Ik las "ok, voorgevel komt er eindelijk eens niet uit"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:59 schreef Apotheose het volgende:
"ok, voorgevoel komt eindelijk eens niet uit"
Ik dacht : dan moet je niet zoveel EggsTC etenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik las "ok, voorgevel komt er eindelijk eens niet uit"
Heej, lang niet zien posten! Alles oke??quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:03 schreef AbeSapien het volgende:
hier ook, maar als ik film kijk, is het niet zo tof
Oe ja!!!! Daar denk ik nu dus ook aan!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:22 schreef Kajot het volgende:
ik denk aan een heerlijk helder Heineken...
ik ook!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mis vriendinnetje..
Lullig om te zeggen maar ik denk het toch echt!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:47 schreef oorsnot het volgende:
[..]
ik ook!![]()
ik kan er 4 weken niet meer zien! ze gat vanavond weg
![]()
Klopt, de muggen worden steeds slimmer en sneller met de tijd. Net als Pokémon evoluerenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:43 schreef starkiss het volgende:
omg, deze muggen zijn echt te snel... al een half uur op jacht en ze tig keer gezien zonder resultaat.. WTF
oh jeej.. das rot..suc6quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:28 schreef Fruija het volgende:
Fuck, ik kom een studiepunt te kort
Het was/is een hel, maar ik hou het vol hoor hahaquote:
Ik denk: goed idee, zou ik eigenlijk ook moeten doen, mja.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:04 schreef Dorkquemada het volgende:
Ik denk dat ik ga slapen.
Truste allen
En terechtquote:Op maandag 23 juli 2007 15:33 schreef don-diablo het volgende:
Zou MouzurX Strarkiss proberen te versieren?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:56 schreef tevebe het volgende:
Die eieren moet je er toch uitslaan!! Ohja cornflakes![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:58 schreef huismuis het volgende:
Kippepootje is ook lekker.........HMMMMMM
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:05 schreef tevebe het volgende:
Oftewel als je cornflakes eet redt je dieren. Diepgaande gedachte zo in de vroege ochtend.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:09 schreef tevebe het volgende:
Niks gaat boven een pasgeboren kuikentje levent in een pan met kokend water gooien.
meen ik heul niet hoor
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:12 schreef tevebe het volgende:
Of als je er "per ongeluk" op gaat staan.
De slang wurgt hem, eenrat sou de slang ernstiger toe kunnen takelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:14 schreef tevebe het volgende:
makkelijker eten voor de slang. je moet ook aan de gezondheid van de slang denken he..
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:16 schreef huismuis het volgende:
[..]
De slang wurgt hem, eenrat sou de slang ernstiger toe kunnen takelen
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:17 schreef tevebe het volgende:
Alleen maar extra inspanningen voor de slang. Plat kuikentje is veel handiger alleen moet ie dan wel de vloer schoonlikken
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:20 schreef tevebe het volgende:
En hij kan het van n afstandje schoonlikke
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:25 schreef tevebe het volgende:
Als je ergens moeilijk bij kan komen met stofzuigen... Klein kuikentje er neerdumpen en de slang doet de rest. Soort van Swiffer alleen hoef je de doeken niet te verwisselen.
copyright tevebequote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:28 schreef huismuis het volgende:
Goed iidee, leuk voor een reclame spotje..........dit is handel...hihi![]()
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:31 schreef tevebe het volgende:
Kunnen die eigenlijk zwemmen?
Waarom heb je m dan gered? Zat ie vast aan het zeil ofzo? Of was ie ondersteboven onderwater gekomen nadat ie van de duikplank sprong of zat de slang m achternaquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:34 schreef tevebe het volgende:
[..]
Waarom heb je m dan gered? Zat ie vast aan het zeil ofzo? Of was ie ondersteboven onderwater gekomen nadat ie van de duikplank sprong of zat de slang m achterna
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:39 schreef tevebe het volgende:
Welke egel springt er dan ook een zwembad in zonder reddingsvest... Dan vraag je natuurlijk om problemen. Btw de tong van een slang is toch gesplitst he.... Kun je m ook mooi als vork gebruiken bij het bbqen om het vlees om te draaien
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:44 schreef tevebe het volgende:
Oh had ik het toch half goed. Maar weer een goed idee dus!!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:48 schreef tevebe het volgende:
Uhm.. Er zijn 69 ingelogde gebruikers en 1567 gasten aanwezig.
Meeste mensen posten volgens mij niet. Ik ga ook zo weg. 10minuutjes en dan mn bed opzoeken. Dromen over dingen waarvoor je slangen nog meer kunt gebruiken.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:52 schreef tevebe het volgende:
Ik moet over 9u ook werken
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:54 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik moet wsl zaterdag ook werken. 1dag weekend dusMaar zaterdag is 150% betaald
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:57 schreef tevebe het volgende:
jezelf quoten
Uhm ik moet buiten werken... Als het regent is het kut. Als het te warm is is het ook kut. Als het rond de 25 graden is en droog is het wel oke. Het is alleen zwaar werk.
En bevalt jou werk ook?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:02 schreef tevebe het volgende:
Stoute mensen
Airco is wel relax... Hier was het 2 weken geleden 37C en om dan minimaal 8u in de brandende zon te werken is geen aanrader. Ohja ik doe iets met sprinklers installeren
Ja ik moet ook rekening houden met gras en planten enzo... maar ik ben helemaal geen tuinenmens dus mij boeit t vrij weinig.. maja ik doe het toch maar.. wil niet ontslagen worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:05 schreef huismuis het volgende:
Ik heb een tijdje geleden ook gewerkt in een boom kwekerij. stekjes maken, orders samenstellen van grotere planten........zwaar werk![]()
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:06 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja ik moet ook rekening houden met gras en planten enzo... maar ik ben helemaal geen tuinenmens dus mij boeit t vrij weinig.. maja ik doe het toch maar.. wil niet ontslagen worden.
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:11 schreef tevebe het volgende:
Ja 1,5 maand moet toch nog wel lukken om vol te houden. Hopelijk ontslaan ze me niet. Ohja mn ouders verwachten dat ik nu ook bij hun dingen in de tuin ga doen.... MOOI NIET
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:15 schreef Overdrive het volgende:
kutwekker...eerst koffie...
Moet je dat kontje zien als je dat woord googeltquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:03 schreef Fredo55 het volgende:
Wat is een ander woord voor een miss.![]()
Jeweetwel,zo een chick die poseert voor een foto..![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:07 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Moet je dat kontje zien als je dat woord googelt![]()
mademoiselle is een ander woord![]()
Ik denk dat ik het niet weet, en ik denk dat ik trek heb in Amstelbier![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:39 schreef Skazminko het volgende:
Ik ben te lui om boterhammen te smeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |