quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ideaal voor als je door je vrouw het huis bent uitgezet, als je een ruimte studentenkamer hebt en wat nieuwe spullen wil, of als je gewoon aan je eerste eigen appartementje gaat beginnen.
dank! besefte na het posten dat ik die [TK] was vergetenquote:
Ik heb wellicht interesse, ff overleggen met vriendin...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 07:37 schreef motorbloempje het volgende:
Gasfornuis is compleet met bakplaten, roosters en grilstangen en zelfs nog het kookboek wat erbij hoort. Merk Pilgrim.
af te halen in Den Haag tot vrijdagmiddag 12 uur!!! NU OF NOOIT HELP ME ERAF!!!!!
Scheveningenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:29 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Ik heb wellicht interesse, ff overleggen met vriendin...
Waar in Den Haag op te halen (wijk)?
25 euro voor het fornuis is OK wat mij betreft. Mail me even (zie profiel), dan spreken we wat af voor het ophalen.quote:
Luister, ingeblikte diarreebel. Het staat in het Feedback topic dat ik die TT moet neerzetten. Dus doe ik dat. Dus. Heb je wat te klagen, doe dat in het feedback topic. Zo niet... ook hoiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:20 schreef Jaheur het volgende:
[..]
25+25+25 = 90? Modjes kunnen niet rekenen en calc.exe is nog zo snel geopend
het is 75 euro
Ik hou ook van jou racekakjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Luister, ingeblikte diarreebel. Het staat in het Feedback topic dat ik die TT moet neerzetten. Dus doe ik dat. Dus. Heb je wat te klagen, doe dat in het feedback topic. Zo niet... ook hoi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |