quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:15 schreef ScofieldM het volgende:
Ik doe mee, het wordt tijd dat die huubje een lesje krijgt, iedereen een boete behalve hij en die anabolenchick van hem?
Slachtoffer my foot! Eric was pas slachtoffer toen die kabouter hem terroriseerde en nou loopt ie te janken en heeft ie de hulp nodig van achter??!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat met die slip was omdat zij hem heel erg (seksueel) uitlokte en hij hapte alleen maar toe.
Dat bij Lieke kwam uit het niets. Of tja, omdat zij iets met die nagelset had gedaan. Maar die wilde ze zelfs vergoeden, iets wat nog niet over haar vernielde spullen gezegt kan worden.
Maar goed, die petitie haalt toch niet veel uit.
[..]
![]()
Dat is toch meer dan logisch?Huub en Lieke waren slachtoffer. Waarom een boete?
Anyway, succes.![]()
Nadia.....Aan een zijstrikje van het broekje getrokken...meer nietquote:Op maandag 16 juli 2007 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub heeft Nadia van haar slipje ontdaan
Ja, op dat moment was ik ook tegen Huub. Maar dan nog, dit vind ik veel erger dan de terror toen tegen Eric.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:32 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Slachtoffer my foot! Eric was pas slachtoffer toen die kabouter hem terroriseerde en nou loopt ie te janken en heeft ie de hulp nodig van achter??!![]()
Ja, ze blijven nog een hele tijd de underdog. Maar zo'n lesje ging (duidelijk) te ver.quote:Het werd tijd dat hij een lesje kreeg met z'n arrogante gedrag, denkt dat hij al gewonnen heeft maar dat gaat niet gebeuren, ook al is hij zg gestopt met drinken (wat niet waar is want het is hem opgelegd door de regie) het gaat hem niet helpen want hij gaat snel de poort uit. Het blijft gewoon 6 tegen 2 of 5 tegen 2 ze blijven in de minderheid en dat gaat nog wel even door ook.
Dus ook doei Natasia&co? Want wat die bij Lieke deden was eerder aanranding te noemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:45 schreef ScofieldM het volgende:
Aanranding is aanranding WEG MET HUUB!
Hij is niet alleen een aanrander maar ook een WIFEBEATER en een RASCIST op.rotten kikkeroog.
Amen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:40 schreef riri het volgende:
[..]
Nadia.....Aan een zijstrikje van het broekje getrokken...meer niet
Nadat ze ongevraagd (aanranding) Huub diezelfde dag hard op zijn bek had gepakt en haar tong diep in zijn keel had gestoken en vertelde dat ze met hem wou neuken...
De aanranding was in kaart gebracht door het groepje van zes en helemaal uitgestippeld.
Ook de molestatie van Lieke was tot in de puntjes voorbereid door de groep van zes.
De beelden laten klip und klar zien wat voor geweld deze mensen inzetten
Lieke is gemolesteerd door 3 vrouwen....die haar delen van haar kleren van het lijf hebben gescheurd...haar bh afgesjord...haar slipje hebben uitgetrokken....in een wurggreep genomen,de drie mannen hebben haar viend vastgeklemd zodat hij zijn vriendin niet kon beschermen maar lijdzaam moest toezien.
Hoe laag ben je als mens dat je aan zoiets meedoet zonder ook maar iets van schaamte.
Alle zes.
Ze zit onder de blauwe plekken...de leiding van DGK vond het ontoelaatbaar en misselijkmakend wat deze groep heeft laten zien.....ze hebben alle zes per persoon een boete gekregen van ¤101.000....alle zes,geen één uitgezonderd.
De aktie was helemaal uitgestippeld en voor alle mensen die het gezien hebben misselijkmakend.
Al deze 6 mensen hebben meegedaan en opgeroepen tot fysiek geweld.
Geen enkel mens heeft daar woorden voor...
Stuur dat even mee naar de politie...
Wat ik hier begrijp van de meesten is dat alles wat huub doet goedgekeurd wordt terwijl hij z'n agressie moet leren beteugelen. Wat dat betreft kan hij een voorbeeld nemen aan Brian. Huub wilde hem aanvliegen en Brian kwakte hem als een lappenpop tegen de muurquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, op dat moment was ik ook tegen Huub. Maar dan nog, dit vind ik veel erger dan de terror toen tegen Eric.
[..]
Ja, ze blijven nog een hele tijd de underdog. Maar zo'n lesje ging (duidelijk) te ver.
Niet zozeer voor hem, maar voor Lieke.
Net zoals het ook zoveel zin heeft om hier een petitie te openen voor verwijdering van Natasia gaat hem ook niet worden want ze liggen bij Tien echt niet wakker van een paar forumnamen, zij bepalen hoe het spel verloopt en niet het publiek en hierdoor laten ze zich ook niet beinvloeden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus ook doei Natasia&co? Want wat die bij Lieke deden was eerder aanranding te noemen.
Maar zoals al eerder, succes met deze nuttelose anti-huub petitie.
Het programma is doomedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:08 schreef riri het volgende:
De groep van 6 kent geen andere praktijken dan very low gedrag.
Overal hoor je diepe verontwaardiging over deze 6 hun aktie van gisteren.
Meer en meer bedrijven haken af (gisteren en recordaantal) willen niet meer bij dit programma adverteren....de kapper heeft ook al zijn medewerking opgezegd omdat ze zich met het geweld wat zich gisteren heeft voorgedaan niet meer willen en kunnen associëren,velen zijn hen al voorgegaan.
Ach joh maakt het uit, hoe meer er over dit programma wordt gesproken (negatief/positief) hoe langer het programma zal bestaan maar dat beseffen ze kennelijk niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het programma is doomed![]()
Het is het geprek van de dag, op straat hoor je niks anders![]()
Binnenkort gaan de Amerikanen binnenvallen, want die houden ook niet zo van terror
En jij blijft maar kijken![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het programma is doomed![]()
Het is het geprek van de dag, op straat hoor je niks anders![]()
Binnenkort gaan de Amerikanen binnenvallen, want die houden ook niet zo van terror
En jij blijft maar kijken![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat een kuttopic
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:15 schreef ScofieldM het volgende:
Ik doe mee, het wordt tijd dat die huubje een lesje krijgt, iedereen een boete behalve hij en die anabolenchick van hem?
01 Surveillance-Fiets
02 kleinzusje
03 Peter6000
04 PC eend
05 APK
06 Ian_Nick
07 sweetgirly
08 Teamlead
09 Neemijnietserieus (maar nu wel serieus dus)
10 T-lex
11 ScofieldM
12 Cobra
![]()
Ik sta liever met een klein groepje autonoom denkende mensen (moeilijk woord he: autonoom) op deze userlijst, dan met een groep tunnelvisie-randdebielen op de debielenlijst.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:38 schreef Marelle het volgende:
Congratssssssss er zijn al 11 users, geweldig!!!!!!!!![]()
![]()
[afbeelding]
Peter, ook ik doe mee. Wederom een extra stap bovenop Huubs duivelse gedrag, ik dacht dat het niet erger kon.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik sta liever met een klein groepje autonoom denkende mensen (moeilijk woord he: autonoom) op deze userlijst, dan met een groep tunnelvisie-randdebielen op de debielenlijst.
Ik zou me schamen als ik op de debielenlijst stond.
En we zijn inmiddels met zijn dertienen, Jimbo wil ook graag op de lijst.
En we hebben 2 moderators (één als lijsttrekker, en één als lijstduwer).
01 Surveillance-Fiets
02 kleinzusje
03 Peter6000
04 PC eend
05 APK
06 Ian_Nick
07 sweetgirly
08 Neemijnietserieus (maar nu wel serieus dus)
09 T-lex
10 ScofieldM
11 Cobra1
12 Jimbo
13 Teamlead
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |