 6 worden afgekeurd en er wordt druk heen en weer gemailt naar alle bedrijven die meewerken en naar Tien. Ondertussen wordt er nog steeds gesmst voor de populariteitspoll.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:14 schreef T-lex het volgende:
[..]
Volgende maand niet meer betalen heb je ook geen last van gebuffer meer.quote:
Goedzo.. Je moet gewoon gewoon zoveel mogelijk streamers naar een andere streamaanbieder sturen, mss dat het helptquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier kun je ze ook zien:
http://www.kingjaap.nl/live/
http://www.nowlive.eu/stream/alles.html
kookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:11 schreef petraa het volgende:
Ik word gek van die haperende streams. IK wil HiDiHO streams terug, KUT TIEN
Dat maakt mij niet uit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:14 schreef T-lex het volgende:
[..]
en dan de anderen laten betalen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:18 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Volgende maand niet meer betalen heb je ook geen last van gebuffer meer.
Ik heb zelf 2 maanden gekeken maar ben toch echt afgehaakt na al dat "rtl 5" gedrag.
Zo af en toe de COS lezen en je blijft op de hoogte van alle rellen
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:26 schreef DrsH het volgende:
jees he hebben jullie ook zo'n last van bufferende streams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |