En dan komen er nieuwe mensen in met NIVEAU! en dan wordt het weer leukquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:27 schreef CoT het volgende:
Dat groepje valt binnenkort helemaal uit elkaar
Natasia gaat weg
Jaap gaat denk ik weg
Dennis zal wel de toneelhaak krijgen
Me 2... Maargoed, vind het ook wel weer een goede actie, dus dan moet ik maar even 'lijden'quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:29 schreef noekje het volgende:
Alleen de streams met dat uitschot erop haperen bij mij. Geen grapje.
Ik mis hidiho!![]()
Ik mis HiDiHo ook, maar deze doen het goed bij mij.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:29 schreef noekje het volgende:
Ik mis hidiho!![]()
Bij mij ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:29 schreef noekje het volgende:
Ik mis hidiho!![]()
Het is juist hartstikke goed alleen hij had de perfecte streams.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:29 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Me 2... Maargoed, vind het ook wel weer een goede actie, dus dan moet ik maar even 'lijden'
Ik heb zelf een pagina gemaakt met de 4 garnier streams (staan in de faq). Die doen het prima.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:29 schreef noekje het volgende:
Ik mis hidiho!![]()
Klopt.. Misschien moeten er mensen boos naar Tien mailen dat de goudenkooi.tv streams klote zijn en dat het de schuld van Tien is dat Hidiho is gestoptquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is juist hartstikke goed alleen hij had de perfecte streams.
Misschien moet je dat juist helemaal niet doen... het zou pas echt werken als alle mirrors uit protest uit de lucht gaan want de streams op Tien zijn absoluut bagger... en niemand wil naar baggerstreams kijken waar ook alleen maar bagger op te zien isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:32 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt.. Misschien moeten er mensen boos naar Tien mailen dat de goudenkooi.tv streams klote zijn en dat het de schuld van Tien is dat Hidiho is gestopt
LOL.. dat zou een superstatement zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:37 schreef Flabberguest het volgende:
Ik weet niet of HiDiHo mee leest maar hij zou natuurlijk ipv de streams wel nog de tour de france erop kunnen zetten
Ik snap alleen niet hoe ik dat moet doen. Floris doet het opzich wel goed want hij mute vanzelf dat uitschot.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zelf een pagina gemaakt met de 4 garnier streams (staan in de faq). Die doen het prima.
Daarom, geen streams meer(hoe jammer ik het ook vind) maar dan gewoon andere beelden. de tour, F1, voeltbal of wat dan ook. zijn streams waren altijdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.. dat zou een superstatement zijn![]()
Ik heb haar nog niet op een moment van eerlijkheid of oprechtheid kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:39 schreef Disana het volgende:
Uitschot Nadia had Lafbek Jaap vannacht beloofd niets over hun gesprek te vertellen.
Lees mijn post van 15.31 uur, of werken die niet?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet hoe ik dat moet doen. Floris doet het opzich wel goed want hij mute vanzelf dat uitschot.
Alleen Huub en Lieke streamen lekker weg schijnbaar.
Ze gaan het plannetje doorzetten om te gaan eten in de chill met bodyguard erbij zodat de rest het niet kan verzieken. Hoe triest eigenlijk dat je een bodyguard erbij moet hebben.
Is niet vreemd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:34 schreef SiRojK het volgende:
Hahaha, daar hebben ze fanatiek op zitten plakken.. En Lieke en Huub maar ronddansen 'MAC DONALDS MAC DONALDS'
Dat is dus een stukje "zelfbescherming" van Brian want als hij geld zat had dan had hij weinig moeite met vrouwen die "alleen maar op rijke kerels vallen"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
Brian geeft aan dat hij nooit zou vallen op een Amanda-type in de buitenwereld. Teveel een Paris Hilton-type met haar hondjes, verwend en ze valt alleen op rijke kerels.
Leuk om te horen.
Neuken voor back up dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
Brian geeft aan dat hij nooit zou vallen op een Amanda-type in de buitenwereld. Teveel een Paris Hilton-type met haar hondjes, verwend en ze valt alleen op rijke kerels.
Leuk om te horen.
goed idee!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:37 schreef Flabberguest het volgende:
Ik weet niet of HiDiHo mee leest maar hij zou natuurlijk ipv de streams wel nog de tour de france erop kunnen zetten
Heeft dennis ook bijbaantjes gehad als etalagepop?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vraag me echt af of de redactie blij is met Dennis. Als er een toneelhaak is of zou zijn dan had dennis toch allang gekielhaald moeten worden..
Wat is t toch een teringwijf. Hou andere mensen erbuitenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:28 schreef noekje het volgende:
Nadia heeft het over die zus van Huub. Het mag niet gezegd worden. Jammer he, zegt ze.
Dit denk ik van Amanda.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
Brian: Ik viel op je omdat ik begreep dat ik mezelf in de vingers zou snijden als ik niks met je zou beginnen.( lees, niet kunnen wippen)
En ze snapt het maar niet![]()
* HiDiHo lurkt mee en denk er even over na, maar gaat niet 4x de tour plaatsen natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |