Bufferen bij mij niet en de grote ligt misschien aan de mediaplayer??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:04 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
die kijk ik nu maar die bufferen heel veel en zijn veel kleiner
Moet ze der blubberbuik niet verbergen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:13 schreef Zora01 het volgende:
OMG wat is die Nadia een zeikerd, ze moet model staan, maar zeikt alleen maar over de foundation. pffff
Die reactie van Amanda is heel voorspelbaar inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:13 schreef kybe het volgende:
[..]
Bufferen bij mij niet en de grote ligt misschien aan de mediaplayer??
Als Tilly niet meer komt geeft Amanda toch weer de schuld aan Lieke en Huub,ze gaat het dan zo draaien dat Tilly niet meer komt omdat Lieke aan haar spulletjes heeft gezeten.Ik geloof niet dat er ook maar iets tot dat leeghoofd door zal dringen.
Ik hou het meestal zo'n 2 minuten vol, langer niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:14 schreef avonne het volgende:
ik luister niet naar de kapsalon, dat jullie dat kunnen...
2 minuten red ik niet! Ik hoor een negatieve opmerking, en gooi de stream snel weer mute.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou het meestal zo'n 2 minuten vol, langer niet.
voel je je al wat beter?
nee, ik doe kalmpjes voor een paar dagen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou het meestal zo'n 2 minuten vol, langer niet.
voel je je al wat beter?
Bedankt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:23 schreef STAP01 het volgende:
Van VOL
Tilly ******
Tilly’s Nailstudio
Amsterdam
Het wordt toch hoogtijd voor wat nieuwe jurkjes voor Lieke, alweer dat roze geval, ik vind het echt sneu.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:25 schreef mootie het volgende:
Lieke wil geen korte broek aan, omdat ze zo onder de plekken zit. Ze vindt het er niet uitzien en ze wordt er naar van als ze het steeds moet zien.![]()
Ik hoop dat ze zelf geloven wat ze schrijven, ik doe dat nl niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:26 schreef mootie het volgende:
Van DOB:
Dreams of Beauty
We make a dream come true...
Hoofdstraat 12
6994 AE DE STEEG
telnr 026-8449292/06-41984530
faxnr 0268449293
www.dreamsofbeauty.nl
info@dreamsofbeauty.nl
![]()
Ik ook niet! Die blonde al helemaaaaaaal niet!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zelf geoven wat ze schrijven, ik doe dat nl niet.
Ik ook niet hoor, en hun brieven zijn al net zo prutserig als hun extensionsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zelf geloven wat ze schrijven, ik doe dat nl niet.
Daar hoef je je niet voor te schamen hoor, ik heb zelfs wel eens gebeld.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:31 schreef avonne het volgende:
ehm... zal ik dan ook maar bekennen dat ik RTL gemaild heb?
Beste kijker,
Hartelijk bedankt voor de e-mail.
Op dit moment wordt de Gouden Kooi nog uitgezonden door Tien en moeten we u doorverwijzen naar de afdeling Publieksvoorlichting van Talpa (Telnr.: 020-8007000).
Bij RTL Nederland lopen op dit moment gesprekken over het programma en in welke vorm het eventueel bij RTL te zien zal zijn. Wij nemen uw opmerkingen mee in onze verslagen en danken u voor uw reactie.
Wij raden u aan goed de media in de gaten te houden.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland,
Publieksvoorlichting
Het moet maar eens gezegdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:37 schreef noekje het volgende:
DOB kijkt geen streams? Die blonde had anders de mond groot genoeg over Lieke toen.
Nu zit er weer zo'n geval en die beaamt alles wat Amanda zegt. Zo objectief zijn ze en opmaken kunnen ze ook al niet.
Als ik Denniks zie, moet ik altijd aan spiegelsmurf denken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:51 schreef avonne het volgende:
Palma tegen Dennis die rond sloft (met zijn handen in de zak)
"Loop eens als een voetballer... zo loopt een voetballer niet, toch?.... je bent toch een voetballer?"
geen antwoord.
Ik begin me een beetje af te vragen in hoeverre Dennis echt een sportman in spe was.
Altijd als ik Dennis zie dan denk ik,'God ja, die zit er ook nog in!'quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Als ik Denniks zie, moet ik altijd aan spiegelsmurf denken.
Die heet geen spiegelsmurf! Dat is Hippe Smurfquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Als ik Denniks zie, moet ik altijd aan spiegelsmurf denken.
Ze hebben meer last van hun eigen terror en ongefundeerde haat dan huub en Lieke. Het groepje kraakt aan alle kanten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:50 schreef EdAtTheBar het volgende:
Hoe lang trekt de groep van 6 deze nep-terror nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |