Hallo,
Ik heb een groot probleem!
Een tijdje terug heb ik zitten msnen/cammen met een meisje en het was best spannend etc.
We gingen zelfs verder dan normaal cammen en msnen en op een gegeven moment zaten we beide naakt achter de cam.
Nu bleek dat een goede vriendin van mijn vriendin te zijn en een paar dagen daarna zei ze dat ze foto's van mij had gemaakt en ik met haar naar bed moest gaan anders zou ze het aan mijn vriendin vertellen
Dus ik noodgedwongen naar haar toe en terwijl we op bed lagen te neuken kwam er onder iemand binnen die naar boven riep, ik herkende gelijk dat het de stem van mijn vriendin was en schrok me de pleuris.
Bleek het dus zo te zijn dat ze mijn vriendin had uitgenodigd zodat we betrapt zouden worden...
Ik was er dus best bij genaaid en ging als een gek in de kledingkast staan.
Dat meisje riep naar boven dat ze wel kon komen en mijn vriendin kwam boven, terwijl ik naakt in de kast stond gingen ze nog uren kletsen filmpje kijken en computeren etc en dat meisje zei niets over mij
Na een tijdje (2uren) ging mijn vriendin weer naar huis en kon ik gelukkig weer uit die donkere kast komen. IK was best pist op dat meisje en ben naar huis gegaan.
Ik voelde me best lullig en ik zit nu natuurlijk mooi in de shit want vroeg of laat komt dit uit en dat meisje gaat nu vaak misbruik van me maken..
Hoe zouden jullie dit oplossen?