quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:57 schreef tevebe het volgende:
jezelf quoten
Uhm ik moet buiten werken... Als het regent is het kut. Als het te warm is is het ook kut. Als het rond de 25 graden is en droog is het wel oke. Het is alleen zwaar werk.
En bevalt jou werk ook?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:02 schreef tevebe het volgende:
Stoute mensen
Airco is wel relax... Hier was het 2 weken geleden 37C en om dan minimaal 8u in de brandende zon te werken is geen aanrader. Ohja ik doe iets met sprinklers installeren
Ja ik moet ook rekening houden met gras en planten enzo... maar ik ben helemaal geen tuinenmens dus mij boeit t vrij weinig.. maja ik doe het toch maar.. wil niet ontslagen worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:05 schreef huismuis het volgende:
Ik heb een tijdje geleden ook gewerkt in een boom kwekerij. stekjes maken, orders samenstellen van grotere planten........zwaar werk![]()
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:06 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja ik moet ook rekening houden met gras en planten enzo... maar ik ben helemaal geen tuinenmens dus mij boeit t vrij weinig.. maja ik doe het toch maar.. wil niet ontslagen worden.
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:11 schreef tevebe het volgende:
Ja 1,5 maand moet toch nog wel lukken om vol te houden. Hopelijk ontslaan ze me niet. Ohja mn ouders verwachten dat ik nu ook bij hun dingen in de tuin ga doen.... MOOI NIET
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:15 schreef Overdrive het volgende:
kutwekker...eerst koffie...
Moet je dat kontje zien als je dat woord googeltquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:03 schreef Fredo55 het volgende:
Wat is een ander woord voor een miss.![]()
Jeweetwel,zo een chick die poseert voor een foto..![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:07 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Moet je dat kontje zien als je dat woord googelt![]()
mademoiselle is een ander woord![]()
Ik denk dat ik het niet weet, en ik denk dat ik trek heb in Amstelbier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |