De nieuwe zijn bijna halve ruimteschepenquote:
whehe, doet me denken aan een meisje van 16, die vorig jaar ergens de porsche van d'r papa dronken met iets van 250 km/u tegen een tolpoort had geramdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:33 schreef Kikker_kermit het volgende:
Vrouw achter het stuur bloed aan de muur
En het is vaak nog zo ook
zeuren om niets, geld uitgeven aan onzinnige dingen, 20 tassen meenemen op een vakantie van een week, een hutkoffer ipv een handtasje en 1 keer in de maand ongesteld. Of ben ik nu een talent vergeten?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:36 schreef Ladidadida het volgende:
Ach, wij vrouwen hebben weer andere talenten..
Pijpen kreng!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:02 schreef karr-1 het volgende:
Of ben ik nu een talent vergeten?
Ja, 2 dingen tegelijk kunnenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
zeuren om niets, geld uitgeven aan onzinnige dingen, 20 tassen meenemen op een vakantie van een week, een hutkoffer ipv een handtasje en 1 keer in de maand ongesteld. Of ben ik nu een talent vergeten?
kan nogquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:25 schreef Devlinsect het volgende:
Valt me nog mee met de reacties van de vrouwen. Meestal komen ze op dergelijke topics af.
Ik denk als je een topictitel had gemaakt met:
dikke vrouwen kunnen niet rijden
veel meer suc6 zou hebben gehad.
of je nek voor de binnenspiegel zitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:49 schreef viezerdt het volgende:
Krijg als je blubber buik tegen en door het stuur hangt
Waarom, om toe te geven dat TS gelijk heeft?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:25 schreef Devlinsect het volgende:
Valt me nog mee met de reacties van de vrouwen. Meestal komen ze op dergelijke topics af.
TSquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom, om toe te geven dat TS gelijk heeft?
Gewoon een beetje duwen met je bumperquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:06 schreef Frida-ster het volgende:
Oude mannen in kleine k*t wagentjes, zijn pas écht erg.
Vanmiddag bij een voorrangs rotonde:
Ik sta achter de ouwe te wachten. Hij wacht net zolang totdat er geen één auto meer op de rotonde aanwezig is, voordat íe erop reed...en dat duurde lang..![]()
![]()
Zonde van m'n Vlovloquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Gewoon een beetje duwen met je bumper
dus dat verteld ons het volgende;quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:06 schreef Frida-ster het volgende:
Ik sta achter de ouwe te wachten. Hij wacht net zolang totdat er geen één auto meer op de rotonde aanwezig is, voordat íe erop reed...en dat duurde lang..![]()
![]()
Pijpen prima, maar daar heb ik geen wijf voor nodig. Dus dat talent telt niet mee.quote:
Nog leuker, opa die met zo'n oud ding 20 gaat rijden waar je 50 mag, en hoe die voor je komt? Ik zat al op rotonde, gooit hem er ook zo voorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:06 schreef Frida-ster het volgende:
![]()
jij mag ook graag etaleren dat je homo bent hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Pijpen prima, maar daar heb ik geen wijf voor nodig. Dus dat talent telt niet mee.
Dat maak jij er vanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:40 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jij mag ook graag etaleren dat je homo bent he![]()
same problem here sinds de nieruwe autoquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:24 schreef maartena het volgende:
Vrouwen en auto rijden dat gaat nog wel.... (behalve dan wanneer ze proberen hun make-up aan te brengen tijdens het rijden).
Vrouwen en inparkeren echter.... dat is je reinste humor zo af en toe.Ik heb bij mij in de straat ook een grietje wonen dat dus altijd op de straat moet parkeren (heeft zelf geen garage) en bijna elke keer als ze tussen twee auto's moet inparkeren doet ze daar 4 of 5 keer over, en dan staat de auto NOG scheef.....
I rest my case.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vertik het ook gewoon om te oefenen
dat maak ik ervan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat maak jij er vanIk vind alleen dat we geen doelgroepen moeten overslaan
![]()
Je kunt rijden of je denkt dat je het kunt? Want dat denkt iedereen, maar slechts weinigen kunnen het ook.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef Hayley het volgende:
gelukkig kan ik wel goed rijden in een auto, ik ben een uitzondering want ik irriteer me heel erg vaak aan andere vrouwen die denken dat ze kunnen rijden.
Ik kan het gewoon goed, daar is geen discussie over mogelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:24 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je kunt rijden of je denkt dat je het kunt? Want dat denkt iedereen, maar slechts weinigen kunnen het ook.
Als ze zo goed is op de kartbaan waarom is Tom Coronel dat de uber karterquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:27 schreef rival het volgende:
ik kwam een keer aan bij een goede vriendin van me. stond ze net in te parkeren voor haar deur...
ik zoek een ander plekje, parkeer in en loop naar haar toe...
5 minuten later vroeg ze of ik hem even in wilde parkeren voor haar![]()
echter ik ken ook een meid die beter rijd dan de gem. man en die iedereen van jullie ook van de kartbaan afveegt!
dus niet alle vrouwen zijn zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |