We hebben gewoon de hele avond buiten kunnen zitten, 2 kleine buitjes gehadquote:Op maandag 16 juli 2007 17:54 schreef tralalala het volgende:
Mijn moeder wil vanavond met haar verjaardag buiten zittenIk ben benieuwd
Ede btw
Moet je bij www.buienradar.nl rechts op de pagina kijken. Daar staat iets over 'laatste bliksemwaarnemingen'. Klik daarop. Of linksboven, nog beter, daar kun je ook ergens op klikken, waardoor de bliksem met gele kruisjes aangegeven wordt in het lopende radarbeeld. Het wordt aangegeven met gele kruisjes. (nu is niks te zien)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:02 schreef X-fi het volgende:
[..]
Maar ik snap nog steeds niet hoe je aan een bui kan zien dat er onweer bij zit.
Moeite van het registeren waard?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:15 schreef X-fi het volgende:
Heb me even geregistreerd op onweer-online.nl. Zie dat er op de noordzee wat onweert. Wat gaaf!
Graag gedaan! Leuk he?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:12 schreef X-fi het volgende:
Bedankt QebbelHeb de links opgeslagen
Bedantk voor je uitleg!!
Ja klopt, heb het zelf ook al een aantal keer gezien. Maar het geeft in ieder geval wel een indicatie en volgens mij staat dit nog een beetje in de kinderschoenen; het wordt alleen maar beter. Die inslag bij kinderdijk was trouwens wel te zien! Ik zag toen het gebeurde de inslagen bij de molens staan en zei meteen; het zou me niks verbazen als daar mensen bij betrokken waren. En ja hoor, paar uur later op het nieuws!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:25 schreef Taliesin-DS het volgende:
Mja, dat klopt niet altijd, vorige week waren er hier een paar inslagen waarvan ik zeker weet dat ze hier waren en zelfs de grond hebben bereikt (eentje ervan heeft wat netwerk apparatuur geroosterd)
Er was niks van te zien op google earth
Grappig in elkaar gezet. Jouw foto zat er ook in zag ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:47 schreef IedeK. het volgende:
Filmpje van Weerwoord-user Robert uit Emmeloord van gister.
Shelfclouds
Trok ook over Zwolle. Behealve flinke windstoten en even een enorme stortbui was het in 10 - 15 minuten overgetrokken. Maar de straten stonden wel blank.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:25 schreef Eveli het volgende:
Ja fuckzooi, die rolwolk van gisteren trok precies boven Deventer langs.![]()
![]()
Wel begon het op een gegeven moment ineens hard te waaien.Verder niks gemerkt of wat dan ook.
Mooi!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:48 schreef i2Them2 het volgende:
Hier wat foto's van de shelf:
[afbeelding]
[afbeelding]
Rest staat op weerwoord: http://www.weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=681021&tid=681021
Mooie foto's zegquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:48 schreef i2Them2 het volgende:
Hier wat foto's van de shelf:
[afbeelding]
[afbeelding]
Rest staat op weerwoord: http://www.weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=681021&tid=681021
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |