Die zou vandaag of morgen gepresenteerd worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zie AZ nooit meer zo dicht bij de titel komen als dit jaar. OT: Is er al iets bekend over die Prieto?
Mwa, het zou vandaag of morgen rond kunnen komen. Ajax kennende volgt de presentatie dan pas volgende week maandag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:35 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die zou vandaag of morgen gepresenteerd worden.
Bron? Gisteren zei ie namelijk nog dat ie dat nooit zou doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:57 schreef soccerbrain het volgende:
sneijder heeft vandaag juist aangegeven dat hij een arbitragezaak niet uitsluit.
Laat me raden? Kakkerlak?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:01 schreef F1Bas het volgende:
Die gozer zit hier te stoken, laat hem lekker.
Jij neemt hem nog serieus ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bron? Gisteren zei ie namelijk nog dat ie dat nooit zou doen.
Del Horno lijkt me wel een welkome versterking achterin bij Ajax, maar om de kas van Valencia nu te gaan spekken is niet echt een goed idee.quote:Valencia zonder drietal naar Ermelo
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 17 juli om 14:19
De toekomst van Curro Torres, Asier del Horno en David Navarro ligt niet bij Valencia. Het drietal hoeft van trainer Quique Sánchez Flores niet mee naar het trainingskamp in Ermelo, waar het tussen 18 en 27 juli haar tenten opslaat.
De oefenmeester van Los Che heeft de drie verdedigers bovendien laten weten dat zij bij terugkomst, mocht in de tussentijd geen nieuwe werkgever gevonden zijn, apart van de selectie moeten trainen. Dezelfde werkwijze werd een jaar geleden ook bij Patrick Kluivert toegepast.
Vooral de beslissing over Del Horno is opmerkelijk. De linkerverdediger werd vorig jaar zomer nog voor tien miljoen euro van Chelsea overgenomen, maar kwam door blessureleed maar slechts zes duels in actie. Daarvoor stond de 26-jarige verdediger onder contract bij Athletic Bilbao.
Torres (30) staat al zes seizoenen onder contract, maar verloor vorig seizoen de concurrentiestrijd om de rechtsbackpositie van Miguel. Door de komst van de talentvolle Alexis zit Sánchez Flores ruimer in zijn opties.
Voor Navarro kwam de beslissing niet als een donderslag uit de hemel vallen. De 27-jarige verdediger kwam de voorbije twee seizoenen nauwelijks verder dan de reservebank en werd door zijn incident in de wedstrijd tegen Internazionale voor zeven maanden geschorst. Navarro brak na afloop van het Champions League-duel de neus van Nicolás Burdisso.
Vooralsnog geloof ik geen snars van dat bericht, gezien de bron.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:16 schreef PyTh het volgende:
32,5 miljoen euro voor Sneijder met nog een contract voor 2 seizoenen![]()
Van Geel heeft het behoorlijk in z'n bol gekregen na de transfer van Babel naar Liverpool.
Al kan ik het me wel voorstellen dat ze Sneijder niet zo makkelijk laten gaan.
Maar ik kan me voorstellen dat Sneijder om het netjes te zeggen 'not amused' is met de vraagprijs van ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |