NIET DAT IK WEET HOE ZN PIEMEL ERUIT ZIET OFZOquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:20 schreef Koploperkopper het volgende:
BaajGaurdian.
Dat weet je wel viesterd, jij kijkt ook in het show hier je piemel topic in KPD.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:20 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
NIET DAT IK WEET HOE ZN PIEMEL ERUIT ZIET OFZO
Omg, en dan ga maar een foto van je pik sturen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:23 schreef MUUS het volgende:
Meestal zijn dat soort hufters alleen maar lurkers. Lang geleden kreeg ik ook nog wel eens ongevraagd blote pikken in mijn mailbox, maar dat waren allemaal van die figuren die alleen maar hier meegluurden en me zo 'leuk' vonden..
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:23 schreef MUUS het volgende:
Meestal zijn dat soort hufters alleen maar lurkers. Lang geleden kreeg ik ook nog wel eens ongevraagd blote pikken in mijn mailbox, maar dat waren allemaal van die figuren die alleen maar hier meegluurden en me zo 'leuk' vonden..
mag dat?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:24 schreef L.Denninger het volgende:
heh, wat een klein krom dingetje
Maar waarom dump je z'n hotmail niet even hier..?
Ja inderdaad, want van een foto van een blote piemel roep ik natuurlijk meteen: "Oh, ik wil je!"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omg, en dan ga maar een foto van je pik sturen.![]()
Ja precies. Volgens mij kan je beter een foto van je hoofd sturen dan. Teminste dat zou ik doen, ik zou niet zomaar een foto van m'n pik rondsturen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want van een foto van een blote piemel roep ik natuurlijk meteen: "Oh, ik wil je!".
Hilarisch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |