abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51561599
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_51561604
Nadia: natas, heb jij veel drugs gebruikt toen je jong was?
Natasia: nee, ik heet geen Huub
Jaap: of Sylvia
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:57:15 #153
168951 STAP01
body and brain
pi_51561609
15:36 - Nog geen kriebels...

Natasia en Nadia liggen even te kletsen in de tuin. Daar leent het weer zich uitstekend voor, want de zon schijnt volop en dus hebben de dames er de fatboy bij gepakt. “Als ik hier iets geleerd heb, dan is het wel dat ik meer kan dan ik dacht”, brengt Natasia de nieuweling op de hoogte van haar ervaringen. “Echt hoor, dit huis maakt je zoveel sterker”, gaat de diva verder. Daarna wil Natasia weten hoe het nou zit tussen Jaap en Nadia. “Ik weet niet. Ik ben niet superverliefd op hem”, bekent Nadia in alle eerlijkheid. “Ik heb ook geen kriebels als ik hem zie”, zegt ze. Voorlopig dus nog geen derde stelletje in De Gouden Kooi! Al weet je het natuurlijk nooit…

De redaktie is ook flink in de war!!!
Why don't you just use that thing inside your head....
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 15:58:48 #154
135305 beequeen
Lost.
pi_51561670
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:55 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

* HiDiHo lurkt mee en denk er even over na, maar gaat niet 4x de tour plaatsen natuurlijk
You are a darling.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51561785
Kijk wij vangen ook weleens verhalen op van buiten af, en wij hadden toen alleen een hint gegeven.
Persoonlijk vind ik t alleen jammer dat we nu zon mail ontvangen als dit, omdat wij weten dat je geen klant bij ons kan zijn.
Onze klanten kijken namelijk meerendeels geen gouden kooi, en kennen onze werkzaamheden en zullen dus nooit geen gebruik meer maken van onze diensten, omdat wij aan een tv programma mee werken.
Wij hebben namelijk tientallen tv programmas gedaan, met wel een hoge klasse.
Wij begrijpen goed dat jullie ons willen waarschuwen voor wat er allemaal gebeurd, maar dit soort mails zijn dan toch jammer.
Wij gaan er goed over nadenken.

m.vr.gr

Dreams of Beauty
We make a dream come true...

Hoofdstraat 12
6994 AE DE STEEG
telnr 026-8449292/06-41984530
faxnr 0268449293
www.dreamsofbeauty.nl
info@dreamsofbeauty.nl

Erg vaag mailtje. Ze zegt dat ik geen klant kan zijn omdat ze klanten met klasse hebben en die kijken niet naar de gouden kooi.
Dus ik heb geantwoord dat ik het vreemd vind dat ze dan wel gratis hun diensten verlenen aan de gouden kooi
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 16:03:02 #156
135305 beequeen
Lost.
pi_51561848
Opvallend dat er niemand ''de bende van 6'' wil verslaan of er überhaubt naar wil kijken, including me.
― Mark Twain
pi_51561883
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
Opvallend dat er niemand ''de bende van 6'' wil verslaan of er überhaubt naar wil kijken, including me.
Ze zijn ook gewoon niet interessant.... Zeggen geen leuke dingen
pi_51561945
De streams stonden net even 5 seconden op Huub en Lieke..
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 16:06:01 #159
137949 Disana
pi_51561960
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:40 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet hoe ik dat moet doen. Floris doet het opzich wel goed want hij mute vanzelf dat uitschot.
Alleen Huub en Lieke streamen lekker weg schijnbaar.

Ze gaan het plannetje doorzetten om te gaan eten in de chill met bodyguard erbij zodat de rest het niet kan verzieken. Hoe triest eigenlijk dat je een bodyguard erbij moet hebben.
Ik heb hier Problemen met Streams en Abonnement # 2 een uitleg neergezet. Die is wel voor kleine beelden, zoals ik ze graag heb. De getallen kunnen veranderd worden van 180x320 naar 270x480.
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 16:06:02 #160
135305 beequeen
Lost.
pi_51561962
quote:
[b]Op dinsdag 17 juli 2007 16:01 schreef
info@dreamsofbeauty.nl

Erg vaag mailtje. Ze zegt dat ik geen klant kan zijn omdat ze klanten met klasse hebben en die kijken niet naar de gouden kooi.
Dus ik heb geantwoord dat ik het vreemd vind dat ze dan wel gratis hun diensten verlenen aan de gouden kooi
Schrijven zij soms ook Villa Vandaag?
― Mark Twain
pi_51561968
Ik ging even van de mute af en hoorde Dennis een paar keer zeggen: "Sooo... woooohhooe, ja dat is echt vet man"
Geen idee waar het over ging.
pi_51562047
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Kijk wij vangen ook weleens verhalen op van buiten af, en wij hadden toen alleen een hint gegeven.
Persoonlijk vind ik t alleen jammer dat we nu zon mail ontvangen als dit, omdat wij weten dat je geen klant bij ons kan zijn.
Onze klanten kijken namelijk meerendeels geen gouden kooi, en kennen onze werkzaamheden en zullen dus nooit geen gebruik meer maken van onze diensten, omdat wij aan een tv programma mee werken.
Wij begrijpen goed dat jullie ons willen waarschuwen voor wat er allemaal gebeurd, maar dit soort mails zijn dan toch jammer.
Ook pittig bizar dat mensen allerlei leveranciers/medewerkers van DGK gaan mailen of schrijven. Die zijn dan wel een beetje veel de weg kwijt. Ik zou zeggen: "Ga eens wat nuttigs doen", er zijn ergere dingen in de wereld.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:08:36 #163
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_51562062
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
Inderdaad, lijkt me een duidelijk signaal aan de redactie .....

Iets anders, ik hoop dat die redactie gasten zich de haren uit het hoofd schamen en misschien
langzaam gaan beseffen, dat ze een geweldig programma inmiddels aan het verliezen zijn,
door hun eigen incompetentie.

Stel je voor, geen DOB, Tilly, Juf Judith, Carlos, Hizihair etc. meer en dus met resultaat
saaie streams. Denk daar maar eens over na, hoewel er nog hoop is dat als Stijn later
deze week terugkomt, het straatje even schoonveegt en in ieder geval Natasia eruit schopt.
.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:09:38 #164
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_51562103
Jaap is wel zo jaloers op Sonja Bakker, omdat ze sucses heeft met haar boek ( 8 miljoen verdiend)
Soms vind ik Jaap maar een achterlijke dikke mongool
pi_51562115
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Iets anders, ik hoop dat die redactie gasten zich de haren uit het hoofd schamen en misschien
langzaam gaan beseffen, dat ze een geweldig programma inmiddels aan het verliezen zijn,

Stel je voor, geen DOB, Tilly, Juf Judith, Carlos, Hizihair etc. meer en dus met resultaat
saaie streams. Denk daar maar eens over na, hoewel er nog hoop is dat als Stijn later
deze week terugkomt, het straatje even schoonveegt en in ieder geval Natasia eruit schopt.
Natasia gaat er toch niet uit
pi_51562135
quote:

[..]

Stijn was toch al terug?
pi_51562144
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:01 schreef LoveProfusion het volgende:

m.vr.gr

Dreams of Beauty
We make a dream come true...

Hoofdstraat 12
6994 AE DE STEEG
telnr 026-8449292/06-41984530
faxnr 0268449293
www.dreamsofbeauty.nl
info@dreamsofbeauty.nl

Wat een kansloos mailtje....... er klopt echt geen bal van
pi_51562155
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ook pittig bizar dat mensen allerlei leveranciers/medewerkers van DGK gaan mailen of schrijven. Die zijn dan wel een beetje veel de weg kwijt. Ik zou zeggen: "Ga eens wat nuttigs doen", er zijn ergere dingen in de wereld.
Ik zit hier half in de tuin van de zon te genieten met mijn Ben en Jerry's en ik durf gerust te zeggen dat de gouden kooi 1 van mijn hobby's is. Eigenlijk vind ik het suf dat ik mezelf nu zit te verantwoorden, maar de gouden kooi was in eerste instantie een interactief programma en ik steun Huub en Lieke graag.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_51562173
Ik word gek van die haperende streams. IK wil HiDiHO streams terug, KUT TIEN
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 16:11:33 #170
137949 Disana
pi_51562176
quote:

[..]

Dat is ook wat ik minimaal nodig heb om echt verder te kunnen, zoals ik al eerder schreef. Ik merk dat ik niet voorbij die groepsaanranding kom, dat ik die figuren niet ongeneerd kan zien rondhangen zonder het minste spoor van schaamte.
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 16:11:58 #171
137949 Disana
pi_51562192
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:11 schreef petraa het volgende:
Ik word gek van die haperende streams. IK wil HiDiHO streams terug, KUT TIEN
Problemen met Streams en Abonnement # 2

Misschien helpt dit.
pi_51562197
Het programma verliezen lijkt mij knap overdreven, het tegendeel lijkt mij eerder het geval. Rumoer betekend meer kijkers. Die TV uitzending ziet er heel wat anders uit dan wat de pak um beet 500 streamers zien
pi_51562210
Hidiho, ik mis je streams......... alles hapert als een debiel.. ik ben alles aan het proberen.. maar ik wordt er behoorlijk sjachie van

Maar je keuze begrijp ik volkomen.... mis alleen jou streams
pi_51562229
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:42 schreef wolferl het volgende:

[..]

Is niet vreemd.
Want TIEN mag vanwege reclame code commisie geen sluik reclame tonen.
Ze mogen schreeuwen wat ze willen, de bewoners, over allerlei merken.
Zolang TIEN maar geen merken toont.
Klopt. Dr zitten ook plakkertjes over de fanta enzo.
- AFCA -
pi_51562283
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:12 schreef Desii het volgende:
Hidiho, ik mis je streams......... alles hapert als een debiel.. ik ben alles aan het proberen.. maar ik wordt er behoorlijk sjachie van

Maar je keuze begrijp ik volkomen.... mis alleen jou streams
Hier kun je ze ook zien:
http://www.kingjaap.nl/live/
http://www.nowlive.eu/stream/alles.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')