Yep, zie het. Heb er overheen gekeken denk ik. Niet in mijn richting (A'dam) in ieder geval, dus ik ga maar eens een rustig tukje doen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:08 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
In Elsloo, in zuid-limburg. Tussen Maastricht en Sittard plusminus ongeveer. Ondertussen is de regen alweer minder geworden trouwenshet waait wel flink.
[..]
Er kan echt helemaal niets gebeuren, als je maar veilig bent. (huis, auto)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Daar ben ik dus altijd zo bang voor, zo'n harde knalDat is de reden waarom ik bang ben voor onweer, gewoon het geluid
![]()
En nu ineens bijna heel Nederland met regen![]()
Blijft een mooi fenomeen, het weer!
Hier dus helemaal niet, zelfs geen plassen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:03 schreef Againzender het volgende:
Rustige nacht gehad. Net op de fiets viel mij wel op dat er enkele bomen flink te grazen zijn genomen door windvlagen en/of blikseminslag.
Lijkt op een MCS.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:29 schreef IkWilbert het volgende:
Vrijdag a.s. weer wateroverlast voor het westen?
[afbeelding]
Wie weet...
Net voorbij Flevoland toch? (ten noorden).quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:51 schreef i2Them2 het volgende:
Onstaat nu toch een leuk buienlijntje.
Hier de één na beste zomersedag van het jaar. Maar wel met één van de beste onweer dat ik ooit heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:51 schreef pfaf het volgende:
Toen ik vanmorgen in de krant las dat het gisteren noodweer geweest was in het westen kon ik het nauwlijks geloven! Gisteren was in Twente in ieder geval de mooiste zomerse dag van het jaar!![]()
Er is weinig aan te snappen. Gewoon kijken. En als je een beetje ervaren wordt kan je ook wel zien waar er iets gaat aangroeien ed.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:53 schreef X-fi het volgende:
[..]
Net voorbij Flevoland toch? (ten noorden).
kijken of ik het een beetje snap
kloptquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:51 schreef pfaf het volgende:
Toen ik vanmorgen in de krant las dat het gisteren noodweer geweest was in het westen kon ik het nauwlijks geloven! Gisteren was in Twente in ieder geval de mooiste zomerse dag van het jaar!![]()
Precies, vannacht vielen er pas een paar druppels.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:51 schreef pfaf het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet hoe je aan een bui kan zien dat er onweer bij zit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:54 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Er is weinig aan te snappen. Gewoon kijken. En als je een beetje ervaren wordt kan je ook wel zien waar er iets gaat aangroeien ed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |