abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51549004
Dat met die slip was omdat zij hem heel erg (seksueel) uitlokte en hij hapte alleen maar toe.
Dat bij Lieke kwam uit het niets. Of tja, omdat zij iets met die nagelset had gedaan. Maar die wilde ze zelfs vergoeden, iets wat nog niet over haar vernielde spullen gezegt kan worden.

Maar goed, die petitie haalt toch niet veel uit.
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:15 schreef ScofieldM het volgende:
Ik doe mee, het wordt tijd dat die huubje een lesje krijgt, iedereen een boete behalve hij en die anabolenchick van hem?

Dat is toch meer dan logisch? Huub en Lieke waren slachtoffer. Waarom een boete?

Anyway, succes.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:32:39 #102
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51549161
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat met die slip was omdat zij hem heel erg (seksueel) uitlokte en hij hapte alleen maar toe.
Dat bij Lieke kwam uit het niets. Of tja, omdat zij iets met die nagelset had gedaan. Maar die wilde ze zelfs vergoeden, iets wat nog niet over haar vernielde spullen gezegt kan worden.

Maar goed, die petitie haalt toch niet veel uit.
[..]

Dat is toch meer dan logisch? Huub en Lieke waren slachtoffer. Waarom een boete?

Anyway, succes.
Slachtoffer my foot! Eric was pas slachtoffer toen die kabouter hem terroriseerde en nou loopt ie te janken en heeft ie de hulp nodig van achter??!
Het werd tijd dat hij een lesje kreeg met z'n arrogante gedrag, denkt dat hij al gewonnen heeft maar dat gaat niet gebeuren, ook al is hij zg gestopt met drinken (wat niet waar is want het is hem opgelegd door de regie) het gaat hem niet helpen want hij gaat snel de poort uit. Het blijft gewoon 6 tegen 2 of 5 tegen 2 ze blijven in de minderheid en dat gaat nog wel even door ook.
"Fear can hold you prisoner, hope can set you free"
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_51549303
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:55 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Huub heeft Nadia van haar slipje ontdaan
Nadia.....Aan een zijstrikje van het broekje getrokken...meer niet
Nadat ze ongevraagd (aanranding) Huub diezelfde dag hard op zijn bek had gepakt en haar tong diep in zijn keel had gestoken en vertelde dat ze met hem wou neuken...
De aanranding was in kaart gebracht door het groepje van zes en helemaal uitgestippeld.

Ook de molestatie van Lieke was tot in de puntjes voorbereid door de groep van zes.
De beelden laten klip und klar zien wat voor geweld deze mensen inzetten

Lieke is gemolesteerd door 3 vrouwen....die haar delen van haar kleren van het lijf hebben gescheurd...haar bh afgesjord...haar slipje hebben uitgetrokken....in een wurggreep genomen,de drie mannen hebben haar viend vastgeklemd zodat hij zijn vriendin niet kon beschermen maar lijdzaam moest toezien.
Hoe laag ben je als mens dat je aan zoiets meedoet zonder ook maar iets van schaamte.
Alle zes.
Ze zit onder de blauwe plekken...de leiding van DGK vond het ontoelaatbaar en misselijkmakend wat deze groep heeft laten zien.....ze hebben alle zes per persoon een boete gekregen van ¤101.000....alle zes,geen één uitgezonderd.
De aktie was helemaal uitgestippeld en voor alle mensen die het gezien hebben misselijkmakend.
Al deze 6 mensen hebben meegedaan en opgeroepen tot fysiek geweld.
Geen enkel mens heeft daar woorden voor...

Stuur dat even mee naar de politie...

[ Bericht 3% gewijzigd door riri op 17-07-2007 09:45:46 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:45:25 #104
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51549388
Aanranding is aanranding WEG MET HUUB!
Hij is niet alleen een aanrander maar ook een WIFEBEATER en een RASCIST op.rotten kikkeroog.
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_51549425
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:32 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Slachtoffer my foot! Eric was pas slachtoffer toen die kabouter hem terroriseerde en nou loopt ie te janken en heeft ie de hulp nodig van achter??!
Ja, op dat moment was ik ook tegen Huub. Maar dan nog, dit vind ik veel erger dan de terror toen tegen Eric.
quote:
Het werd tijd dat hij een lesje kreeg met z'n arrogante gedrag, denkt dat hij al gewonnen heeft maar dat gaat niet gebeuren, ook al is hij zg gestopt met drinken (wat niet waar is want het is hem opgelegd door de regie) het gaat hem niet helpen want hij gaat snel de poort uit. Het blijft gewoon 6 tegen 2 of 5 tegen 2 ze blijven in de minderheid en dat gaat nog wel even door ook.
Ja, ze blijven nog een hele tijd de underdog. Maar zo'n lesje ging (duidelijk) te ver.
Niet zozeer voor hem, maar voor Lieke.
pi_51549446
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:45 schreef ScofieldM het volgende:
Aanranding is aanranding WEG MET HUUB!
Hij is niet alleen een aanrander maar ook een WIFEBEATER en een RASCIST op.rotten kikkeroog.
Dus ook doei Natasia&co? Want wat die bij Lieke deden was eerder aanranding te noemen.

Maar zoals al eerder, succes met deze nuttelose anti-huub petitie.
pi_51549480
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:40 schreef riri het volgende:

[..]

Nadia.....Aan een zijstrikje van het broekje getrokken...meer niet
Nadat ze ongevraagd (aanranding) Huub diezelfde dag hard op zijn bek had gepakt en haar tong diep in zijn keel had gestoken en vertelde dat ze met hem wou neuken...
De aanranding was in kaart gebracht door het groepje van zes en helemaal uitgestippeld.

Ook de molestatie van Lieke was tot in de puntjes voorbereid door de groep van zes.
De beelden laten klip und klar zien wat voor geweld deze mensen inzetten

Lieke is gemolesteerd door 3 vrouwen....die haar delen van haar kleren van het lijf hebben gescheurd...haar bh afgesjord...haar slipje hebben uitgetrokken....in een wurggreep genomen,de drie mannen hebben haar viend vastgeklemd zodat hij zijn vriendin niet kon beschermen maar lijdzaam moest toezien.
Hoe laag ben je als mens dat je aan zoiets meedoet zonder ook maar iets van schaamte.
Alle zes.
Ze zit onder de blauwe plekken...de leiding van DGK vond het ontoelaatbaar en misselijkmakend wat deze groep heeft laten zien.....ze hebben alle zes per persoon een boete gekregen van ¤101.000....alle zes,geen één uitgezonderd.
De aktie was helemaal uitgestippeld en voor alle mensen die het gezien hebben misselijkmakend.
Al deze 6 mensen hebben meegedaan en opgeroepen tot fysiek geweld.
Geen enkel mens heeft daar woorden voor...

Stuur dat even mee naar de politie...
Amen.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:52:06 #108
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51549534
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, op dat moment was ik ook tegen Huub. Maar dan nog, dit vind ik veel erger dan de terror toen tegen Eric.
[..]

Ja, ze blijven nog een hele tijd de underdog. Maar zo'n lesje ging (duidelijk) te ver.
Niet zozeer voor hem, maar voor Lieke.
Wat ik hier begrijp van de meesten is dat alles wat huub doet goedgekeurd wordt terwijl hij z'n agressie moet leren beteugelen. Wat dat betreft kan hij een voorbeeld nemen aan Brian. Huub wilde hem aanvliegen en Brian kwakte hem als een lappenpop tegen de muur
Hij denkt nog steeds dat hij Brian aankan maar komt elke keer weer van een koude kermis thuis, nu heeft hij geen boetes maar hij verdient ze wel. Ach binnen nu en een paar dagen gaat hij ook wel weer een boete krijgen.
Hij is met Lieke iets van plan donderdagavond naar Dennis toe en als dat gebeurt dan is het alle bommen losss voor de 6 wat mij betreft..
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  dinsdag 17 juli 2007 @ 10:02:42 #109
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51549720
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus ook doei Natasia&co? Want wat die bij Lieke deden was eerder aanranding te noemen.

Maar zoals al eerder, succes met deze nuttelose anti-huub petitie.
Net zoals het ook zoveel zin heeft om hier een petitie te openen voor verwijdering van Natasia gaat hem ook niet worden want ze liggen bij Tien echt niet wakker van een paar forumnamen, zij bepalen hoe het spel verloopt en niet het publiek en hierdoor laten ze zich ook niet beinvloeden.
Maar het heeft alleen al zin als huubje dit leest zodat hij weet dat niet iedereen voor hem is maar dat hij ook tegenstanders heeft. Denkt dat ie mr popularity is omdat Heel Nowlive 100x per dag SMS't ja duuuh zo kan ik ook popi worden want de steun kalft langzaam maar zeker af sinds hij met die dragqueen n.eukt.
Ik maak er geen geheim van dat ik geen huubfan ben, verre van zelfs want ik vond hem vanaf dag 1 al een sukkel en hij kijkt niet gezond uit z'n ogen. Wat dat betreft is Brian normaler dan hij is en daar komt hij nog wel achter ook.
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_51549744
wat een kuttopic
pi_51549851
De groep van 6 kent geen andere praktijken dan very low gedrag.
Overal hoor je diepe verontwaardiging over deze 6 hun aktie van gisteren.
Meer en meer bedrijven haken af (gisteren en recordaantal) willen niet meer bij dit programma adverteren....de kapper heeft ook al zijn medewerking opgezegd omdat ze zich met het geweld wat zich gisteren heeft voorgedaan niet meer willen en kunnen associëren,velen zijn hen al voorgegaan.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  dinsdag 17 juli 2007 @ 10:16:10 #112
2018 PC eend
relativist
pi_51550027
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 10:08 schreef riri het volgende:
De groep van 6 kent geen andere praktijken dan very low gedrag.
Overal hoor je diepe verontwaardiging over deze 6 hun aktie van gisteren.
Meer en meer bedrijven haken af (gisteren en recordaantal) willen niet meer bij dit programma adverteren....de kapper heeft ook al zijn medewerking opgezegd omdat ze zich met het geweld wat zich gisteren heeft voorgedaan niet meer willen en kunnen associëren,velen zijn hen al voorgegaan.
Het programma is doomed
Het is het geprek van de dag, op straat hoor je niks anders
Binnenkort gaan de Amerikanen binnenvallen, want die houden ook niet zo van terror
En jij blijft maar kijken
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 11:30:49 #113
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51552181
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 10:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Het programma is doomed
Binnenkort gaan de Amerikanen binnenvallen, want die houden ook niet zo van terror
Ach joh maakt het uit, hoe meer er over dit programma wordt gesproken (negatief/positief) hoe langer het programma zal bestaan maar dat beseffen ze kennelijk niet.
En over geweld gesproken dat zal wel mee gaan vallen na die brief van gisteren van de buren, er worden geen boetes meer uitgedeeld maar men wordt weer direct verwijderd
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_51552323
11 users..... dat zal indruk maken....
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_51552953
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 10:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Het programma is doomed
  Moderator dinsdag 17 juli 2007 @ 13:21:41 #116
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_51555949
ik wil ook in een brief aan talpa staan , zet me dr maar blij
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_51555994
Goed topic mén
pi_51556077
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 10:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat een kuttopic

Ik ga niet meer op ze reageren.
pi_51556621
Congratssssssss er zijn al 11 users, geweldig!!!!!!!!

Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
pi_51557478
Treffend al die reacties.......mijn vermoeden over de grauwe prikkersmassa wordt steeds meer bevestigd....niet echt iets om vrolijk van te worden
pi_51561416
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:15 schreef ScofieldM het volgende:
Ik doe mee, het wordt tijd dat die huubje een lesje krijgt, iedereen een boete behalve hij en die anabolenchick van hem?

01 Surveillance-Fiets
02 kleinzusje
03 Peter6000
04 PC eend
05 APK
06 Ian_Nick
07 sweetgirly
08 Teamlead
09 Neemijnietserieus (maar nu wel serieus dus)
10 T-lex
11 ScofieldM
12 Cobra
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 16:18:40 #122
128220 Peter6000
pi_51562462
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:38 schreef Marelle het volgende:
Congratssssssss er zijn al 11 users, geweldig!!!!!!!!

[afbeelding]
Ik sta liever met een klein groepje autonoom denkende mensen (moeilijk woord he: autonoom) op deze userlijst, dan met een groep tunnelvisie-randdebielen op de debielenlijst.
Ik zou me schamen als ik op de debielenlijst stond.

En we zijn inmiddels met zijn dertienen, Jimbo wil ook graag op de lijst.
En we hebben 2 moderators (één als lijsttrekker, en één als lijstduwer).

01 Surveillance-Fiets
02 kleinzusje
03 Peter6000
04 PC eend
05 APK
06 Ian_Nick
07 sweetgirly
08 Neemijnietserieus (maar nu wel serieus dus)
09 T-lex
10 ScofieldM
11 Cobra1
12 Jimbo
13 Teamlead
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:21:52 #123
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_51562587
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:18 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ik sta liever met een klein groepje autonoom denkende mensen (moeilijk woord he: autonoom) op deze userlijst, dan met een groep tunnelvisie-randdebielen op de debielenlijst.
Ik zou me schamen als ik op de debielenlijst stond.

En we zijn inmiddels met zijn dertienen, Jimbo wil ook graag op de lijst.
En we hebben 2 moderators (één als lijsttrekker, en één als lijstduwer).

01 Surveillance-Fiets
02 kleinzusje
03 Peter6000
04 PC eend
05 APK
06 Ian_Nick
07 sweetgirly
08 Neemijnietserieus (maar nu wel serieus dus)
09 T-lex
10 ScofieldM
11 Cobra1
12 Jimbo
13 Teamlead
Peter, ook ik doe mee. Wederom een extra stap bovenop Huubs duivelse gedrag, ik dacht dat het niet erger kon.

14 VirtualPOM
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 16:25:45 #124
128220 Peter6000
pi_51562716
edit: ingewikkeld, dat lijstjes kopiëren enzo
Die 2 knoppen van wijzigen en quoten zitten ook veel te dicht op elkaar.

[ Bericht 25% gewijzigd door Peter6000 op 17-07-2007 18:32:09 ]
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:41:55 #125
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_51563274
Zet mij er ook maar bij Peter
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')