Ik heb maar 4 wekenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:15 schreef phluphy het volgende:
Dan heb jij het lekker nog tegoed als de rest al weer (bijna) aan het werk moet.![]()
Iew wat cliché, maar ja, het klopt wel.![]()
Met vriendin bezig gaan, wat zeg je dat subtielquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zoveel als ik op een vrije dag doe: uitslapen. luieren, bierzuipen en met vriendin bezig gaan, en nog meer dingen uiteraard
.
Zie punt "met vriendin bezig"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:01 schreef phluphy het volgende:
HarryIk dacht dat je wat wilde gaan sporten?
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met vriendin bezig gaan, wat zeg je dat subtiel
Gaan jullie samen fitnessen en zo dan.quote:
Yup we hebben onze eigen fitness ruimte in bedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gaan jullie samen fitnessen en zo dan.![]()
* phluphy vindt het leuk om zich (lekker irritant) van de domme te houden.
In bed zegtie toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:49 schreef phluphy het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Staan die allemaal in je slaapkamer?![]()
Nee dat neemt te veel ruimte inbeslagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:49 schreef phluphy het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Staan die allemaal in je slaapkamer?![]()
Straks lekker groot 2 persoons bedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
In bed zegtie toch?
dat gaat niet passen in een 1 persoons bed
Waar heb ik dat nou weer voor nodig. Talk poeder zou handiger zijn met fitnissen voor de grip ....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:08 schreef phluphy het volgende:
Nou ja.![]()
Veel succes plezier dan maar.![]()
[afbeelding]
volgens mij weet je wel waar hij aan denkt maar houd je je maar van de dommequote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Waar heb ik dat nou weer voor nodig. Talk poeder zou handiger zijn met fitnissen voor de grip ....
Wil ik het uberhaupt weten waar jij nu aan denk?![]()
Daar hebben we echte massage olie voorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:16 schreef phluphy het volgende:
Ik dacht dat je vriendin het misschien wel leuk zou vinden om je lekker te masseren na het bankdrukken. De vaseline kan ze dan gebruiken om je zachte babyhuidje niet te veel te beschadigen. [afbeelding]
Uiteraard en het is een zijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:16 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij weet je wel waar hij aan denkt maar houd je je maar van de domme
Nondeju! Jullie hebben echt aan alles gedacht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:19 schreef WyriHaximus het volgende:
Daar hebben we echte massage olie voor.
Preciesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nondeju! Jullie hebben echt aan alles gedacht.![]()
Na je vakantie ben je aan rust toe.![]()
http://wiki.wyrihaximus.net/index.php?title=MSCHOLERRORSDIFF&diff=1505&oldid=1504quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:38 schreef mschol het volgende:
vraagje...
iemand die het verschil (source) in de volgende 2 pagina's kan zien:
http://home.mschol.eu/
&
http://home.mschol.eu/anime/List/E.html
en dan doel ik voornamelijk bij de navigatie..
in IE7 wordt bij de eerste de rollover letters vergroot weergegeven en ik kan niet vinden waarom het gebeurd...
ik snap em niet meer
het moet em zitten in lijn 1....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://wiki.wyrihaximus.net/index.php?title=MSCHOLERRORSDIFF&diff=1505&oldid=1504
voor de doctype...quote:
Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
het moet em zitten in lijn 1....
om de een of andere gekke reden zit dus:
[..]
voor de doctype...
ik heb alleen werkelijk geen idee waar die vandaankomt...
bestanden worden op dezelfde manier geparst...
ik ken me systeem en ik heb tot nu toe als enige oplossing bij font-size een px waarde te geven i.p.v. small.. (maar ja het css bestand wordt ook door de goede pagina's aangesproken..quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:02 schreef JortK het volgende:
Vandaag de laatste dag en dan lekker vakantie
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef phluphy het volgende:Doei JortK! Voor hoe lang ga je ons verlaten? En waar ga je heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |