Dat vooral, tevens fipo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:38 schreef JoeyT het volgende:
En dan?
Zal je zien dat het uiteindelijk allemaal best meevalt en een volgende liefde wel weer op je pad komt.![]()
You go girl!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben sinds vandaag terug van vakantie.. Op vakantie op de een of andere manier toch regelmatig aan hem gedacht en weer over hem gedroomt.. Misschien heeft het er mee te maken dat we eigenlijk komende week samen zouden gaan..
Ook vind ik het nog steeds vaag dat iemand je zo uit zijn leven kan gooien. Ik krijg er echt een gevoel bij van dat het allemaal nooit iets betekend heeft maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet en ik weet ook wel dat het wel iets betekend heeft.. Als het echt maar voor de heb was.. dus alleen maar om een vaste sexpartner en dergelijke te hebben was het allang eerder uitgegaan..
Onze levens zijn gewoon te veel veranderd. zulke dingen gebeuren nu eenmaal..
Ik heb in ieder geval zin in komend studiejaar en nog in de resterende zomer..
Wat is er?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:27 schreef RobbieT het volgende:
Pijn....
Point being?quote:
Dat is misschien nog best een goede tip ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:20 schreef jd1982 het volgende:
Ga proberen iemand te krijgen die eigenlijk veel te hoog gegrepen is, dus iemand waarvan je denkt, die krijg ik toch nooit.
Dat is inderdaad een grote paradox in het leven, dat juist de relatie met iemand met wie je zo intiem was, zo radicaal kan veranderen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook vind ik het nog steeds vaag dat iemand je zo uit zijn leven kan gooien.
Goed dat je het zo nuchter kan verwoorden, ik hoop dat je het ook echt zo voelt. En ik wens je een heel goede zomer. Met veel zon graagquote:Onze levens zijn gewoon te veel veranderd. zulke dingen gebeuren nu eenmaal..
Ik heb in ieder geval zin in komend studiejaar en nog in de resterende zomer..
Inderdaad. Soms heb ik zelfs het gevoel dat als ik haar nog maar weer eens kon herinneren aan onze mooie inside jokes en woordgrapjes, dat zij het ook zó gaat missen dat ze terugwil.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef Schorpje1980 het volgende:
Het is wel zo dat het altijd moeilijk is wanneer het over gaat. JE hebt immers toch een tijd met elkaar doorgebracht, je kent elkaar, en je gaat wel een aantal dingen missen die je altijd met elkaar gedaan hebt.
Mooie gedachtequote:Maar ik zeg altijd maar zo: Wanneer een deur dichtslaat, staat er altijd een andere deur open.
Herkenbaar...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:37 schreef medman het volgende:
[..]
Dat is misschien nog best een goede tip ook![]()
Moet ik wel eerst zo iemand vinden natuurlijk....
Gisteren was echt klote. Na bijna 1,5 maand geen contact hield ik het niet meer en stuurde ik een mail. Geen antwoord...
s Avonds zag ik haar online op een chatprogramma, maar toen ik haar aansprak werd ik meteen geblokkeerd en verwijderd. Ik snap niet dat je zo kan reageren....
Het lijkt nu net of ik allerlei erge dingen heb gedaan, terwijl we tot de laatste avond dat we samen waren ontzettend veel lol hebben getrapt. Ze heeft het uitgemaakt omdat ze dacht dat ze een andere ´roeping´ had in haar leven dan met mij iets beginnen (religieuze redenen...), maar ze was nog wel verliefd, en daarom wilde ze voorlopig geen contact.
De vragen die ik nog had zullen wel nooit beantwoord worden. Maar al die goede herinneringen, aaaargh!
Jij wel, ouwe FIPOquote:
erg herkenbaar...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook vind ik het nog steeds vaag dat iemand je zo uit zijn leven kan gooien. Ik krijg er echt een gevoel bij van dat het allemaal nooit iets betekend heeft maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet en ik weet ook wel dat het wel iets betekend heeft.. Als het echt maar voor de heb was.. dus alleen maar om een vaste sexpartner en dergelijke te hebben was het allang eerder uitgegaan..
Onze levens zijn gewoon te veel veranderd. zulke dingen gebeuren nu eenmaal..
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:11 schreef jd1982 het volgende:
Verder heb ik net als Yashaaaaaaaaa ook wel weer zin om gewoon weer anderen te ontmoeten, eventueel leuke dingen te doen
Het was toch ook speciaal en er was toch ook een band. Je kan uit elkaar groeien, zij voelt het niet meer op die manier. Doet niets af aan de relatie die je had.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:14 schreef jd1982 het volgende:
En dat hele stuk wat je hebt geschreven geldt inderdaad voor bijna iedereen hier, dit was SPECIAAL, er was een BAND... eigenlijk slaat het nergens op, maar zolang de BAND er nog is en alles goed gaat, geloof er lekker in.
Meeste hier zijn gewoon wat over-emotionele persoontjes
Er was inderdaad een band, maar de kunst is om die los te laten (omdat je wel moet) en om daarnaast in te zien dat die speciale band ook weer niet zó speciaal was in de zin van: je kunt met niemand meer zoiets moois opbouwen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:37 schreef JoeyT het volgende:
Het was toch ook speciaal en er was toch ook een band. Je kan uit elkaar groeien, zij voelt het niet meer op die manier. Doet niets af aan de relatie die je had.
I agree!quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:47 schreef medman het volgende:
[..]
Dat is een les die iedereen vroeg of laat leert, maar als je er middenin zit wíl je het helemaal niet leren, lijkt wel.
Dat schijnt heel normaal te zijn, de (inmiddels) ex vriendin van mijn ex voegde mij toe op msn, ik accepteerde haar (niet wetende dat zij met hem had) maargoed zij ging me toen voor vanalles uitmaken en ik had hem pijn gedaan en bla bla...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe normaal is het dat de nieuwe vriendin van je ex je aanspreekt op msn (via webmessenger) om oprecht hoi te zeggen?
dat is het hem juistquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:18 schreef Shitonya het volgende:
Soms sla je een deur achter je dicht, terwijl je niet weet dat je nooit meer zo gelukkig zult worden..
Soms laat je hart je de goede weg zien, maar moet je door je verstand toch een andere weg inslaan..
Ach exen.. probeer het zoveel mogelijk achter je te laten, zolang de herinneringen je niet teisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |