dat komt omdat ze het niet gewend zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kreeg laatst juist een complimentje van 2 heren, zomaar uit het niets, dat ik wel kan rijden..
Had je op dat moment inkijk?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kreeg laatst juist een complimentje van 2 heren, zomaar uit het niets, dat ik wel kan rijden..
die is wack!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:29 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als ze zo goed is op de kartbaan waarom is Tom Coronel dat de uber karter
Nu het inparkeren nog zonder 3 keer insteken en dan nog scheef staanquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:28 schreef Hayley het volgende:
Ik kan het gewoon goed, daar is geen discussie over mogelijk.
omdat ze je broek in willen ja.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:30 schreef ijsmeis het volgende:
Als je niet op tijd kan stoppen als iemand voor je een noodstop maakt, dan zat je er te dicht op. Jij kan immers niet zien wat er vlak VOOR die auto gebeurd, en waarom er een noodstop gemaakt werd. Of het terecht is of niet, als iemand voor je een noodstop maakt moet je altijd voldoende afstand hebben om er op te kunnen reageren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:34 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ouwe bejaarden die op een recht stuk weg om niets een noodstop maken moeten ook dood.
Nee, dit is gewoon het gevolg van geen ABS + nat wegdek. Afstand was ruim voldoende, ook volgens getuigen. En VOOR die auto gebeurde helemaal niets, daar reedt namelijk niemand.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Als je niet op tijd kan stoppen als iemand voor je een noodstop maakt, dan zat je er te dicht op. Jij kan immers niet zien wat er vlak VOOR die auto gebeurd, en waarom er een noodstop gemaakt werd. Of het terecht is of niet, als iemand voor je een noodstop maakt moet je altijd voldoende afstand hebben om er op te kunnen reageren.
Maar waarschijnlijk reed oma te langzaam voor je, en was jij bang dat als je teveel afstand nam dat degene achter je even snel inhaalde en jouw plaatsje innam......
En waarom geven heren complimentjes?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:30 schreef ijsmeis het volgende:
Cuz they like dem tiiitttaaaaaiiiiiisssss?! YEAAAAAAAAAAAAAAHHHHHquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:54 schreef hardromacore het volgende:
[..]
En waarom geven heren complimentjes?![]()
![]()
Een konijn kun je niet zien.... een klein kind op een fiets ook niet. Een oude van dage schrikt al snel natuurlijk, ik hou altijd graag RUIM afstand van oudjes, want je weet maar nooit.....quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
En VOOR die auto gebeurde helemaal niets, daar reedt namelijk niemand.
ik haal ze in met onmetelijke schnelheidquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Een konijn kun je niet zien.... een klein kind op een fiets ook niet. Een oude van dage schrikt al snel natuurlijk, ik hou altijd graag RUIM afstand van oudjes, want je weet maar nooit.....
kerel doe niet zo moeilijk, bejaarden kunnen niet rijden. hoe oud ben je zeg ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Een konijn kun je niet zien.... een klein kind op een fiets ook niet. Een oude van dage schrikt al snel natuurlijk, ik hou altijd graag RUIM afstand van oudjes, want je weet maar nooit.....
Hoe vaak ik dat wel niet zie gebeuren onder het rijden. Zitten ze in die achteruitkijkspiegel te kijken en dan op het laatste moment opmerken dat ze op een rood stoplicht afrijden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:24 schreef maartena het volgende:
Vrouwen en auto rijden dat gaat nog wel.... (behalve dan wanneer ze proberen hun make-up aan te brengen tijdens het rijden).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |