Ach, had wel een nieuwe ps3 + 3 games voor 400,-quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[img=578xnull]http://www.freewebs.com/hastavas/owned.jpg[/img]
2e hands zeker... anders is dit echt onmogelijk man...quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:49 schreef Wessiej het volgende:
Zo, de set is binnen [afbeelding]
Ps3
Riiiiiiiidge Racer
Resistance
2 controllers
HDMI kabel
Canis Canem Edit
¤440,-
![]()
Lees post hierboven, en Motorstorm zat er ook bijquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:39 schreef ryangozer het volgende:
[..]
2e hands zeker... anders is dit echt onmogelijk man...
Ja, maar dacht er eventjes niet aan, maar ach, voor dat geld.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:52 schreef Fallen het volgende:
hmmz, je wist toch wel van te voren dat PS2 games en DVD's regio-codering hadden hè?
De prijs is leuk, maar ik zou nooit een non-PAL console willen hebben.
Dus je hebt m nieuw, geinporteerd? handigg.. toch wel erg (ongeloofwaardig) goedkoop hoor...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja, maar dacht er eventjes niet aan, maar ach, voor dat geld.
De man achter http://www.zuiderpark-computers.nl/ had er nog 1 Hong Kong staan, en die heb ik samen met dit van hem overgenomen voor dat bedragje, waarom zou ik daarover liegen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:56 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Dus je hebt m nieuw, geinporteerd? handigg.. toch wel erg (ongeloofwaardig) goedkoop hoor...
Die gaat via hem.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
En hoe zit het met de garantie Wessiej?
Wel klote dat je Motorstorm niet online kan spelen dan.
Oké Wessiej. Geniet ervanquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die gaat via hem.
Ik kan Motorstorm nu wel online spelen, er waren zojuist 3 mensen online in Japan
Ik vind trouwens de demo van Formula one geweldig, die moet ik binnekort kopen.
Met 16 man online!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
De GT HD Prologue wordt gedownload. Verbaast me dat jullie hem nog niet hebben, ies graties!
Als ik mijn hd tv nou eenmaal hebquote:
Dure hapquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als ik mijn hd tv nou eenmaal heb. Maar ik zet alles op het spel om 'm in ieder geval met de herfstvakantie te hebben
.
Augustus: Warhawk, Singstar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dure hap
Wat komt er nog tot en met eind augustus uit kwa games?
Ik wil iig Formula one kopen, en Singstar![]()
En nog iets met een grote autodiefstal, vier of zo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Augustus: Warhawk, Singstar.
September: Heavenly Sword, Lair.
Oktober: Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction, The Eye of Judgement, Folklore en wellicht LocoRoco & Pain.
November/december: Uncharted: Drake's Fortune, UT 3, Haze (beide timed exclusive dus), GT 5 Prologue, LittleBigPlanet Beta (![]()
), Socom Confrontation.
Ik zag trouwens de 60GB PS3 voor 480 euro bij mijn lokale gameshopquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Augustus: Warhawk, Singstar.
September: Heavenly Sword, Lair.
Oktober: Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction, The Eye of Judgement, Folklore en wellicht LocoRoco & Pain.
November/december: Uncharted: Drake's Fortune, UT 3, Haze (beide timed exclusive dus), GT 5 Prologue, LittleBigPlanet Beta (![]()
), Socom Confrontation.
Hij noemt alleen exclusives, want multi kan ik ook op de 360 kopen en daar weet ik de releasedates wel vanquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En nog iets met een grote autodiefstal, vier of zo.
Ik noemde even snel de exclusives en timed exclusives opquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En nog iets met een grote autodiefstal, vier of zo.
BMH tochquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zag trouwens de 60GB PS3 voor 480 euro bij mijn lokale gameshop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |