Neequote:
Ja!quote:
Wat heeft dat te betekenen ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja!En WurM was op dat moment bij mij!
Met WurM kan je voor het huwelijk sexen zonder ontmaagd te worden daarom is hij zo tofquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja!En WurM was op dat moment bij mij!
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:43 schreef enter het volgende:
[..]
Met WurM kan je voor het huwelijk sexen zonder ontmaagd te worden daarom is hij zo tof![]()
Ik show m wel ff op de meet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:43 schreef enter het volgende:
[..]
Met WurM kan je voor het huwelijk sexen zonder ontmaagd te worden daarom is hij zo tof![]()
ik ben helemaal niet lesbisch geborenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:46 schreef philana het volgende:
ik denk nog steeds dat daar mijn mannentrauma vandaan komt en dat ik daarom lesbisch ben... :p
toen ik 15 was en voor het eerst alleen het inet op ging kwam ik op yahoo terecht.. en heb heel wat lullen gezien.. TRAUMA
ja, ik weet dat ik lesbisch geboren ben.. tis maar een grapje... je wordt het niet. je bent het.
Ideaal, toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:43 schreef enter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |