die grieten van D of Beauty waren degene die niet wisten hoe snel ze aan Amanda bv moesten doorgeven dat Huub en Eric iets gedaan hadden in bed ..onder andere.....dusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:26 schreef mootie het volgende:
Van DOB:
Bedankt voor uw mail.
Wij hebben de afgelopen dagen veel mails, en telefoontjes ontvangen,
wat ons zeker aan het nadenken zet.
Wij volgen zelf de gouden kooi helemaal niet, zowel niet op tv als internet,
op het moment dan wij dan met ons bedrijf in de gouden kooi komen, hebben
wij ook geen idee wat er zich heeft afgespeeld, en hoe een persoon 24 uur per dag is,
wij zien alleen de personen naar hoe ze naar ons toe zijn, en dat is altijd erg lief en vriendelijk.
Echt iedere bewoner behandeld ons persoonlijk heel erg goed.
Wij krijgen er totaal niks voor betaald, alles wat wij in de gouden kooi verzorgen, is al 9 maanden
lang sponsering geweest, dus voor het geld doen wij het zeker niet.
Op het moment dat wij daar zijn proberen wij ons professioneel op te stellen, en ons niet te mengen
met ruzies, en horen alleen maar alles aan, en proberen daar zo min mogelijk op te reageren.
Dit is soms dan ook heel moeilijk, omdat het soms gewoon niet redelijk gaat.
Wij behandelen dan ook niet alleen amanda, maar alle bewoners, met schoonheidsbehandelingen,
massages, pedicure behandeling, visagie, extensions, styling etc, een hele hoop.
Helaas kunnen wij alleen niet zomaar stoppen, dit moet in goed overleg, ook met het programma etc,
maar wij gaan zeker zoals ons is geadviseerd de filmpjes kijken op youtube, en er goed over nadenken,
en overleg houden met al het andere personeel in de gouden kooi.
Wij zijn allen professionele bedrijven die daar komen, en willen zeker niet met dat soort dingen
geassocieerd worden, alleen aangezien wij het dus niet volgen en hebben gevolgd, zien wij deze dingen niet.
Wij willen jullie bedanken voor de mails.
m.vr.gr
Dreams of Beauty
We make a dream come true...
Hoofdstraat 12
6994 AE DE STEEG
telnr 026-8449292/06-41984530
faxnr 0268449293
www.dreamsofbeauty.nl
info@dreamsofbeauty.nl
![]()
Volgens mij hebben ze allemaal verplicht gesprekken met hun siegologen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis trekt het ook niet meer (liet hij trouwens al doen). Hij zit te wachten op een gesprek met Anita.
en Jaap moppersmurfquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Die heet geen spiegelsmurf! Dat is Hippe Smurf![]()
Wel een mooie brief hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:02 schreef milk-shake het volgende:
[..]
die grieten van D of Beauty waren degene die niet wisten hoe snel ze aan Amanda bv moesten doorgeven dat Huub en Eric iets gedaan hadden in bed ..onder andere.....dus![]()
![]()
![]()
![]()
zelfde tokkiegehalte als Amanda......vandaar ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wel een mooie brief hoor.
Ze willen niet met bepaalde zaken geassocieerd worden, maar houden niet in de gaten of dat soort zaken ook daadwerkelijk plaatsvinden.
DOB blijft tot het bittere einde in de kooi.
Jammer dat ze die gesprekken niet meer laten zien, waren toch ook leuke streams.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze allemaal verplicht gesprekken met hun siegologen.
Dat worden weer mooie gesprekken over 'je eigen ding doen', 'iets een plek geven' en 'dicht bij jezelf blijven'.
Dat liegt ze want die heeft ze wel aan, en warom staan er 4 streams op al die grafheksen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:09 schreef Meganog het volgende:
Nadia heeft geen slipje aan, mensen!
Een wijze beslissing, Michellequote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[ ]
Even snel een mailtje verzonnen:)
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoi allemaal,
In het verleden kwam ik zo nu en dan bij jullie langs en was altijd tevreden over het door jullie geleverde werk. Ik moet zeggen dat het me erg teleursteld dat jullie meewerken aan de Gouden Kooi. Zeker na het fysiek geweld dat afgelopen zondag plaatsvond waarbij Huub en Lieke diverse blauwe plekken opliepen. Vervolgens zeggen jullie dat jullie het huis niet in de gaten houden en zowel de uitzendingen als de streams niet bekijken. Toch vind ik het dan vreemd dat jullie wel regelmatig informatie doorvertellen zoals dat Huub en Eric wat hadden uitgespookt onder de lakens....
Zolang jullie werkzaam blijven in de Gouden Kooi zal ik geen gebruik meer maken van jullie diensten.
Vriendelijke groet,
Michelle
Slimmerikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Vriendelijke groet,
Michelle
Ik snap niet dat jullie hier nog energie aan verspillen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:10 schreef neehe het volgende:
DOB mailen of ze willen dat de ruiten elke nacht beklad worden met gore teksten.
I hope soquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:15 schreef agter het volgende:
Wat hoor ik nou? Komt Carlos ook niet meer?
Dat zijn geruchten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:15 schreef agter het volgende:
Carlos is ziek.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:15 schreef agter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |