Nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:49 schreef BonJovi het volgende:
En gaan we van PSV winnen voor de Johan Cruijff schaal
quote:
quote:Klaas-Jan tekent contract bij Nike
02/07/2007
Klaas-Jan heeft vanaf vandaag een nieuw sponsorcontract bij Nike. Zijn vorige contract was bij Adidas. Daar heeft hij vijf jaar naar eigen zeggen een prima tijd gekend.
Tot op het laatste moment waren beide partijen in de race om de spits voor hen te winnen. Uiteindelijk hebben sportieve en zakelijke punten de doorslag gegeven. Het contract heeft de duur van vijf jaar en start vanaf 1 juli. Klaas-Jan was zelf erg tevreden met het nieuwe contract.
´De mensen van Nike, die ik heb gesproken, gaven mij een heel goed gevoel. Zij stellen alles in hun werk, zodat ik optimaal kan presteren, aldus Klaas-Jan´
Ja!quote:
Jij ook topargument!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja!
Goeie argumenten heb jij, aanwinstje weer>
Als Sneijder verterkt zie ik het somber in, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:03 schreef BonJovi het volgende:
We gaan gewoon alles pakken aankomend jaar ik voel het! Psv alvast een voorproefje geven als vernedering
Nou ja, als er een vervanger voor komt ok, maar wie?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Als Sneijder verterkt zie ik het somber in, eerlijk gezegd.
Ik ook, maar je kan zeggen wat je wilt maar hij is voorlopig nog bij ons. Het gaat echt niet zo snel hoe het met Babel ging, ik denk wel dat hij vertrekt ja. Maar ik heb vertrouwen in van Geel dus het komt wel goed.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Als Sneijder verterkt zie ik het somber in, eerlijk gezegd.
Dat is wel zo, maar hij ziet zelf ook al dat Babel een mooie transfer heeft gekregen en hij hoopt daar ook op. Ik kan het hem niks kwalijk nemen, maar het zou echt wel een titel op zich zijn als hij blijft.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als er een vervanger voor komt ok, maar wie?
Ik snap dat het voor hem erg vervelend is, maar komop op zijn leeftijd is een jaartje Ajax erbij toch geen ramp? Binnen ben je al, echt rijk ga je echt nog wel worden en prijzen pak je ook wel.
Schitter nog 1 jaar bij Ajax en je speelt jezelf ECHT in de kijker. En dan mag je echt wel weg voor 20 miljoen volgend jaar. Ajax blij, wij blij, en jij... jij wordt ook wel blij hoor...
Ik zie AZ nooit meer zo dicht bij de titel komen als dit jaar. OT: Is er al iets bekend over die Prieto?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:31 schreef BB-boy het volgende:
Tuurlijk worden we kampioen. Wat is psv nou zonder Alex en Cocu (en met Koeman)?
Al is feyenoord wel een gevaarlijke outsider natuurlijk. Az zal wel weer net niet worden tenzij die Ari echt zo'n geweldenaar is.
Wat is Ajax zonder een fatsoenlijke aanval en 10?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:31 schreef BB-boy het volgende:
Tuurlijk worden we kampioen. Wat is psv nou zonder Alex en Cocu (en met Koeman)?
Al is feyenoord wel een gevaarlijke outsider natuurlijk. Az zal wel weer net niet worden tenzij die Ari echt zo'n geweldenaar is.
Klopt, maar ook als hij blijft, kan het zo maar weer een seizoen zonder hoofdprijs kunnen worden voor Ajax en zonder hem kunnen we ook kampioen worden, het hangt niet allemaal af van Wesley Sneijder.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:24 schreef PyTh het volgende:
Als Sneijder nog vertrekt bij ajax zou het zo maar weer een seizoen zonder hoofdprijs kunnen worden voor ajax.
Tsja, PSV heeft verder weinig verloren. Cocu en Alex zijn heel moeilijk op te vangen, maar blijkbaar zijn Babel en Sneijder dat ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:31 schreef BB-boy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |