Precies, ik bedoelde ook niet stoken zoals andere wél doen. Sorry.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad niet erg vinden als Sneijder zou vertrekken bij ajax.
Maar ik reageer ook meer op de hoge transfersom die voor Sneijder zou worden gevraagd (wat wel kolder zal zijn)
En verder neem ik aan dat jullie ajacieden het ook niet erg vinden dat Alex en Cocu weg zijn bij PSV weg zijn, en als Gomes of Farfan zouden vertrekken idem dito.
quote:Sneijder sluit arbitrage niet uit
Wesley Sneijder sluit een arbitragezaak over een eventuele overgang naar Valencia niet uit.
Wel zei de middenvelder dat hij niet de persoon is voor zo'n zaak en liever een andere manier vindt om Ajax te verlaten. De geruchten rondom een eventueel vertrek van Wesley Sneijder worden weer sterker deze dagen, omdat Valencia zich weer gemeld heeft bij de Amsterdammers.
Ajax wil Sneijder niet kwijt en zal er alles aan doen om hem voor de club te behouden.
15 juli 2007 - 10:51
bron: RTV Noord-Holland
Ik weet dat het komkommertijd is, maar dat is toch helemaal geen nieuws? Stond er drie dagen geleden al. Alleen dan in met de woorden 'In principe niet' over de arbitragezaak. Is maar hoe je het wilt lezen.quote:
Wat is er gebeurd met die gast? Toch een van de smaakmakers van 't WKU20 hier in Nederland, maar nu uitgeleend aan een of ander clubje in de Oekraine?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:12 schreef sjimz het volgende:
Als Ajax Milevsky trouwens haalt, dan moeten ze gelijk Oleksandr Aliiev mee nemen.
Tsja, ze mogen praten wat ze willen, maar de clubs moeten er toch uit zien te komen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:52 schreef JeroenV het volgende:
Net was op het Sportjournaal dat Valencia met Sneijder is gaan praten. Hiervoor zou Ajax toestemming moeten geven, maar omdat Ajax dit niet wil doen zijn ze met medeweten van de Fifa toch alvast begonnen.
Zoiets kon ik eruit opmaken.
Sneijders hoofd is zo op hol gebracht dat hij nu echt niet meer wilt blijven vrees ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:53 schreef Chivu het volgende:
[..]
Tsja, ze mogen praten wat ze willen, maar de clubs moeten er toch uit zien te komen.
Yep t wordt me iets te serieus nu.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:52 schreef JeroenV het volgende:
Net was op het Sportjournaal dat Valencia met Sneijder is gaan praten. Hiervoor zou Ajax toestemming moeten geven, maar omdat Ajax dit niet wil doen zijn ze met medeweten van de Fifa toch alvast begonnen.
Zoiets kon ik eruit opmaken.
Babel was al een exceptioneel hoog en absurt bedrag. Dat Liverpool zo gek mag zijn wil niet zeggen dat Valencia het ook even neer gaat leggen. Ze kunnen leuk tegen elkaar opbieden, maar ik denk dat 20 miljoen echt het maximale is wat je eruit kan krijgen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:00 schreef Chivu het volgende:
Sneijder blijft wel professioneel, en heeft niet veel te willen wanneer het bod onder de 20 miljoen blijft. Die 32,5 miljoen is een brug te ver, maar 25 miljoen moet een reeel bod zijn wanneer Real Madrid zich ook meldt. Die leggen dat nog wel neer voor hem.
Na de transfer van Babel zei ik dat Sneijder moeilijk tegen te houden zou zijn bij een bod van 15 miljoen + wat clausules, maar nu Real zich heeft gemeld en het steeds later en later wordt kan dat minimumbedrag natuurlijk flink omhoog.
Misschien loopt de transferdeadline nog tot 1 september, maar 1 augustus is een voor Ajax veel belangrijkere deadline met het oog op de voorronde Champions League.
Het lijkt er niet op dat Ajax erg actief is wat betreft linksbacks. Colin komt, die er zou kunnen spelen. Maar Lindenbergh is ook weg, dus een backup blijft handig. Of jullie moeten 'm willen ruilen tegen Suarez?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:01 schreef venomsnake het volgende:
Wat gaat Slijngard volgens seizoen eigenlijk doen? Komt ie bij het eerste of gaat Ajax hem wederom verhuren?
Neh, dat ruilen lijkt me niet zo verstandig..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:03 schreef Chivu het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op dat Ajax erg actief is wat betreft linksbacks. Colin komt, die er zou kunnen spelen. Maar Lindenbergh is ook weg, dus een backup blijft handig. Of jullie moeten 'm willen ruilen tegen Suarez?
Valencia niet, inderdaad. Maar Real Madrid is wel zo achterlijk om meer dan 20 miljoen te betalen. Die willen zelfs 10 miljoen voor Drenthe betalen, dus laat ze maar lekker bloeden als ze Sneijder graag willen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:03 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Babel was al een exceptioneel hoog en absurt bedrag. Dat Liverpool zo gek mag zijn wil niet zeggen dat Valencia het ook even neer gaat leggen. Ze kunnen leuk tegen elkaar opbieden, maar ik denk dat 20 miljoen echt het maximale is wat je eruit kan krijgen.
Ik begin zo langszamerhand ook een beetje gek te worden van de berichten van 32,5 miljoen. En de mensen die het zomaar overnemen en geloven... Denk eens logisch na.
Hij gaat in het 2e spelen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:01 schreef venomsnake het volgende:
Wat gaat Slijngard volgens seizoen eigenlijk doen? Komt ie bij het eerste of gaat Ajax hem wederom verhuren?
Ok, thanks.quote:
ajax...nl geen betrouwbare site. Maar wel interresant.quote:Milevskiy ook op lijstje AJAX
Delgado in afrondende fase
Ajax heeft volgens media uit Mexico en Oekraïne interesse in César Delgado en Artem Milevskiy. La Opinión meldt dat de transfer rond Delgado al in afrondende fase is, en tegenover Nash Sport heeft Milevskiy aangegeven wel graag naar Ajax te willen.
Delgado zou Tom de Mul (nu Sevilla) op moeten volgen, en Artem Milevskiy moet de aanval versterken van Ajax, dat eerder al Perez, Babel en de Mul verloor. Delgado zou ongeveer vier miljoen euro moeten kosten, en aan Milevskiy hangt een vraagprijs van rond de 6 miljoen euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |