Wat heeft dat hier nu weer mee te maken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:30 schreef SpecialK het volgende:
Mijn advies: Minder vaak penthouse/playboy lezen.
Ik zo het eerst gewoon aan je vriendin vertellen. Leuk zal ze het niet vinden, maar ze kan zelf waarschijnlijk ook wel begrijpen dat de relatie zo niet verder kan. Bovendien vinden vrouwen het vaak erg interessant om een homovriend te hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:27 schreef DonSauza het volgende:
kon ik gelukkig weer uit die donkere kast komen.
Hoe zouden jullie dit oplossen?![]()
Als je te vaak die "stoute verhaaltjes" leest dan slaat je fantasie overduidelijk op hol. Zo te zien zit jij al in de fase waarin je fantasie en werkelijkheid al niet meer erg goed uit elkaar kan houden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:32 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Wat heeft dat hier nu weer mee te maken?
Mmm ja maar goed dan gaat die vriendin nog wel die foto's laten zien ben ik bangquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:33 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik zo het eerst gewoon aan je vriendin vertellen. Leuk zal ze het niet vinden, maar ze kan zelf waarschijnlijk ook wel begrijpen dat de relatie zo niet verder kan. Bovendien vinden vrouwen het vaak erg interessant om een homovriend te hebben.
Er zal waarschijnlijk toch niet al te veel te zien zijn op die foto's.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:34 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Mmm ja maar goed dan gaat die vriendin nog wel die foto's laten zien ben ik bang![]()
Nee dat is waar hies, maar ik had natuurlijk nooit met die vriendin naar bed gewild, ze is namelijk vies en fatsig maar ja ik werd gechanteerd en moest wel...ik had nooit met mijn domme geile kop moeten cammen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:35 schreef hies het volgende:
Whahaha, super grappig dus. Lijkt me verstandig om aan je vriendin te vertellen, het maakt nu toch niet meer uit als je relatie over is. Want blijkbaar geef je toch niet genoeg om haar
Ik had haar hoofd nog niet gezien van die fatsige vriendin dus wist niet dat zij achter die cam zat.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:40 schreef philana het volgende:
Sorry hoor... maar als je hebt gecammed met de vieze fatsige dame dan weet je toch wie ze is en dan doe je dat toch niet?
Vind het niet erg geloofwaardig overkomen. Maar stel dat het waar is...
dan zeg ik:
![]()
![]()
![]()
Dom!
Aha heb je een nummer van hem of staat hij wel in de goudengids bij de M van Massamoordenaar?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:42 schreef geevee het volgende:
Maak een afspraak met de Son of Sam dat hij haar met een bezoekje vereerd (Son of Sam was een massamoordenaar)
groot probleem indeed.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:37 schreef DonSauza het volgende:
[..]
, ze is namelijk vies en fatsig maar ja ik werd gechanteerd en moest wel...
"was" dus dat is hij nu niet meer. Dan heeft het weinig zin om er een afspraak mee te maken he Einstein.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:42 schreef geevee het volgende:
Maak een afspraak met de Son of Sam dat hij haar met een bezoekje vereerd (Son of Sam was een massamoordenaar)
ook DOMquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:43 schreef technojunk het volgende:
k had t ok wel dattik gecammed met een lueke meidt
enkle was dr cam net kapot en mesot k zlef mraa vast beginne
bleke het dus me mate van sgool te zijn en die hebben toen alle srceens uitgeprindt en opghange op sgool:
dat wrket bji me nie zo geod k heb nl dysklexiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:45 schreef philana het volgende:
[..]
ook DOM
ennuh... spellingscontrole is misschien een idee?
net was ze nog vies en vadsig; nu is ze een stuk?!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:50 schreef DonSauza het volgende:
.... en iedereen twijfelt aan de waarheid van het stuk...![]()
quote:die fatsige vriendin
Je mag nog blij zijn dat het niet je zus was dan, achter die cam...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:41 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Ik had haar hoofd nog niet gezien van die fatsige vriendin dus wist niet dat zij achter die cam zat.
Nog beter ==> slotjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:55 schreef EggsTC het volgende:
Kick > ONZ.
Ga even lekker in je eigen topics om slotjes vragen.quote:
onzin verwijderen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Ga even lekker in je eigen topics om slotjes vragen.
Mods jullie zijn anders ook zo fanatiek, willen jullie nu ook de onzin hier verwijderen?
Als ik het had verzonnen dan had ik het wel in ONZ gepost. dank u!
Ja afgezien van dat ze fatsig is was het toch lekker maar goed daar gaat het even niet om.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:04 schreef von_manstein het volgende:
Was het wel lekker?
Ik zou gewoon een trio voorstellenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:05 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Ja afgezien van dat ze fatsig is was het toch lekker maar goed daar gaat het even niet om.
Bah, dus jij wilt met DonSauzo en die vadsige vriendin een trio?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:06 schreef von_manstein het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een trio voorstellen
Nee, bedoel hier de ik vorm van Don meequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:07 schreef Goofup het volgende:
[..]
Bah, dus jij wilt met DonSauzo en die vadsige vriendin een trio?
Ja dat is ook zo maar dan raak ik zeker mijn vriendin kwijt en ze komt niet meer bij als ik vertel dat ik 2uren in de kast heb gestaan...o mannn wat gaat de tijd dan langzaam zeg!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:12 schreef Deack het volgende:
naja het enige wat je kan doen is je vriendin misschien wel ex vriendin de waarheid vertellen en dan ook echt alles! Hier aan heb je toch niets. Je loopt toch met het gevoel rond en als je het niet verteld is de relatie toch niet meer zoals het was of niet? Jij zal altijd met een gevoel lopen van shit wat heb ik gedaan... Iedere keer als je met haar in bed ligt dan denk je aan die vadsige vriendin haar... (of je moet er van houden)
miss kan je de tekst even voor ons vertalenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:43 schreef technojunk het volgende:
k had t ok wel dattik gecammed met een lueke meidt
enkle was dr cam net kapot en mesot k zlef mraa vast beginne
bleke het dus me mate van sgool te zijn en die hebben toen alle srceens uitgeprindt en opghange op sgool:
Ja maar mijn vriendin is lekker 1,70 en 55kg en die ander is 1.60 en 75kgquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:16 schreef ArendBarend het volgende:
Inderdaad, eerlijkheid duurt het langste, je kunt het maar beter vertellen voordat die vriendin dat doet want dan heb je helemaal de poppen aan het dansen..
En bovendien, zelfs als ze het uitmaakt heb je altijd die vriendin nog al neukertje
sorry, las net pas dat je dyslexie hadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:16 schreef hies het volgende:
[..]
miss kan je de tekst even voor ons vertalen![]()
Mm dat is knap want ik woon hier op mezelf en heb maar 1 verdieping.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:19 schreef Grimm het volgende:
DonSuaze je moeder vraagt of je beneden komt
Dan moet je bij die dikke inbreken en haar computer stukgooienquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:17 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Ja maar mijn vriendin is lekker 1,70 en 55kg en die ander is 1.60 en 75kg
Idd dat zou best kunnen dat ze in het complot zit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:21 schreef Deack het volgende:
jah maar donsauza ook al zeg jij het niet tegen haar hoort ze het straks toch en dan krijgen de andere de foto's ook te zien. Heb jij de foto's zelf al gezien dan? Wie weet heeft ze je alleen maar lopen te stangen. Of misschien gaat je vriendin je straks wel dumpen omdat zij samen met haar vriendin deze grap uitgehaald hebben.... Dat zou ook nog kunnen natuurlijk... hmmmm lastig lastig lastig
Heb jij maar 1 verdieping?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:21 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Mm dat is knap want ik woon hier op mezelf en heb maar 1 verdieping.![]()
Dat is nog de beste opmerking die hier gepost is...mmm daar ga ik eens serieus over na denken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:21 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Dan moet je bij die dikke inbreken en haar computer stukgooien
Hmm.. dan denk ik dat je het verkeerd hebt begrepen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:12 schreef Goofup het volgende:
nee, je gaf zelfs een knipoogje naar Don in je post. Volgens mij zie je hem wel zitten en stelt die trio voor, omdat je anders bang bent dat hij jou afslaat, omdat je nog niet zeker weet of ie ook van de mannenliefde is
In een bad accuzuur!quote:
Doe vooral geen moeitequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:57 schreef DonSauza het volgende:
Naja ik hoop dat het met een sisser gaat aflopen zodat ik lekker mij vriendin kan houden...
Ben benieuwd of ik binnenkort weer opgeroepen wordt om die vadsige vriendin te bevredigen...
hoop het niet.
Ik hou jullie op de hoogte!
En mensen die dit topic niet serieus nemen krijgen van mij een ander smileytje:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:03 schreef type_29 het volgende:
wat een fantasie heb jij
en mensen die hier serieus op reageren krijgen van mij het populairste fok smileytje:
![]()
haha
Domme, hele domme jongens die op dikke lelijke meisjes rukken en vervolgens spannende nerdseks hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:06 schreef DonSauza het volgende:
[..]
En mensen die dit topic niet serieus nemen krijgen van mij een ander smileytje:![]()
Jullie denken zeker dat iedereen zo'n saai huisje boompje beesje leven heeft als hij/zij zelf.
Er gebeurd idd niet veel spannends op msn en op fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |